אנ'לא מאמינה שיש לך פתור מערבית??

אנ'לא מאמינה שיש לך פתור מערבית??

יאללה!!!!!!!!!!יש לך פתור מערבית?????אני גם ניסיתי להוציא פתוררר אבל הייתי צריכה לשבת כל החופש הגדול וללמוד ערבית כמו מפגרת!!!! מה עוזר לנו בחיים ערבית?אנחנו לא הולכים לגור בסוריה או במקום ערבי! הם צריכים ללמד אותנו דברים נורמאלים!
 
חח כנסי מלאכיתוש

שאלו אותי לפני שעברתי לכיתה ז' אם אני רוצה פתור מערבית ועד סוכות יש לי לחשוב על זה אז עד סוכות הייתי בערבית (בכיתה ז') כדי לראות איך זה, והוצאתי שם ציונים של 95 91 וזה, והייתי טובה בזה, אבל זה משעמם אז הסכמתי לקבל פתור, חחחחחחח עד סוף הלימודים (סוף י"ב) אני לא לומדת ערבית..... (ואני כבר בכיתה ח').
 
חחח גילי מה את קוראת לעצמך

ילדת מרכז?! זה שאנחנו במרכז למידה (במקום ערבית עוזרים לי במקצועות אחרים ואני עושה שם שיעורי בית אם בא לי) זה נשמע כאילו שמו אותך בבית משוגעים או משהו "ילדת מרכז" חחחחחחח גילי חכי חכי כשיעלי תחזור את תהיי אלופה במתמטיקה היא מורה מצויינת.!!!!!!!!!!!!!
 
איזה מניוקיות !

הלוואי שהיה לי פטור ! אני עוד בא1 , חרא של חומר ! הבאסה שאני חייב להמשיך בזה גם בי' כי אני בהקבצה הכי גבוה !
 

the blak angel

New member
גם אני...../images/Emo10.gif ../images/Emo4.gif ../images/Emo7.gif

איזה באסה!!!!!!!!!! עד כיתה י' לסבול את המקצוע האידיוטי הזה... פשוט בזבוז זמן!!!!!!
 

blackangel12

New member
כאילו ש...

צריך לדבר אי פעם בערבית! אנגלית קל להבין למה אבל ערבית?! למה אנחנו רוצים לעבור לערב הסעודית?
 

cheelly

New member
רק שתדעו

שחשוב ללמוד ערבית כי במדינה שלנו גרים גם ערבים. והם לומדים גם עברית בבית ספר (הערבים שיש להם אזרחות ישראלית וחיים בתוך הקו הירוק). וחוץ מזה זה טוב לדעת הרבה ספות . דבקא אח שלי הגדול בכיתה ח והוא אוהב ערבית מאוד.
 

No FeAr GirL1

New member
כייף לכם אנשים!

הלוואי ולי היה פתור מערבית! בעעעע... לא שיש לי משהו נגד המקצוע אבל כן יש לי (והרבהה) נגד המורה שלנו ! אזש ככה: -היא מעליבה תלמידים ונכנסת להם לחיים! -יש לה תמיד תלמידים " אהובים" (מסכנים! חח...מזל שאני לא אחת מהם! ) -היא אומרת דברים מזה מפגרים כמו: "צריכה לצאת לכם אש מהמוח!" "איפה המשטרה של הכיתה?" חחחח... והכי קורע זה המראה "הסקסי" שלה! אין , אתם תראו אותה אתם תברחו! היא בעצמה נראת אחת שברחה מגן חיות בזה הרגע! קוראים לה לביאה, והיא נראת כאילו היא ! יווו זה קורע! השער שלה-מחושמל! עם פסים באגום ובלונד והאיפור- היא מתאפרת בצבעי פנדה ונצנצים! (רואים עליה)חחח! והבגדים! -היא חשה בערב הסעודית! (עזבו אפילו שם מתלבשים יותר טוב! ...חח) נ.ב: סורי על המגילה פשוט אני שונאת אותה...!
 
למעלה