אנשים! די לשים סימני ספוילרים!

0Onegaineko0

New member
אנשים! די לשים סימני ספוילרים!

שמתי לב שהרבה אנשים פה שמים סימן לספוילר לכמעט כל דבר! תגידו, זה ספוילר שהכוחות של איצ'יגו התפשפו על החברים שלו? זה ספוילר שהכוחות של איצ'יגו הועברו מרוקיה? די! טוב, אז הנה. ספוילר מעכשיו יהיה רק מ3 פרקים אחרונים ומעלה. אחרת לא צריך סימן ספוילר! הרוב פה כבר ראה עד פרק 49, לא? אז לא צריך לעשות הודעה כמו "ספוילר לפרק הראשון" או "ספוילר לגבי יורואיצ'י" (שכולנו כבר יודעים על זה) אז באמת. בקשה. אני יודעת שהסופר סטן הזה ממש חמוד וכיף לשים אותו בהודעות, אבל זה קצת מוגזם שמתי שמדפדפים למטה שמים לב שכמעט בכל הודעה הוא נמצא! הנה עוד דוגמא: הודעה חדשה בשם "דיון על הפרק החדש
" ובכל שאר ההודעות שבתוך זה יש את הסימן ספוילר, זה לא הכרחי.... הרי אם הודעה כזאת, אנשים שלא ראו עדיין עד הפרק הזה יידעו לא להיכנס אליה, כי היא תכיל ספוילרים (אותו דבר על ההודעות של המאנגה) טוב, זה כל מה שרציתי להגיד. אני מקווה שתשקלו את זה או תחשבו על זה לפחות \ = אה! נראה לי שהגזמתי XD
 
צודקת!

באמת זה יותר מדי סימוני ספויילרים... היה אפילו ספויילרים לפרק הראשון!!(!), שאיך זה יהיה בכלל ספויילר? זה 3 פרקים אחרונים על פי מתי שהפאנסאב הראשון יוצא? ובקשר למנגה - אני אישית לא קורא את המנגה אז כל מה שעדיין לא התרחש באנימה הוא עדיין ספויילר - אז סימוניי ספויילרים יהיו על פי האנימה.
 

0Onegaineko0

New member
כן, אבל אם זה מתחת לנושא מאנגה

אם למשל פרק 196 (הלוואי!!) יצא ויהיה לידו סימן ספוילר, אז צריך לדעת שכל הנושא יהיה ספוילר ושהוא רלוונטי למאנגה. לא צריך סימן ספוילר שם... וכן, על פי הקבוצה הראשונה שמוציאה את זה.
 

Ichimaru Gin

New member
כן אבל מאנגה יכול להיות גם ווליום 1

ואז כאילו אי אפשר לדעת איזה פקר מתכוונים.
 

JeeChan

New member
הסבר למאיה צ'אן ^^

להפך רוב חברי הפורום, אם תסתכלי בהודעות, שאלונים, תגובות, שרשור ברוכים הבאים, לא ראו מעל 10 פרקים בסדרה, לכן כמעט כל דבר הוא ספויילר. הייתי שמח לעשות שיחות על הפרקים החדשים עם כולם, אבל בגלל שהפורום חדש, והרבה אנשים ראו פרק או שתיים ורק עכשיו מתעניינים בסדרה, יש עוד זמן עד שנוכל לעשות שיחות על פרקים בלי ספויילרים.
 

0Onegaineko0

New member
אז למה צריך סימן ספוילר

לפרק הראשון? יש גם הרבה פה שראו יותר מ40 פרקים. ולא נראה לי שהרוב פה ראו רק 10 פרקים \ = פשוט לא יכול להיות! אחרת בתגובה על פרק 49 לא היו כל-כך הרבה הודעות (רלוונטיות)
 

Bakura

New member
../images/Emo96.gif אני חושבת שהספויילרים מאוד

במקום. מה מפריע לך שיש אותם? הם מוסיפים צבע אדום ונחמד לפורום. ככה אני יכולה להמנע מלהיכנס להודעה שתהרוס לי את הסדרה ולדעת שאני יכולה להיות פה ולא להרוס לעצמי את הסדרה באותו זמן. כי נמאס לי כבר שהורסים לי כל סדרה שאני רואה מראש. >_>
 

dark max

New member
XD

מה מפריע לך שיש אותם? הם מוסיפים צבע אדום ונחמד לפורום. XDDD
 

shui chan

New member
../images/Emo45.gif

אני חושבת שצריך לרשום בכותרת גם לאיזה פרק הספוילר~ מאיה.. באמת יש כאן הרבה שלא הגיעו לפרק 40 או משו כזה. חבל להרוס להם.. במיוחד כשלהוסיף את זה לא יכול להזיק. P:
 

JeeChan

New member
../images/Emo45.gif גומנה מאיה צ'אן ^^

אני יודע שזה מעצבן שאי אפשר לדבר על כל מה שאנחנו רוצים וכל דבר זה ספויילר, אבל צריך סבלנות עד שהפורום יגדל ואז תוכלי להשוויץ במומחיות שלך ולמצוא אנשים לשיחה.
 
למעלה