אנשים למה להתעסק במשהו רע?...

SUPERLOVE

New member
אנשים למה להתעסק במשהו רע?...

כל החיים עוד לפנינו ואנחנו צריכים לשמוח דווקא במצב של עכשיו!!! אז יאללה כולם להתעודד ולהתחיל לחגוג!!! יש עכשיו שנה חדשה!!!
 

badboy3919

New member
לא אמרתי שצריכים להפסיק לשמוח

ולהיות שמחים בכלל אבל צריך לתת כבוד למי שנרצח בפיגוע ועוד מהעיר שלנו.
 

SUPERLOVE

New member
כן...../images/Emo3.gif

אמרתי לה על אחות של מישהי מהביצפר שלכן אז היא שאלה מאיפה... את ההמשך את יכולה להבין לבד...
 

6gaia9

New member
../images/Emo2.gifמה רע ?

מה אסור להקים הנחלויות בפורומים ? מה רע בזה ? תסתכלי בפורום מוניקה סקס איזה התנחלות יש שם ותביני שהתנחלויות בפורומים זה הדבר הכי טוב שיש ....
 

6gaia9

New member
אורלי הני .....

את כבר ממזמן שייך להתנחלות אי"גב (אורלי , ירדן , גאיה , בר) של הפורום תפקחי את עיניך !!!!!1 את חברה בפורום !!!!!!!!!!!! ותעשי לי טובה דברי אם אוריתו'ש אני מתווכת !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 

SUPERLOVE

New member
לא הבנת....../images/Emo163.gif

התכוונתי אם את רומזת לי להצטרף להתנחלות שבפורום של מוניקה סקס!!
 

6gaia9

New member
../images/Emo12.gif

אורלי ממי עד כמה שאני אוהבת אותך וכמה שאת החברה הכייי הכיייי טובה בעוללללללם פורום מוניקה סקס זה לא בשבילך ... את לא מתאימה לשם , כי את פשוט לא אוהבת את מוניקה סקס !!!!!!! ותעשי טובה תבואי אלי מתישהו אני כבר כמעט לא זוכרת איך את נראית .... אני מאמינה שזה לא כול כך קשה לבוא אלי ... את יוצאת מהבית לוחצת על הכפתור של המעלית נכנסת למעלית לוחצת על 1 מחכה שהמעלית תגיע לקומה 1 יוצאת מהמעלית פונה לשמאל מצלצלת בפעמון עד שעונים לך ואז את פשוט נכנסת .... אורלי תבואי !!!!! אני מתגעגעת !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! יש לי משו להגיד לך וזה חשוווווווווווווב (הה) !!!!!!!!!!! תבואי אהובתי אני מחכה לך ...
 

SUPERLOVE

New member
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח...

מחשוב עלייך
אני יודעת שאת לא התכוונת ברצינות חכמה!!! וזה כן קשה ללחוץ על המעלית!!!
 

6gaia9

New member
אבל...

אני צריכה אותך יקירתי יש לי כול כך הרבה דברים חדשים לספר לך ......... וזה חשוב !!!!!!!! אני צריכה ממש לדבר איתך לפני יום שני הבא (הה תביני לבד- עוד רמז 0-5) למרות שאני מעוד משמחה שאת מבלה אם תום שלך אני עדיין רוצה לראות אותך ליותר משתי שניות בבוקר שאת ממהרת לפגוש את מורן !!!!! תחשבי על זה , גם לי מגיע קצת קואלטי טיים איתך ... טוב ...תהני אם הושטום (בשביל ירדנה - תחזרי לב"ס אנחנו מתגעגעים) או תום בעיברית .... ו ... תעשי טובה לאנושות את יודעת מה להגיד לו !!!!
 

SUPERLOVE

New member
אז ככה...

מחר (יום חמישי) אני מבטיחה להיות איתך סבבה? זה בקשר למה שאני חושבת שזה?!?! (טוב או רע?)
 

6gaia9

New member
אני מאושרת ...

סוף סוף נפגשנו לקצת יותר משתי שניות !!!!!!!1 היה ממש סבבי להיות במצב גרב .... אם יהיה לי כוח אני אבוא עוד מעט שוב , נראה ... אגב , אם את לא נפגשת עם תום מחר בא לך לראות סרט ? חידשתי את המנוי ... דברי איתי אחורי זה מחוץ לפורום בסדר דיגדוגית שלי ?
 
למעלה