אנשים שצריך להרוג

אנשים שצריך להרוג


בעקבות דיון מחודש בנושא בפורום אחר - אני בעד להעלות את האנשים האלו למוקד גם כאן - בוסים, לקוחות וקולגות, או כל אדם אחר שבא לכם להרוג.

ואני אתחיל עם שיתופים מהווי עבודתי:

אנשים שמתעקשים לדבר אליכם בזמן שאתם משוחחים בטלפון
אנשים שרואים לנכון לשגע אתכם עם בקשות שונות שבאמת לא דחופות, דווקא בזמן שאתם ניגשים לארוחת הצהריים
יותר גרוע - אנשים שמעבירים אליכם שיחות בזמן שאתם מנסים לאכול צהריים
ובהקשר לסעיף הקודם - אלו שגורמים לכם לאכול צהריים בעמדה שלכם ולא במקום אחר, ואחר כך מסבירים את העברת השיחות וההפרעות ב"למה ציפית כשאת אוכלת בעמדה???"

אנשים שלא עובדים איתכם ולא עובדים בכלל (או שעובדים בשעות גמישות), ומתקשים לקלוט שאתם לא זמינים בשעות היום לשיחות נפש על מצב החסה בשטחים.
אנשי מכירות בתחום שאתם דווקא מעוניינים בו, שלא רושמים את הבקשה שלכם שיתקשרו בשעות אחה"צ במערכת, ולכן כל יום מתקשרים אליכם בשעות העבודה



next?
 

Rainbow syrup

New member
או כמו שבעלי אומר להם: "אתה עושה תחרות

עם האימייל? כי האימייל ניצח"
 
המבחר שלי

אנשים שחושבים שאני באמת אשמע אותם כשהם שמים אותי על רמקול ומדברים מהקצה השני של החדר.

אנשים שמדברים אלי בזמן שאני בשיחה אחרת (אני יודעת שכבר כתבת את זה אבל זה כל כך מעצבן וכל כך שכיח שהייתי חייבת לכתוב את זה שוב).

אנשים שניגשים לעמדה הריקה(!) לידי ומדברים אלי משם במקום פשוט לגשת לעמדה שלי.

אנשים שניגשים דווקא לעמדה שהנציג שיושב בה אוכל / באמצע שיחה בטלפון עם לקוח אחר / עסוק בצורה מאוד ברורה במשהו אחר שקשור לעבודה - כשיש שתי עמדות מאויישות בנציגים פנויים לגמרי ממש ליד.

אנשים שקוראים לנציג "מותק/כפרה/עיניים/ממי/חמוד/כל וריאציה אחרת" - אין צורך לפרט יותר מזה.

אנשים שמחכים שאני אחזור איתם על כ-ל פרטי ההזמנה שעשו ורק כשאני מגיעה לסוף אומרים "רגע, אני אביא עט לרשום את הכל... אז לאיזה תאריך קבענו?"

ואחרון חביב דווקא מצד הקולגות - אנשים שמתעקשים להעביר שיחה לעמדה ספציפית במקום למרכזיית השיחות, ואז מתעצבנים כשלא עונים בעמדה הזו, או כשהנציג שכן יושב בעמדה הזו אבל עסוק במשהו אחר מעביר את השיחה בחזרה למרכזייה.
 

a wild rose

New member
תוסיפו

אנשים שלא מקשיבים, ויותר גרוע - אנשים שלא קוראים, אבל כן מגיבים, בלי שום קשר למה שכתבת או בסתירה למה שכתבת.

וזה קורה לא רק בפורומים! אבל בעיקר שם.

אנשים שלא נותנים לך לסיים משפט
אנשים שמשלימים לך את המשפט, ומשלימים אותו בלי שום קשר למה שאתם מנסים להגיד.

אנשים שבטוחים שיודעים יותר טוב מכם מה הולך בחיים שלכם, ומנסים לשכנע אתכם/מתווכחים איתכם לגבי דברים בסיסיים.
 

nofi1456

New member
לקוחות שצריך להרוג


-לקוחות שקוראים לי בשם שלי..כל כך מעצבן!!!! זה שיש לי תג שם זה לא אומר שאני חברה שלהם או המשרתת האישית שלהם ><

-לקוחות קבועים שרק מגיעים ומסתכלים עליי במבט של "נו את כבר אמרוה לזכור מה אני רוצה אני תמיד פה נו איך את לא זוכרת נו אל תאלצי אותי להגיד את זה שוב".

-לקוחות שחושבים שהם מבינים יותר ממך בעבודה שלך.

-לקוחות שאומרים "אולי תקראי לאחד הבנים? את בטח פחות מבינה בזה." (אני עובדת בתחנת דלק)...כל כך מעצבן!!! ודווקא בדרך כלל בנות אומרות את זה.
 
יש יותר גרוע

"מותק" "מאמי" "ילדה"

או במקרים של שמות מסוימים - יש את אלו שמעוותים את השם, וזה יכול להיות דיי לא נעים.
 

nofi1456

New member
הייתי מעדיפה

"סליחה"...או איפלו סימן עם היד שאני אבוא...העיקר לא בשם שלי...משום מה לא יכולה לסבול את זה ><
 

כחלחל

New member
מה רע בלקרוא לך בשמך?

אני חושב אפילו שזה די מכבד, לא עדיף על "סליחה"? או "גברת?"
 
בהקשר הזה

אני לא יודעת על איזה מקום עבודה היא מדברת, אבל במקומות "קטנים" כמו מסעדות וכדומה, לפעמים ידיעת השם של העובד הספציפי יוצרת קטעים הזויים.

כשמלצרתי, קרה יותר מפעם אחת שהתקשרו וביקשו לדבר עם אחד מהמלצרים ונקבו בשמו, והתברר שזה היה לקוח שדיבר מקודם עם אותו מלצר ומשום מה ראה לנכון לדבר איתו שוב בקשר למקום שהזמין, ולפעמים זה היה ממש הזוי איך הלקוחות התעקשו לדבר דווקא עם אדם ספציפי שלא בהכרח היה במשמרת או שהיה עסוק עם לקוחות אחרים או היה בהפסקה.
 

קריסטה

New member
לקוחות, רק לקוחות

אלו שמתווכחים איתי שעה על למה אני צריכה את הפרטים שלהם במקום לתת לי לפתוח פניה כמו שצריך ב-30 שניות

אלו שמתקשרים ואומרים "דיברתי איתך אתמול" כי הם בטוחים שבמוקד עובדת מוקדנית אחת שמאיישת אותו 24/7.
תת זן שלהם: מתלוננים שכל פעם עונה להם מישהי אחרת. כן אדוני, אנחנו כבר מצוותים אליך מוקדנית אישית שתוכל להתקשר אליה בכל שעות היום והלילה ותהיה אמונה על שירותך האישי.

אלו שמתקשרים ואומרים "פתחתי פניה קודם" ובטוחים שיש לי מחשב בראש שמזהה אותם ואת הפניה שלהם לפי הקול. מגדילים לעשות אלו שמגיבים לחיפוש הפניה ב"הם לא מוצאים את הפניה!"

אלו שצועקים לי רבע שעה באוזן "דחוף!! דחוף!!!" ומרוב הדחוף לא עונים לי מה קרה ואיפה או לחילופין לא נותנים לי לנתק את הקו ולהזמין את מי שצריך כי הם צריכים להסביר לי באריכות למה זה כל כך דחוף.

אלו שנראה להם נורא הגיוני למסור לי מיקום ב"נו הצומת הזאת המרומזרת, מה את לא מבינה?!", "פה בחוץ", "הולכים מפח הזבל ימינה, מגיעים למשאית ופונים שמאלה, עושים גלגלון לאחור ליד הבית עם תיבת הדואר המוזרה ומסתכלים בזווית של 45% מזרחה לשמש ואז הם יראו את זה ישר".

אלו שחושבים שהשמש זורחת להם מהתחת ודורשים שיזיזו רכב מחניה חוקית לחלוטין כי אין להם איפה לחנות (בממוצע 2 פניות כאלה בשבוע)

וכמובן, אלו שהתקשרו אלינו במקום לער"ן.

יש עוד הרבה. הרבה פסיכים.
 
למעלה