אנשי מחשבים -יש מקום בשבילכם

מעיל

New member
אנשי מחשבים -יש מקום בשבילכם

למעוניינים לעסוק בכל תחומי המיחשוב באחת מהיחידות המענינות בתפקידים בעלי אתגר-פנו אלי
 

nl

New member
אני מעונין ..

שלום , אני מאוד מעונין בסוג תפקיד שתיארת .. אשמח אם שתלח/י לי אי מייל בנושא , או שתכתוב פה , במה מדובר .. תודה nl
 

מעיל

New member
בעניין התגובה

NL שלום מצטער שלא קורא כל הזמן האתר תעביר לי הפרטים של הדואר שלך ואדבר איתך
 

מעיל

New member
למעוניין

האם אתה מתכנת? מה דרגתך? אם אתה רוצה תשאיר לי הדואר האלקטרוני שלך ונדבר
 

quizer

New member
תאמין לי שבשבילי אין מקום

אני באמת אשמח אם תפתיע אותי... אך דעתי בנושא היא כי בצבא אין כזה דבר מחשבים, כל הדברים שרצוי שיעשו ע``י מחשב או כל פטנט טכנולוגי אחר- נעשה ע``י בני אדם כי לצה``ל כידוע יש עודף כוח אדם. תאמין לי שכן ביקשתי, וכן הבאתי קבלות, ואף המלצות- את הצבא זה לא באמת מעניין, כי האנשים שהצבא צריך שיילכו לענף- אלה אנשים שיש להם מה שנקרא וויטמין פי- או במילים אחרות- לאבות שלהם אין כסף לשלם על השכלה פורמלית והם בכל זאת לא רוצים לתת לבן שלהם להתדרדר למצב שלהם. מישהו כאן יכול להביא נתונים מוצקים שסותרים אותי?
 

bip

New member
ויטמין P ?!?!

עם כל הכבוד - זה בד``כ נכון בצבא - בלי ויטמין P באמת קשה להתקדם אבל לגבי תחום המחשבים... אני סיימתי קורס תכנות דרך הצבא...מה שכולם מכנים ממר``ם... ולא - אין לי שום פרוטקציה אפילו לא משהו מינימלי וגם להרבה מחבריי לקורס אין...אז הנה דוגמא מוחשית...לא?
 

quizer

New member
ולי יש דוגמא מוחשית הפוכה

יש לי נסיון בתחום וידע (או``פ, מכון וייצמן) וגם ביקשתי... אז תקרא לזה מקרה שלא שמו לב- שמו לב ועוד איך- אני נמצא במקום שצריך אנשים איכותיים כי זו עבודה מאוד חשובה עבור צה``ל- עבודה שלא קשורה למחשבים... הצבא התקדם- מעכשיו נחלק אנשים לפי רמות הכרותינו איתם... זה בערך מה שהקב``א נועד לעשות- רק שבמהירות ראו שאין לו שימוש- וזו הדרך מיון החדשה. ואם כבר מדברים- אז איך הגעת לשם? מה היה לך שלי לא?
 
למעלה