אנשי פורום יו2- קיראו והפנימו

Tabasco

New member
אנשי פורום יו2- קיראו והפנימו../images/Emo108.gif

ביום ראשון עולה משהו חדש בתפוז (חכו ותראו, תקבלו הסבר בהמשך), ובשביל אותו הדבר אני זקוקה לכמה שיותר חומר מכם. כותבינו המוכשרים- אני זקוקה כמה שיותר מהר למאמרים שלכם. אני פונה לכל הפורום, גם לכותבי המאמרים, וגם לכולם באופן כללי- אם יש לכם קישורים לאתרים של U2, אם יש לכם תמונות להוסיף לגלריות, אם יש לכם בראש רעיון למאמר מגניב בנושא U2- אתם מוזמנים לשלוח לי את הכל לאימייל: [email protected] או אם מדובר בתמונות ולינקים- להעביר דרך הפורום. זה לטובת כולנו וככה הפורום שלנו יהיה מלא יותר ומעניין יותר.
 
אממ, רעיון קטן

כתבתי פעם מעין מיני-מאמר לפורום מוזיקה אלטרנטיבית על אכטונג בייבי אני לא אומרת לרגע שהוא ממש טוב או ממש נחשב כמאמר אם את רוצה אני יכולה לשלוח לך לינק, ותשפטי בעצמך בקשר לתמונות, אין לך תמונות על המחשב?
בכל אופן עם זה אני יכולה לעזור בשמחה.
 

Tabasco

New member
תגובה ../images/Emo108.gif

ברור שאני צריכה את המאמר שלך! זה בכלל לא משנה ה"רמה" (ומי בכלל קבע מה זה על רמה ומה לא??) הרעיון הוא שזה יבוא ממכם, אז תשלחי לי עד מחר בערב כי אני חייבת את כל החומר עד שבת בערב. וכן- היו לי תמונות על המחשב אבל לצערי הרב המחשב שלי עבר טרגדיה- הוא נפל והכל נמחק... כלומר- כל מה שלא היה לו גיבוי (הכל) נמחק, כולל מלא תמונות שהיו לי, עבודות לבית ספר, דברים שכתבתי... הקיצר- לא נעים.
 
נו, טוב, אם את מתעקשת

עד שאני אסיים לכתוב את הסיפור הופעה שלי (לא ידעתי שאת צריכה אותו עד יום שבת! אני מקווה שאני אספיק, אני מאוד ביקורתית לגבי מה שאני כותבת, זה צריך לעבור אצלי סינון) אז עד אז, הנה המיני-כתבה לפורום מוזיקה אלטרנטיבית. זה קצר ולא ארוך ולא מעניין! http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/Viewmsg.asp?id=520&msgid=6082174 אני הזהרתי.
בעיה שלכם אם תרדמו!
 
למעלה