אסון במשפחה

אסון במשפחה

קרה לנו אסון במשפחה
התקשרתי ל:picket כדי לבקש שיבטלו לי את הכרטיסים.
כל מה שהם אמרו משתתפים בצערכם וככה לא מרגיש לי.
כבר הייתי במספר הופעות של שלמה ארצי, שאוהב מאד את הקהל שאוהד את הופעותיו וכשרונו, לא נראה לי כי זה המסר משלמה,
לא לבטל כרטיס לאדם שיושב שבעה.
מדובר בחייל שקנה ממשכורתו הצבאית מתנה לחברתו החיילת, קהל מעריצים מה דעתכם אתם תהנו בהופעה היום?
 

חן אדיב

New member
תגובה

צר לי לשמוע על האסון.

צריך לשים לב שקיימים קריטריונים ברורים לביטול כרטיסים, על פי תקנון משרד הכרטיסים, שצריך לעמוד גם בקריטריונים של עסקת מכר מרחוק כמוגדר בחוקים להגנת הצרכן.

אם עמדת בזמנים לביטול, הרי שהיה עליהם לבטל את העסקה בכל מקרה.

אם לא עמדת בזמנים, הרי שמבחינת התקנון והחוק לא הייתה חלה עליהם חובה חוקית יבשה לביטול העסקה (ישנם גם שיקולים עסקיים של האפשרות למכור שוב את הכרטיס תוך זמן כה קצר, וכדומה), והם היו טוענים כי היה עליכם לנסות ולמצוא קונה חלופי לכרטיסים, או אפילו למכור לחבר, דברים שדי קל לעשות עם כרטיסים של שלמה, ותמיד כדאי לנסות כדי לא להפסיד אם קוראת תקלה ולא ניתן ללכת להופעה.

מהפן הלא חוקי, ייתכן והיו עושים יפה אם היו מבטלים את הכרטיסים לפנים משורת הדין (בכפוף לאי אילו הוכחות), ולו רק בשביל להימנע מפרסום שלילי. אמנם יש שיקולים עסקיים של מכירת הכרטיסים, אך בהופעת sold-out בסדר גודל כשל שלמה ארצי הדבר לא היה מהווה בעיה. כאמור, זו החלטה של משרד הכרטיסים או הפקת המופע, אם "לשלם" (לספוג הפסד אפשרי, במידה והכרטיסים לא יימכרו) כמה מאות שקלים בשביל הפרסום הטוב (או המנעות מפרסום שלילי) של התייחסות למקרה מצער, או לדבוק בחוק ובתקנון.

אם אתם מרגישים, אפילו אם אין לכם גיבוי של החוק היבש, שנעשה לכם עוול, הייתי ממליץ לפנות במכתב מסודר למשרד הכרטיסים או להפקה של שלמה ולספר על המקרה, שעל פי שיקול דעתם יוכלו לפצות, או לתת הזמנה למופע אחר, או (וגם זו אפשרות שצריך להיות מוכן לה, גם אם זה מרגיש לא טוב) לדבוק בחוק היבש.
 
למעלה