אסטרטגיות ו-למידה
דליה,מזל טוב לפורום החדש! אולי כאן אמצא עצות לבעיה שכנראה קשה מאוד להתגבר עליה. בכורי מאובחן ומטופל כבר מגיל 4 כ-ADHD כולל גן משולב,שנתיים,א' משולבת,שעות חינוך מיוחד עד כיתה ה', הפסקה עד חט"ב ומאז כיתה ז' מקבל 5 שעות במרכז למידה והמון תמיכה והתחשבות מהמורות. אני מאז ומתמיד טענתי שחסרות לו אסטרטגיות למידה (כאלו שאצלי בילדות באו טבעי כפיצוי על חוסר הקשב שלי)וביקשתי לשים דגש על הקנייתם בכל טיפול שקיבל לאורך השנים. למרות זאת, היום כשמנסים לתת לו יותר עצמאות ולמידה בקבוצות קטנות ולא אחד על אחד, אני רואה שיש ירידה בלימודיו,אם כי קלה מאוד. אני לכל אורך השנים גם רואה שהוא לא מפנים אסטרטגיות למידה כמעט בכלל.האם יכול להיות שאין לו את היכולת לכך או שהשיטות בהן משתמשות מורות לחינוך מיוחד אינן מתאימות לבעיותיו? די מתסכל אותי, כי הרי אנחנו מכינים לחייו כבוגר ואסטרטגיות למידה עוזרות בכל דבר במהלך חיינו הבוגרים. יש לציין שכל עוד הוא מקבל תמיכה, ציוניו יותר ממשביעי רצון.לקראת העליה לכיתה ט',שם יקבל מעט מאוד שעות עזרה,נראה לי חיוני למצוא דרך טובה יותר לעזור לו.
ושאלה שלא קשורה- האם מישהו יכול לאמר לי איך מוסיפים פורומים למועדפים בכרטיס האישי???? יקל עליי מאוד.. תודה
דליה,מזל טוב לפורום החדש! אולי כאן אמצא עצות לבעיה שכנראה קשה מאוד להתגבר עליה. בכורי מאובחן ומטופל כבר מגיל 4 כ-ADHD כולל גן משולב,שנתיים,א' משולבת,שעות חינוך מיוחד עד כיתה ה', הפסקה עד חט"ב ומאז כיתה ז' מקבל 5 שעות במרכז למידה והמון תמיכה והתחשבות מהמורות. אני מאז ומתמיד טענתי שחסרות לו אסטרטגיות למידה (כאלו שאצלי בילדות באו טבעי כפיצוי על חוסר הקשב שלי)וביקשתי לשים דגש על הקנייתם בכל טיפול שקיבל לאורך השנים. למרות זאת, היום כשמנסים לתת לו יותר עצמאות ולמידה בקבוצות קטנות ולא אחד על אחד, אני רואה שיש ירידה בלימודיו,אם כי קלה מאוד. אני לכל אורך השנים גם רואה שהוא לא מפנים אסטרטגיות למידה כמעט בכלל.האם יכול להיות שאין לו את היכולת לכך או שהשיטות בהן משתמשות מורות לחינוך מיוחד אינן מתאימות לבעיותיו? די מתסכל אותי, כי הרי אנחנו מכינים לחייו כבוגר ואסטרטגיות למידה עוזרות בכל דבר במהלך חיינו הבוגרים. יש לציין שכל עוד הוא מקבל תמיכה, ציוניו יותר ממשביעי רצון.לקראת העליה לכיתה ט',שם יקבל מעט מאוד שעות עזרה,נראה לי חיוני למצוא דרך טובה יותר לעזור לו.