אף אחד פה לא דיבר על הקרחת של אשלי

SupeRonit

New member
יו.בדיוק באתי לכתוב על זה ../images/Emo12.gif

את רק הקדמת אותי
בהתחלה חשבתי שהיא שחקנית רצינית שעשתה קרחת באמת - אבל אז שראיתי שבמקרה הפאה האחרונה שלה דומה להפליא לשיער המקורי שלה אז התחלתי לפקפק. אז שחקנית נאמנה לתפקיד או מאפרת מקצועית ? בכל אופן הם טיפלו בזה יותר טוב מהקרחת של קלואי בימי חיינו למי שמכיר ..
 
טיפלו בקרחת כ"כ יפה...

שזה ניראה ממש אמיתי. וכמה שזה מוזר היא יפה גם ככה!. ובטח שמתם לב שדרוסילה חזרה עם לילי הביתה (שגם היא באורח פלא נהייתה גדולה יותר מניית') אבל, או שזאת אני או שכולם שמים לב ל"אורחים החדשים" שמגיעים "זמנית" ורוצים לחזור הביתה! אם זה לניו יורק (בילי יקירנו) אם זה לפאריז (לילי) אם זה לאן שהוא (איזבלה) ליפן (כריסטין) וטוחנים לנו ת'מוח בנוגע לעזיבה - "אני נוסע הביתה" "תקחי אותי בחזרה"! "אני פה זמנית" אוףףףףףףף יאללה איתם אז למה הגעתם? הייתם נשארים שם! וחוסכים לנו את העצבים.
 

venustudent

New member
לי זה ממש לא נראה אמיתי ../images/Emo31.gif

היה ברור שזו "פאה" של קרחת. הרי בקרחת "אמיתית" (לא משנה מאיזו סיבה היא נגרמה- ולכולנו הייתה הזדמנות לראות קרחת נשית אמיתית שנגרמה סתם מהתחרפנות...) רואים שורשים, אבל את זה יותר קשה לזייף... חוץ מזה, גם בסיפור הסרטן של סמנת'ה מ"סקס והעיר הגדולה" הראו קרחת יותר אותנטית (אולי שם השחקנית אפילו באמת גילחה את השיער?). אם כבר, היה עדיף לחסוך לנו בכלל את אשלי הקירחת ולתת לנו להסיק לבד מהמטפחות והפאות- זה יותר טוב מהקרחת ש"הדיבקו" לה.
 

מקסימה1

New member
זה באמת ניראה אמיתי.. ומפתיע ביותר.

ששחקנית כמוה מופיעה כך.. לי הקרחת ניראת ממש אמיתית....
 

sergew2

New member
נראה לי שהקרחת אמיתית...

היא גם הורידה את הפאה האחרונה אח"כ...זה נראה אמתי לגמרי. כל הכבוד לה..אבל שיחזירו את השיער היפה שלה מהר!! לא נעים לראות אותה ככה
 
למעלה