אפיזודת ה-USB Dock UD-01 נמשכת

אפיזודת ה-USB Dock UD-01 נמשכת

הגיע ה-Dock השני, חיברתי ובדיוק אותו הדבר: אותן הודות מרגישות וזה לא עובד!
כתבתי ל-Sigma UK, מישום שהמוצר נרכש מ-Amazon UK. פה יש לציין לטובה את המשלוח של Amazon ואת מדיניות החלפת מוצר. ציון 10/10.
הסניף הבריטי של Sigma ניסה להגיד לי שעלי לפנות לסנעף הישראלי (המקומי). הסברתי להם ש-Sigma ישראל לא מתעסקת עם ציוד שלא נרכש דרכה בארץ!
הם ניסו להתנער בכך שהם לא משרתים לקוחות מחוץ לאנגליה...בסוף הסתדרנו ונתנו לי טלפון של טכנאי, שלא עזר הרבה. הוא אמר שאבדוק על מחשב אחר (בקרוב) והוא שלח את ההתכתבות שלי ל-Sigma יפן להתיעצות. בהתכתבות יש את צילומי המס והסברים.
אז נראה.
כרגע ברור לי:
1. ה-USB Dock תקין. גם הכבל.
2. אין בעיית חומרה ב-USB Port במחשב. אני טוען משם קבצים מהמצלמה והוא מפעיל את התאורת LED ב-USB Dock.
3. גם המודול תוכנה ירד תקין. הורדתי כבר 3 פעמים, והוא הודיע שהוא הותקן בהצלחה.
4. נראה מה יהיה עם מחשב שונה או עם התגובה מיפן.
עד כה קצת מאוכזב מהיכולת של Sigma. חשבתי שהם יותר מקצועיים.
 
Sigma ישראל

כתבתי בפוסט המקורי: "הסניף הבריטי של Sigma ניסה להגיד לי שעלי לפנות לסנעף הישראלי (המקומי). הסברתי להם ש-Sigma ישראל לא מתעסקת עם ציוד שלא נרכש דרכה בארץ!"
גברתי איתם. החברה האילו לא נעימים ולא עוזרים! דוגמא ומופת ליחס ישראלי ללקוח. כאילו סיגמה העולמית יודעת ונתנה להם הכשר להתיחס כך ללקוחות.
אחרי שהעסק יגיעה למיצוי, הנושא של סיגמה ישראל יטופל בהתאם.

על ה-Dock לא רצו בכלל לענות מאחר ולא נרכש בארץ. הם מוכנים לקחת את העדשה ולעשות עדכון תכנה וכיול תמורת 400 ש"ח + מע"מ.
עלות ה-Dock באמזון UK הוא 200 ש"ח.
 
Sigma UK די מיצו.

הם מציעים שאנסה במחשב אחר...התיעצו עם יפן וזו התשובה כרגע.
אין פגם ב-Dock.
בקשתי את המייל של יפן (!) כדי להעביר להם את המסר של היבואן בארץ. מעניין אם הם תומכים בהתנהלות זו, כלפי לקוחות החברה.
 
לא

אין לי מישהו עם מק וגם לא מכיר מק.
הכי קרוב זה ביג מק
 
עובד - במחשב אחר

היום ניסיתי אצל בתי, והכל עבד במכה ראשונה!
ראשית היה עדכון תוכנה.
העדשה מכוילת לערכי אמצע ("0") והכל טוב.
עכשיו נותר לברר עם טכנאי מחשבים למה המחשב שלי מסרב לעבוד עם ה-Dock...
ולכתוב מכתב מנוסח ל-Sigma על הסניף הישראלי עם שירות לא משהו.
ה"כ מה ביקשתי?
לא להחליך מוצר (אמזון UK החליפו בלי מילה וגם שלא לצורך)
לא לעשות לי את העדכון תכנה או הכיול
רק לעזור לי בפתרון הסוגיה שזה לא עובד אצלי...
נראה לי לא נכון שעלי למצוא את עזרי באנגליה אצל הבריטים או ביפן, בשעה שיש פה סניף מקומי בארץ! אבל כמו ר"ת של בזק: בקשת, .ז. קיבלת.
 

Jack D Ripper

New member
יבואן לעומת נציג

נתחיל בזה שזכותך המלאה לפנות לסיגמה ולהתלונן.
&nbsp
אני לא בטוח מה טיב היחסים בין היבואן לסיגמה. בהרבה מקרים היבואן הוא רק יבואן ולא נציג היצרן. אם זה המצב מן הסתם אין לו רצון או מחויבות לפתור בעיות של מי שלא קנה אצלו.
במקרים האלה ההבדל בין יבואן רשמי לאפור, זה שהיבואן הרשמי קונה ישירות מהיצרן ולא דרך ספקי ביניים וברוב המקרים מקבל הדרכות על ידי היצרן.
 
על פי הרשימה באתר, סיגמה ישראל לא ברשימה בכלל...

https://www.sigma-global.com/en/cine-lenses/support/repair-agency/
מצד שני סיגמה UK הפנו אותי אליהם, בדיוק כמו דודי...וגם לפני שהם עשו כך, פניתי אליהם בעצמי (בתמימות).
אולי המכתב שלי יחדד את הדירוג של הסניף הישראלי ויקבע אם הוא בין יבואן, נציג או חרטטורה. שיטות ישראליות נפוצות? נראה מה ישיבו...
 
למעלה