אפליקציה להגשת מרשה CVFR במערכת PSB באמצעות סמארטפון

אפליקציה להגשת מרשה CVFR במערכת PSB באמצעות סמארטפון

אבקש לידע את באי הפורום על קיומו של יישומון (אפליקציה), שמתחבר למערכת ה-AISPSB של רש"ת ומוציא משם תוכניות טיסה.
היישומון נמצא כרגע רק ב-Google Play תחת השם "תוכנית טיסה CVFR".
מי שנכנס – חשוב שיקליד (רק בשימוש ראשון) את שמו, שם המשתמש שלו במערכת ה-PSB והסיסמא שלו, טלפון ודוא"ל, ובנוסף שיגדיר את המטוסים
בהם הוא משתמש, כולל פרטים עליהם.
אח"כ, שישתמש במפה או במסלולים הקבועים, המוצעים בין מקום ההמראה למקום הנחיתה. הוא גם יכול לייצר מסלולים ולשמרם תחת שמות שהוא בוחר.
כמובן שהיישומון הוא חינמי.

דוד.
 
עם כל הכבוד (ויש לי כבוד
)

בשביל מה בכלל צריך מרשה?
הרי המרשה הוא "ישראבלוף".
בחודשים האחרונים למדתי לדעת כי חוץ מהדרישה המטופשת, להגיש את המרשה שעה לפני ביצוע הטיסה, לא נעשה עם המרשה דבר. איש מהבקרים או/ו מהפקחים, לאורך נתיב הטיסה, לא מקבל אותו וגם אם מקבל (איני יודע) לא מתייחס אליו לחלוטין!.
אז -
א. בשביל מה, בכלל להגיש מרשה ו-
ב. אם המרשה לא מועבר לאף גורם, מדוע צריך להגישו שעה לפני ביצוע הטיסה?
אשמח לקבל תשובות מהגורמים המוסמכים.
שבת שלום.
אריאל אריאלי
 
דווקא משתמשים בתכניות הטיסה

בכל יחידות הפיקוח והבקרה האזרחיות, ובחלק מהצבאיות.
על בסיס תכניות הטיסה מאיישים עמדות, מחלקים סקטורים, מתקשרים לטייס/לחברה לברר עניינים.
חוסר תכנית טיסה, או פרט בתוכה, עשוי להיות בדיוק המידע שיידרש במקרה חירום.
מצד שני, יש מקרים שבעיה עם תכנית הטיסה הופכת לסיבה שבגללה נמאס לטייס מהטיסה ובמקרים קיצוניים - מכל היום...
אבל, לדעתי הקביעה כי תכנית טיסה (אפילו פנים ארצית) מיותרת תמיד, אינה נכונה.
אורי אלוני
 
אורי ידידי

מה שכתבתך, כך גם אני חשבתי שצריך להיות
במהלך החודשיים האחרונים טסתי שלוש פעמים טיסות מחוץ לשדה תימן. אחת לאילת ושתיים לצפון.
בכל הטיסות האלו הגשתי מרשה כשעה לפני התחלת ביצוע הטיסה. בזמן הגשת המרשה ציינתי במפורש כי המטוס שלי (אומנם אוסקר) הוא מטוס GA.
בכל שלוש הטיסות, במהלך הטיסה ניתנו לי גבהים לטיסות אולטראלייט!
בכל שלוש הטיסות לא הפקחים בשדות התעופה הצבאיים ולא הבקרים ביחידות הבקרה, ידעו כי אני מגיע. כשהגעתי לנחיתה באילת איש לא ידע על בואי ורק בשיחה טלפונית, במהלך הטיסה, הכינו לנו מקום חניה (אחרי תיאום מוקדם עם אילת).
כמו שציינתי בתחילת הפוסט. אני מסכים איתך שצריך להיות כמו שאתה כתבת, אבל בפועל - נאדה.
ייתכן כי מישהו צריך לעשות בדק בית במערכת או לחילופין, להפסיק עם הטרדת והטרחת הטייסים בהגשה מוקדמת של תכנית טיסה.
אריאל אריאלי
 

ZeevRozenek1

New member
אריאל - תחשוב על חצי כוס (היין) המלאה

היקצו לך גובה א"זם? אני במקומך הייתי קופץ על זה . כמה שטסים יותר נמוך, הכף יותר גדול. גובה "חקלאי" מבטל את השעמום בטיסת גיהוץ ,מרגישים את המהירות, נהנים מהנוף שבד"כ אנו רואים בתמונות של רונגה, מתרכזים יותר בהטסה, בקיצור, יתרון גדול .
חג פסח שמח לך ולכל הקוראים , בארץ ובחו"ל.
 

ronga

New member
אתה מתכוון שבטיול אז"מ יש מעגלי המתנה

שהמדריך יסיים להסביר...

 

tcu6

New member
תראו מה זה יש כ20 איש למטה ורק 5 חובבי תעופה

אלו שמביטים לאז"ם.
 
לא צריך

האז"מים משתמשים כבר שנה באפליקציה דומה של רן גלעדי (דוד - הייית צריך לתת קרדיט).
לפניה היתה אפליקציה שכולנו השתמשנו בה שמסיבות כל שהן היתה חסומה בפני מודיעין טייס תקופה ארוכה. מסתבר שבכל התקופה הזאת הגשנו אלפי תוכניות טיסה שלא הגיעו לשום מקום וראה הפלא ופלא לא רק שזה לא הפריע לחיל אויר, אף אחד אפילו לא עלה על הבעיה!
 
מתנצל בעניין הקרדיט

לא ידעתי.
התבקשתי ע"י מישהו מקהילתנו ליידע את אנשי הפורום וכך עשיתי.
שבוע טוב,

דוד.
 

איילBNO

New member
ניסיתי להוריד מגוגל פליי

אבל משום מה זה לא מאפשר לי הורדה בטענה שהמכשיר שלי (גלקסי S6) לא תואם.

כנראה מי שהעלה את האפליקציה חסם אותה להורדה מחשבונות לא ישראליים (כמו שלי) וחבל...
 
למעלה