אפריל 2021 בערוצי הסדרות של יס

גםצופה

Member
מנהל
העיר על הגבעה



עונה שניה ומאוד מצופה לדרמת הפשע והמתח מבית Showtime והתסריטאי טום פונטנה ("אוז", "רצח מאדום לשחור") על פי רעיון של בן אפלק וצ'אק מקלין, בכיכובם של קווין בייקון ואלדיס הודג' ("העוקץ", "המרגלים של וושינגטון").



החל מה- 01/04 ב- yes VOD רק ב-yes

הסדרה מתרחשת בבוסטון בתחילת שנות ה-90, עידן בו הייתה העיר מלאה בפושעים שחוזקו על ידי סוכנויות אכיפת החוק המקומיות עד שכל זה נעצר בפתאומיות במה שקרוי "הנס של בוסטון".

במרכזה של העונה השנייה פרויקט דיור פדרלי בבוסטון המאופיין באלימות וסמים. מנהיגת הקואליציה, גרייס קמפבל, פועלת למען הקהילה, אך מאמציה מתערערים על ידי פעילות הכנופיות באזור. לכל זה מצטרף סוכן ה- FBI הבלתי מוערך ג'קי רוהר, שמנסה לנצל את מערכת המשפט הפלילי הלקויה של בוסטון וכך גם לנסות להציל את הקריירה שלו. לרוע מזלו עוזר התובע המחוזי נושף בעורפו ללא הרף והיריבות בין השניים הופכת למלחמה בין משרדי פרקליטות המדינה לזו של התובע המחוזי של מחוז סופוק.

הודג' הפך בשנה האחרונה לאחד השמות הלוהטים בהוליווד וכיכב במועמד לגלובס הזהב "לילה אחד במיאמי" ובקרוב יגלם את גיבור העל הוקמן לצידו של דוויין ג'ונסון בסרט "אדם השחור" מבית DC.
 

גםצופה

Member
מנהל
שונאים את סוזי


כל פרקי העונה עולים ל-VOD בבינג'

החל מה- 04/04 ב- yes VOD רק ב-yes


בילי פייפר ולוסי פרבל ("היורשים") חוזרות לשתף פעולה לראשונה מאז "וידוייה הסודיים של זונת צמרת" בסדרה בריטית חדשה ונועזת מבית "סקיי" ו-HBO MAX.

סוזי פיקלס הייתה כוכבת ידועה, היום היא יותר כוכבת בדעיכה… כל חייה משתנים כאשר תמונות נועזות שלה נגנבות מהנייד ומופצות ברשת.

בעזרתה של חברתה הטובה שהיא גם המנהלת האישית שלה, סוזי מנסה מצד אחד לנהל את המשבר ומהצד השני, לבנות מחדש את חייה שמתפרקים.

הסדרה עוקבת אחר ההתמודדות הכואבת, עם הטראומה והחשיפה. המסע האישי שלה עובר דרך הלם, הכחשה, פחד, בושה, אשמה, כעס וגם קבלה וכל פרק הוא למעשה מטאפורה ל-8 שלבי האבל.

הסדרה עוסקת ברגע הזה בחיים בו, בשנייה של חוסר תשומת לב, המסכה שאנחנו עוטים על עצמנו ומגינה עלינו נופלת והקרקע נשמטת. איך מתמודדים עם הבושה, הכאב והמבוכה הגדולה ואיך מצליחים להמשיך קדימה אחרי חשיפה כל כך לא רצויה ולא מכוונת. זה בדיוק מה שקרה לסוזי.

זהו שיתוף הפעולה השלישי בין פרבל (הכותבת הראשית של זוכת האמי "היורשים" ) לבין פייפר, שהפכו לחברות טובות לאחר "וידוייה הסודיים" ומחזה שלה שבו כיכבה פייפר.

הסדרה זכתה לשבחים, הן על הכתיבה והן על המשחק שובה הלב של פייפר, והיא בעלת ציון 94 באגרגטור המבקרים "רוטן טומטוז".

הסדרה חודשה לעונה שניה.
 

גםצופה

Member
מנהל
גבר מי שנשאר אחרון 9
החל מה-10/4 ימי שבת בשעה 19:55 ב-yes VOD , ב- yes TV COMEDY וב-STINGTV רק ב-yes


כוכב העבר טים אלן ("שפץ ביתך") חוזר בעונה תשיעית ואחרונה לקומדיה המצליחה.

מייק בקסטר (אלן) איש העולם הגדול, מנהל שיווק בכיר ברשת ציוד ספורט, מפעיל רדיו חובבים, "גבר שבגברים" שמאמין בערכים מסורתיים, מתמרן זאת תוך כדי גידול שלוש בנות עם אשתו. כל פעם מחדש הוא ניצב בפני האתגרים הגדולים שהחיים מציבים בפניו. ובפני משפחתו. חששו הגדול ביותר בנוגע למאה ה-21: "מה קרה לגברים?"
 

גםצופה

Member
מנהל
עשור למשחקי הכס / Game of Thrones 10th Anniversary – החל מ-11.4 ב-yes VOD

לכבוד חגיגות העשור בואו להיזכר בסדרה האהובה, בעלילה המפותלת, בדמויות האנושיות שנכנסו לנו ללב – בקטגורית VOD חדשה הכוללת את כל העונות, קטעי מאחורי הקלעים נבחרים, חומרים שנוצרו במיוחד עבור "ערוץ משחקי הכס" (מועמד פרס קאן לחדשנות), סיכומים ודיונים, וסרטים בכיכובם של כוכבי הסדרה.
 

גםצופה

Member
מנהל
התעשייה / Industry, עונה 1 – החל מ-11.4, ימי ראשון ב-21:45 ב-yes TV Drama

סדרה העוקבת אחרי קבוצת מתמחים צעירים מוכשרים העושים את צעדיהם הראשונים בעולם הפיננסי והמאוד תחרותי בחברת השקעות אקסקלוסיבית בלונדון בזמן מפולת הבורסות בעולם בשנת 2008.
כל אחד מהם – צריך להוכיח למעסיקיו שהוא עובד ראוי שעתיד להניב לחברה רווחים רבים, וזה במקביל לניסיונם לנהל את חייהם האישיים. לנה דנהאם ("בנות") חתומה על בימוי הפרק הראשון של הסדרה ובנוסף לקחה חלק בהפקת הסדרה. כל הסדרה כבר עלתה לשידור ב-yes VOD.
 

גםצופה

Member
מנהל
נשות הלעולם לא / The Nevers, עונה 1 – החל מ-12.4, ימי שני ב-yes VOD

דרמת מדע בדיוני אפית מבית HBO אודות חבורת של נשים החיות בלונדון בתקופה הוויקטוריאנית, בעלות כוחות על טבעיים, שמוצאות עצמן במלחמה נגד כוחות אפלים כשגורל העולם כולו נמצא בידיהן.

העניין עם היכולות הללו הוא שחלקן נפלאות וחלקן מטרידות מאוד.

בסדרה מככבות אמליה טרו (לורה דונלי: "זרה") ופנסאר אדאייר (אן סקלי) כמנהיגות המעמד החדש שנוצר אצל הנשים ה"נגועות". הן מקימות בית עבור כל אותן "נגועות" שלא מוצאות את מקומן במקום ממנו באו ובמקביל מנהלות מלחמת קיום עם הכוחות האחרים, מהלך העשוי לשנות סדרי עולם.

פיליפה גוסלט ("איך לדבר עם בחורות במסיבות") היא השואוראנרית של הסדרה, בצוות כתיבת הסדרה נשארו כמה מכותבי "באפי ציידת הערפדים" האהובים ביותר (ג'יין אספינסון ודאג פטרי).
 

גםצופה

Member
מנהל
הסודות של איסטאון / Mare of Easttown, עונה 1 – החל מ-19.4, ימי שני ב-yes VOD

סדרה חדשה ומסקרנת מבית HBO, בכיכובה של השחקנית זוכת האוסקר, האמי וגלובוס הזהב – קייט ווינסלט ("טיטאניק", "מילדרד פירס").
ווינסלט מגלמת את מייר שיהאן, בלשית מעיירה קטנה בפנסילבניה שמנסה להתמודד עם חייה האישיים המתפוררים, תוך כדי שהיא מנהלת חקירת רצח בעיירה. החקירה מובילה את מייר לגלות צד אפל בעיירה, בו טרגיות מהעבר ממשיכות להשפיע על ההווה.


שחקנים נוספים בסדרה: גאי פירס, בפעם הקודמת שהשניים שיחקו יחד, שניהם זכו בפרס האמי על משחקם ב"מילדרד פירס". אוון פיטרס ("אימה אמריקאית", "פוזה" וסדרת סרטי "אקס מן") יגלם בלש מקומי שחובר אליה לחקירה, ג'יין סמארט ("פרייזר", "השומרים") בתפקיד אמה של מייר, איתה היא מנהלת מערכת יחסים רעילה וגם השחקנית הצעירה אנגורי רייס ("ספיידרמן השיבה הביתה") המגלמת את בתה של ווינסלט. בין השתיים נוצרה אחות נשית מרגשת וחשובה על סט הצילומים ועל מנת למנוע מרייס להרגיש לא בנוח בצילומי סצנת סקס שהתרחשה במכונית, וינסלט נכנסה לתא המטען של המכונית במשך כל צילומי הסצנה ולא השאירה את השחקנית הצעירה לבדה על הסט.

הסדרה נוצרה על ידי בראד אינגלסבי ("הדרך חזרה") ומבוימת בידי במאי "ווסטוורלד" ו"הנותרים" קרייג זובל.
הסדרה תעלה גם לשידור ב-yes TV Drama החל מה-30.5
 

גםצופה

Member
מנהל

שנה פראית על פני כדור הארץ / A Wild Year On Earth, עונה 1 – החל מ-22.4, ימי חמישי בשעה 21:00 ב-yes דוקו וב-yes VOD


הסדרה החדשה מתעדת ב-6 פרקים שנה אחת סוערת במיוחד, בה ההתמודדויות של בעלי החיים עם הדפוסים העונתיים של כדה"א הופכים להיות קיצוניים יותר, מסוכנים ובלתי צפויים. דקה אחרי דקה, חודש אחרי חודש, לא משנה באיזה זמן בשנה אנחנו נמצאים או באיזו יבשת.
 

גםצופה

Member
מנהל
מצחיקה בשחור / A Black Lady Sketch Show, עונה 2 – החל מ-24.4, ימי שבת ב-22:00 ב-yes TV Comedy וב-yes VOD

עונה שניה לסדרה הקומית של רובין ת'אד ואיסה ריי ("לא בטוחה") אשר חברו יחד והפיקו עבור HBO קומדיה המבוססת על מערכונים המבוצעים על ידי קאסט של נשים אפרו-אמריקאיות וכוכבים אורחים נוספים. התוכנית נכתבה, מבוימת ומככבות בה נשים שחורות בלבד, ביניהן ת'אד עצמה, קווינטה ברונסון, גבריאל דניס ואשלי ניקול בלאק.
 

גםצופה

Member
מנהל
בני אור, עונה 1 – החל מ-25.4, ימי ראשון ב-22:00 ב-yes TV Action וב-yes VOD

דרמת פשע המבוססת על אירועים אמיתיים משנת 2000.

סיפור התבגרות מרגש, מצחיק וכואב של נערים צעירים משכונת בני אור הקשוחה בבאר שבע, המחליטים להתחיל להרוויח כסף דרך מכירת סמים. הם פותחים את תחנת הסמים הראשונה בשכונה ומתחילים להצליח, דווקא כשהם מגלים את הקליינטים שהכי שונים מהם – הסטודנטים. תוך כדי תמרונים ומלחמות אינסופיות בכנופיות הרחוב הוותיקות שרוצות להשתלט עליהם, הם מנסים לשרוד.

אלי, (מאור לוי) גיבור הסדרה, ילד כריזמטי וחכם, רוצה לעזור לאבא שלו להיגמל מסמים (עמיר בניון) ולשם כך הוא חייב כסף. כשג'וני יוצא מהמוסד לנערים, הוא מביא איתו את הקשרים לאנשים הנכונים שיכולים לסדר אותם עם החומר הכי טוב, ומהר מאוד הם מאחדים כוחות בתחנה החדשה והופכים לדבר החם. השמועה על החומר המעולה עוברת מפה לאוזן במיוחד בקרב הסטודנטים, אבל אז מתחילות גם הצרות. בלית ברירה "החבורה" הופכת ל'כנופייה" כשהמשטרה בעקבותיהם, בראשותו של החוקר (גיא עמיר) וסיפור אהבה כמעט בלתי אפשרי נרקם בין אלי לאחת הסטודנטיות.

בתפקידים הראשיים חבורה של צעירים אנונימיים ומוכשרים שלראשונה משחקים בסדרת טלוויזיה. היוצרים גיא בלילה ואלעד ביטון שגדלו באותה תקופה, מכירים מקרוב את חבורת בני אור האמיתית, שחלק מחבריה השתחררו מהכלא בינתיים וחלקם כבר לא בחיים.

בהשתתפות: מאור לוי, עמיר בניון, גיא עמיר, אמרי ביטון, ישי ללוש, אגם אוזלבו, מגן עיט, אוראל אטיאס, אמיר זרד, אור פלח, עדן פינס, מיכל לוי, דנה פריד, עדן חלילי ועוד.
 

גםצופה

Member
מנהל
שלג צח 4: החל מה-25/04, ימי א' בשעה 22:45 ב-yes VOD , ב- yes TV ACTION רק ב-yes

עונה רביעית לדרמת הפשע המדוברת מבית FX ("האמריקנים","אטלנטה", "אויבות"), שיצר ג'ון סינגלטון ("החבר'ה מהשכונה") ובהשתתפות אלון אבוטבול. הסדרה מתרחשת בלוס אנג'לס בשנות ה-80 ובמרכזה מגפת הקוקאין והקראק המתפשטת כאש בשדה קוצים באזור לוס אנג'לס וההשפעה המהותית והקיצונית שהייתה לה על התרבות.

בעונה החדשה משטרת לוס אנג'לס מפנה את מרב משאביה ומִרצָה למלחמת חורמה בסמים וזאת אל מול כל האומה הבוחנת. פרנקלין (דמסון אידריס) ראש ארגון הפשע הגדול באזור, ייאלץ להתאושש ולהתחזק בכדי לנסות להחזיר לעצמו את השליטה בעסקיו ובנוסף לסיים את אלימות הכנופיות ברחובות לפני שזו הופכת להיות למלחמה כוללת שלא ניתן יהיה להשתלט עליה.


את המושכות בעונה הרביעית לאחר מותו של ג'ון סינגלטון, לקח לידיו הסופר וולטר מוזלי ("כלב צהוב קטן" – סדרת ספרי איזי רולינס) שסינגלטון צירף לעונה השלישית על מנת להגביר את האותנטיות של הסדרה. מוזלי, שמשמש גם כמפיק הסדרה, חי בלוס אנג'לס באותה תקופה וכגבר שחור מכיר מקרוב את הסיפורים והאנשים שהניעו את התקופה.
 

גםצופה

Member
מנהל
הונאה מובטחת 2

כל פרקי העונה עולים ל-VOD בבינג'

החל מה- 28/04 ב- yes VOD רק ב-yes


עונה שניה לדרמת הפשע המפתיעה והמהנה. כזכור, נינה ואריק היו צעירים ומאוהבים, הם חיו חיים מלאי הרפתקאות כרמאים מדופלמים. יחד עם שותפתם לפשע ז'קלין, הם הצליחו לרמות כל אחד. אבל כשנינה נכנסה להריון הזוג עזב את חיי הפשע והם החלו לחיות חיים רגילים בפרברי קופנהאגן. נינה המשיכה הלאה מהעבר ההרפתקני ואריק לעומת זאת נשאר בעבר ומתקשה לתרום לפרנסת המשפחה.

הכל משתנה כאשר ז'קלין חוזרת במפתיע לחייהם ומאיימת לחשוף את פשעיהם מן העבר ואת זהותם האמיתית, כך היא משכנעת אותם להשתתף בהונאת ענק אחרונה…

כעת בעונה החדשה חיי הפרברים היומיומיים ממשיכים להכביד מאוד על אריק ונינה. החזרי המשכנתא ואימוני ספורט יומיומיים הם רק חלק קטן מהבעיות שלהם – בני הזוג מוצאים עצמם מרומים על ידי בתם ובן זוגה שמתעתעים בהם עוד מהעונה הראשונה. אך האם תרמית חדשה נועזת המתמקדת בתעשיית האופנה העולמית יכולה סוף סוף להציע להם את המפתח שהם כה מייחלים אליו לחופש?
 

גםצופה

Member
מנהל
חיים ביחד

כל פרקי העונה עולים ל-VOD בבינג'

החל מה- 28/04 ב- yes VOD וב-12/05 ימי ד' ב-21:45 ב-TV DRAMA yes


דרמה חדשה, מבטיחה ומסקרנת מבית היוצר של "דוקטור פוסטר" ומעין סדרת בת שלה. הסדרה עוקבת אחר ארבעה דיירים בבית דירות משותף במנצ'סטר, אנגליה ומתארת תקופה בה הדיירים, עוברים כל אחד בנפרד אירוע מכונן הגורם להם לחשוב שוב על חייהם ולחשב מסלול מחדש:

גייל (אליסון סטידמן – "גאווין וסטייסי", "גדולים מהחיים") בת ה-70 מבינה בעקבות פגישה מקרית עם חברה מן העבר, שמערכת היחסים שלה עם בעלה מחייבת שינוי מהותי.

דיויד (אדריאן לסטר – "טראומה", "נקודת זינוק"), מרצה לספרות שנפרד מאשתו ופוגש בחורה צעירה שמתחילה איתו.

בל (ויקטוריה המילטון – "הכתר") גרושה ומובטלת בודדה ללא ילדים, שנאלצת בעל כורחה לקחת לביתה את בת אחותה המתבגרת הפרועה, לאחר שאחותה הסובלת מדיכאון מתאשפזת. המילטון משחזרת בסדרה את תפקידה מ"דוקטור פוסטר" כאנה (אנבל) בייקר – החוזרת לשם נעוריה בל סטון – והסדרה ממשיכה את סיפורה מסוף העונה השנייה של דוקטור פוסטר, בה היא התגרשה ועזבה את הכפר. אדם ג'יימס, שגילם ב"דוקטור פוסטר" את בעלה ניל בייקר, יופיע בתפקיד אורח לשלושה פרקים.

האנה (מליסה ג'ונס) היא צעירה לפני לידה שחיה עם בן זוג אך בבטנה ילדה של מישהו אחר. זמן קצר לפני הלידה היא יוצרת קשר עם האבא ומזמינה אותו לקחת חלק בחיים של התינוקת שלה.

לצוות עטור הכוכבים של הסדרה מצטרפים בתפקידי אורח פיטר דיווידסון ("דוקטור הו", "הפרס הגדול") ומלכת הווסט אנד, דיים איליין פייג'.
 
למעלה