אפריקה ישראל-תמונות.

avsilaster

New member
אפריקה ישראל-תמונות.

שלום. מאוד מעניין אותי איך נוחות המגורים במדינות אפריקה והשתלבות שם. אודה למי שיצרף תמונות מהארץ/איזור מגוריו. כמו כן-האם פועלות חברות תקשורת דרך האינטרנט באפריקה? תודה מראש.
 

לילית462

New member
אולי תנסה למקד את השאלות שלך, ונשמח לעזור

אני מדברת מנסיוני באוגנדה ובקניה נוחות המגורים כאן משתנה בהתאם לכיס, המקומיים יכולים לגור בשכונות פחונים, המבוססים שבינהם יעברו לשכונות של בתי מגורים - שיכונים, וכמובן שיש אופציה של בתים פרטיים או משותפים כמו שנהוג בארץ. הכל שאלה של כמה כסף ואיפה... בעקרון יש כאן פערים עצומים בין המעמדות, והמעמדות הנמוכים חיים ברמת חיים נמוכה מאוד, לעומת פאר רב שקיים כאן בקרב המעמדות העליונים/ המבוססים יותר. לגבי חברות התקשורת לא הבנתי את השאלה - יש כאן שירותי אינטרנט, ויש כאן חברות תקשורת, חלקן אפילו ישראליות...
 

avsilaster

New member
שלום.

אני יודע שאולי זה יהיה מטומטם לשאול. אבל יש באחד מהארצות מבלבד דרום אפריקה איזורי אכות/פאר או משהו. או שהרוב זה שיכונים? כמו כן-אודה לך אם תוכלי לתת לי אתרים של חברות ישראליות שפועלות שם. תודה מראש.
 

לילית462

New member
שוב אתה לא מספיק ספציפי

בלי להכליל, רוב הזרים במדינות אפריקה חיים ברמת חיים גבוהה הרבה יותר מזאת שבה חיו מבדינות המוצא שלהם. לדוגמה הישראלים - חיים בבתים גדולים, עם צוות של עובדים, מטפלת, מנקה, נהג, גנן שומר, כל אלו עובדים 6 ימים בשבוע משרה מלאה. נוסעים ברכבים מפוארים וכו' ואלו בדרך כלל חלק מתנאי העסקה של מקומות העבודה, שמפתים כך זרים לעבוד באפריקה. יש כאן פאר, הרבה מעבר למה שאתה יכול לצפות לו. יש כאן מלונות ולודג'ים - שזה מעין מלון אבל בשמורות טבע, והרבה יותר כפרי, שאם היה אפשר היו מקבלים דירוג של מעל ל 5 כוכבים. יש כאן שכונות מפוארות עם וילות ענקיות. אבל זה חלק קטן ממה שיש כאן, למרות שרוב הזרים שאני מכירה חיים בכלוב הזהב הזה. בתי הספר כאן פרטיים כך שהחינוך כאן הוא מעולה - לזרים שיכולים להרשות לעצמם, למקומיים יש חינוך ציבורי... לגבי חברות שפועלות באפריקה, קצרה היריעה מלהכיל, ושוב תלוי באיזה תחום, הייתי מציאה לך פשוט לגגגל...
 

avsilaster

New member
קצת קשה למצוא בגוגל על חברות באוגנדה למשל חח

אודה לך על איזה שנים שלוש לינקים. לגבי התמונות-סתם תמונות של איזורים..לדוגמא איזור שלך/איזור פאר אחר או משהו יפה..שישראלים גרים. אין יותר מידי מה להכליל פה. תודה מראש.
 

לילית462

New member
חברות באיזה תחום ?

יש כאן כמה תחומים שחברות ישראליות מתעסקות בהם (באפריקה בכלל) תשתיות - סולל בונה, ויש עוד חברות חקלאות, ותעשיה משלימה לחקלאות - עמירן, בלטון תקשורת - ציוד לוויני, הקמת אנטנות סללוריות מזגנים דודי שמש אין לי לינקים לאתרי החברות, אם משהו מזה מענין אותך אתה צריך לבדוק חברות שיש להם שלוחות בנ"ל, זה לא אמור להיות קשה. לגבי התמונות, אני לא מבינה אתה מצפה שאני אצא החוצה ואצלם את הבית שלי ? אין כאן איזור של ישראלים כי יש כאן די מעט ישראלים והם מפוזרים בשכונות הכי מבובססות בעקרון. אתה יכול לנסוע להרצליה פיתוח ולהסתכל, זה נראה אותו דבר, שורה של בתים מאחורי חומות גבוהות, ההבדל העיקרי הוא שכאן הכבישים/הרחובות לא מסודרים בצורה יפה כמו בארץ, וגם שכן יש הרבה הרבה יותר צמחיה.
 

avsilaster

New member
חברות

חברת תיקשורת טלפונית לדוגמא..או חברות אינטרנט/voip. לגבי התמונות-לא מצאתי בשום אתר באינטרנט תמונות של אוגנדה..מעניין אותי לראות.
 

avsilaster

New member
מדהים.

חוץ מעבודה וים יש מה לעשות שם? יש לילדים מגרשים לשחק בהם? מקומות לקניות ברמה גבוהה? אגב-בעיניין החברות. חברת תיקשורת טלפונית לדוגמא..או חברות אינטרנט/voip.
 

לילית462

New member
חוץ מעבושה, בישראל יש מה לעשות ?

אין הרבה הבדל, אולי יש פחות מבחר והיצע אבל יש בהחלט מה לעשות. יש קנטרי קלאב עם גן שעשועים, יש בריכה, שניתן להתרחץ כמעט כל השנה, כי מזג האויר הוא טרופי, כך שגם אם בבוקר ירד גשם בצהריים יכול להיות מאוד חם. יש מרכזי קניות, לא הכל שיא הפאר, ושיא המודרניזציה אבל סביר בהחלט, ומעבר לזה. לגבי חברות תקשורת, אני לא כל כך מבינה מה אתה רוצה, ואני חושבת שאני לא הכתובת לעזור לך למצוא עבודה - אם זה מה שאתה מחפש, פשוט כי אין לי את הידע המתאים. באופן עקרוני יש כאן שוק מאוד תחרותי בתחום התקשורת, הקווית והסלולרית. רק באוגנדה חיים כמעט 30 מליון איש, ולפחות לחצי מהם יש טלפון סללורי.....
 

avsilaster

New member
לא למצוא עבודה.

אני שוקל פתיחת עסק תקשורת באוגנדה/אפריקה.
 

לילית462

New member
אם כך אני מציעה לך להתיעץ עם אנשים שיש להם

עסקים באפריקה - לאו דווקא בתחום התקשורת...
 
למעלה