אפשרויות להארכת שהייה ב J1 עד להגשת I-485 ללא יציאה מארה״ב

Galyv

New member
אפשרויות להארכת שהייה ב J1 עד להגשת I-485 ללא יציאה מארה״ב

אני נמצא על ויזה J1 אשר תוקפה עומד לפוג בעוד כחודשיים. המעביד שלי החליט להיות הספונסר שלי לגרין קארד, זה התחיל יחסית קצת מאוחר ויוצא ששלב ה PERM יוגש רק בעוד כחודש מה שאומר שההגשה של I-485 לאחר מכן תתבצע בעוד כ 4-5 חודשים.
אנחנו לא רוצים לחזור לארץ ובעצם להמתין עד אשר תתקבל התשובה, סיפור של 8 חודשים, ומעדיפים להיות בארה"ב בעצם עד ליום ההגשה של I-485 אשר יקנה לנו סטסטוס המתנה נורמלי אשר לאחר כמה חודשים אפשר לקבל איתו אישור עבודה.

מה ניתן לעשות כדי להישאר תקופה של 3-4 חודשים בארה״ב עד ליום ההגשה של I-485?
כרגע הארכה של J1 לא אפשרית.
 

guy56782

New member
איך 8 חודשים?

אם אתם יוצאים מארהב - לא תהיה הגשה של i485. אחרי ה perm אתם צריכים להשאר בישראל להליך קונסולרי, זה יהיה הרבה יותר ארוך מ 8 חודשים.
מן הסתם יש לכם עו״ד שמלווים את התהליך... מה הם אומרים? הם לא הגישו אותך ל H במקביל? או שפשוט לא זכית?
 

Galyv

New member
אתה צודק i485 לא יוגש מהארץ

במקרה ונהייה בארץ, התכנון זה להגיש i485 ו i140 ביחד. זאת התכנית במקרה ואנחנו עדיין בארה״ב. המקרה של חזרה לישראל עדין לא דובר בפרטים. במקרה כזה שני הטפסים האלו מתאחדים להליך קונסולורי אחד? חשבתי שתהליך קונסולורים הרבה יותר מהירים מהתהליך מתוך המדינה, אפשר לקבוע ראיון בשגריריות ותוך שבוע להגיש, או שזה לא כך?
בכל מקרה, אנחנו מחפשים דרכים להישאר את אותם ה 3-4 חודשים כדי להימנע מהמסע הזה מתוך ארה״ב. אשמח לרעיונות/עצות?
 

guy56782

New member
הטפסים לא מתאחדים להליך אחד

אם אתם מחוץ לארהב, אחרי ה PERM יוגש רק ה i140. אחרי שמסיימים איתו (אבל אפשר premium אז זה לא כזה ארוך), יש הליך קונסולרי שמחליף את ה i485. אני לא ראיתי בפורום מישהו שעשה את זה, אבל אולי אחד הוותיקים פה מכיר יותר... אני חיפשתי על זה באינטרנט טיפה לפני כמה חודשים (רק כדי להבין פחות או יותא מה האפשרויות שלנו בתהליך - האם אפשר להחליף את ה i485 הארוך בחופשה קצרה בישראל?) והבנתי שזמינות התור תלויה בקונסוליה, ובקטגוריה שאתה ניגש אליה (EB1/2/3) אבל אני לא זוכר פרטים.
 

guy56782

New member
אם אפשר לבקש

אם אתה לומד עוד פרטים על ההליך הקונסולרי, בבקשה תשתף פה. לנו יש זמן על ה J, אבל אם זה קצר לעומת זמן הטיפול ב i485 אין סיבה שלא נעבוד חודשיים מישראל...
 

Galyv

New member
בשמחה אם אני אקבל תשובות פה...

לצערי ותיקי הפורום עדיין לא עצרו לתת את דעתם .
 
למעלה