אפשרות לביטול ממוכן של שרותים שהוספת בצורה ממוכנת בחברות התקשורת או הטלויזיה

k-don

Well-known member
שלום.
למיטב זכרוני חברות התקשורת (לפחות YES ו הוט) מחויבות לאפשר ביטול שרותים שהצטרפת אליהם דרך הממיר באמצעות הממיר.
מי בדיוק מחויב?
ומה בדיוק החיוב? (האם הצטרפות במחשב לא מחויבת אפשרות לבטול ממוכן?)

דוגמאות:
הוספת ערוצי ספורט דרך הממיר - יש אופציה לביטול השרות. (ואין צורך להתקשר או לשלוח מייל)
 

SicTransit

Active member
שלום.
למיטב זכרוני חברות התקשורת (לפחות YES ו הוט) מחויבות לאפשר ביטול שרותים שהצטרפת אליהם דרך הממיר באמצעות הממיר.
מי בדיוק מחויב?
ומה בדיוק החיוב? (האם הצטרפות במחשב לא מחויבת אפשרות לבטול ממוכן?)

דוגמאות:
הוספת ערוצי ספורט דרך הממיר - יש אופציה לביטול השרות. (ואין צורך להתקשר או לשלוח מייל)
אני מנוי של YES ואף פעם לא נתקלתי בבעיה להפסיק מנוי על ערוץ מסויים, בלי קשר לשאלה איך הזמנתי אותו.
 

k-don

Well-known member
אני מנוי של YES ואף פעם לא נתקלתי בבעיה להפסיק מנוי על ערוץ מסויים, בלי קשר לשאלה איך הזמנתי אותו.
אני מדבר על לבטל את השירות דרך הממשק (באתר או בממיר/טלויזיה), לא דרך המוקד.
השאלה היתה יותר אם החוק מחייב את זה
 

ladybug4NLP

Active member
יש את אופציית אתר "ניתוק" אבל בפועל חלק מהחברות מתכחשות שראו/קיבלו ועל כן כדאי גם להשתמש באתר
וגם להודיע בכתב+לדבר עם מח' לקוחות שמעביר אותך למח' שימור לקוחות.
חובה גם להחזיר ציוד (רצוי באופן אישי ועם קבלה המפרטת מה החזרתם

בהצלחה והרבה סבלנות
קל להתחבר-קשה להתנתק
 
למעלה