אפשר ללכת אחרי 4 שנים?

יעלי1990

New member
אפשר ללכת אחרי 4 שנים?

היי, אני נמצאת בקשר כבר 4 שנים עם אדם שאני אוהבת אותו אהבה ענקית.
אנחנו מדברים הרבה על עתיד משותף ומדברים על תכנונים עתידיים, כן גם על חתונה.
יש לי איתו בעיה אחת, הוא לא מספיק גברי בעיניי. בייחוד שאנחנו עם ההורים שלו. הוא כנוע להם ולדברים שהם אומרים לו, חלק מהדברים פוגעים בי נורא. אני מרגישה שהם לא סומכים עליי בקשר ופוחדים שנתחתן ונתגרש ו"אקח" מהם וממנו הכל. הבעיה היא שהוא לא מגונן עליי, עלינו. הוא לא רוצה לגרום למהומה. אבל מן הצד השני זה פוגע ומעליב שהם משתפים רק אותו ולא מתייחסים אליי כחלק מן המשפחה. מה שגורם לי לתהות אם הם בכלל יודעים מה הכוונות שלנו אחד כלפי השניה וזה שהוא לא מגונן ואומר שאנחנו זוג ואני לוקחת חלק בכל מה שקשור אלינו לא מוסיף להרגשות שלי. מרגישה לא מוערכת ולא מכובדת. מעבר לכך הוא לא מפרגן כמו שהייתי רוצה שיפרגן. שייתן פידבק חיובי, מחמאות וכו'.
דיברנו על כך פעמים רבות, הוא מנסה להיות יותר טוב אבל זה פשוט לא הולך לו.
אנחנו מאד פתוחים ומדברים על כל דבר, אבל הוא אמר בפעם האחרונה שנמאס לו שכל הזמן יש לי דברים שאני חושבת שהוא לא מתנהל איתם כמו שצריך, שאני מנסה לשנות אותו ואת האופי שלו. וזה מרגיש לו שיש לי כל הזמן תלונות כלפיו.
אני בסך הכל רוצה ששנינו נהיה מאושרים.
אולי רק עכשיו נפל לי האסימון שאולי אנחנו לא מתאימים? אולי אני באמת מנסה להפוך אותו למשהו שזה לא הוא?
אשמח לייעוץ כנה
 
שלום

אדם יכול וצריך לאהוב את הוריו ואת משפחתו. יש צורך טבעי בכך שהוא אוהב ומכבד את הוריו ומציית להם, גם כדי לשמור אתם על יחסים טובים. אם את לא אוהבת את דבריהם, תוכלי להימנע מקרבת יתר אליהם ולהתרכז בו. כשתרגישו שהאהבה והחברות מספיק חזקים, כבר תרצו להתמסד בעצמכם. מחמאות ומלים טובות צריכות להיות באופן טבעי מתוך חיבה ואהבה, ולהיות כנות ואמתיות ולתאר דברים אמתיים באדם שעליהם מחמיאים. כל אחד מביע אהבה בדרכו, ואם הוא בכללי נחמד ונעים אלייך ואת מרגישה שזה אמתי זה העיקר.
 
ללכת או להישאר

שלום רב,
תודה רבה על השיתוף. זה שאתם מדברים על הכל פתוח זה מעולה. עם זאת יש דרך ויש דרך. לדבר על הנושאים כל כך חשובים צריך לדעת. זה לא צריך להראות כחפירות או סתם מילים שמעצבנים. את צריכה להיות מפוקסת, ממוקדת ולדעת מה את רוצה להשיג מהשיחה. זה לא ויכוח, זה שיחה של אנשים בוגרים. כדי להתקדם, כדאי להחליט מה את רוצה מיחסים האלא ומה את מוכנה "לשלם" שהם ימשיכו. והאם ש פוטנציאל ליחסים רגועים ושלווים?! להישאר ביחסים רק בגלל שאת נמצאת בהם 4 שנים, לא נראה לי סיבה מספיק רצנית. עם זאת רק את יכולה להחליט מה קורה עכשיו ואיך את רואה את החיים שלך.
את לא תוכלי לשנות אף אחד!!!
לא את הבן זוג שלך - אם הוא כבר עכשיו לא מפרגן ולא עומד לצידך, לפי מילים שלך, הוא לא יעשה את זה גם בעוד כמה שנים. חוץ מזה, גם ההורים שלו לא ישתנו.
אני יכולה להגיד, שאת לא קשורה בכלל למה שקורה בין בן הזוג שלך להורים שלו. זה יחסים שלהם ורק שלהם.
בכל מקרה, רק את מחליטה מה לעשות!
בהצלחה!
 
למעלה