אפשר לקנות בחו"ל מכשירי אמיגו??

peretzy

New member
אפשר לקנות בחו"ל מכשירי אמיגו??

מישהו שיודע ואני מדגיש שיודע יש לו מושג אם אפשר לייבא מכשירי אמיגו מחו"ל? הרי גם לאמיגו יש סים כמו של אורנג´ אז אפשר?
 

ashomer

New member
דיעה.

אני לא יכול לענות לך כמישהו שיודע איך זה עובד אבל תראה... אורנג´ עובדת עם הרשת הנפוצה ביותר בעולם. לעותה iden מופעלת בעיקר על ידי נקסטל המריקנית ועוד כמה חברות קטנות כמו מירס שלנו! לעומתן ענקי תקשורת רבים מפעילים את הGSM למשל vodafone ובקרוב גם סלקום (בדיחה). לדעתי אין דבר העומד בפני הרצון ואפשר לייבא מכשיר כזה - האפשרות הסבירה ביותר היא מארה"ב כי שם פועלת נקסטל הידועה... טכנית זה אפשרי - הוא יעבוד אבל לא תהיה לך עיברית ויכול להיות שבגלל היא ההתאמה של גרסאות התכנה תהינה בעיות עם מספר שירותי רשת (זה קורה אפילו עם מכשירים שנמכרו בארץ - חלק ייוצרו כאן בארץ (תתפלאו - במפעל בערד) וחלק מקנדה) והתכנות לא תואמות וישנן בעיות. אם אתה מחליט לייבא אחד תבדוק עם אמיגו אם הם ייאפשרו לך לעדכן לגרסת התכנה בה הם משתמשים במכשירים שנמכרים כאן!
 
אני חושב שזה מיותר

לפי מה ששמתי לב ה"4X4" הוא המכשיר החדיש ביותר לא רק באמיגו אלא בעולם כולו. בניגוד לרשתות אחרות אשר שנים לוקח להם להכניס מכשיר אמיגו ישר מכניסה מכשירים בלי בעיות. לא נראה לי שתמצא איזה מכשיר יותר משוכלל בחו"ל, ולכן זה דיי מיותר.
 

ashomer

New member
אני חושב

שהוא פשוט רוצה לחסוך... או שאמיגו לא מסכימים למכור מכשיר בלי רו והוא לא רוצה עוד קו...
 
אפשר לקנות בחו"ל

התשובה חיובית אפשר לקנות בחו"ל - בארה"ב. מכשירי nextel יודעים לעבוד ועובדים בארץ. יתרה מכך, מי שנוסע לחו"ל ( לארה"ב )עם אמיגו מקושר אוטומטית לרשת nextel. גם מי שמגיע מארה"ב לארץ, מחובר לאמיגו. בעתיד, ניתן יהיה לחבר גם את רשתות הרדיו ( הקידומת של ישראל - 2000 ובניסוי שערכו זה הצליח ועבד יופי). כנס לאתר של iden ובדוק את הגרסאות שסופקו לישראל ותוכל להצטייד במכשיר בחו"ל. על מנת שחברת מירס תצרוב לך את המכשיר היא צריכה 2 פרמטרים: s.n. ו- i.m.e.i . השאלה היא אם חברת מירס\ אמיגו תסכים לחבר אותך? לגבי כרטיס sim - אם תייבא מכשיר מחו"ל ותעביר אליו כרטיס - הוא יפעל ללא כל בעיות ( מירס לא תדע שהכרטיס הועבר למכשיר אחר ) - זה נבדק הפוך ( העברתי כרטיס sim למכשיר בארה"ב וזה עבד ).
 
למעלה