אציל פולני עם רשימת קניות
זכור לי שפעם היה כאן דיון על האופן שבו נשים עורכות קניות והאופן שבו גברים עורכים קניות. אז אם זכרוני לא מטעה אותי (ויתכן מאוד שהוא כן) נטען שגברים הם ממוקדי קניה: הם יוצאים עם רשימה וכמו אביר אלי קרב ששים לתקוף את המטרה ולשוב הביתה במהרה. נשים לעומת זאת, זה שיר אחר. שום רשימת קניות לא תעזו, לא בחום ולא בקור. היא מלקטת, היא אוספת ולבית חוזרת עם ערמות של קניות. טוב יקירי הגברים אז יש לי בשבילכם הפתעה (משמחת עבורנו הנשים איומה בשבילכם הגברים), אתם גרועים בדיוק כמונו ואולי אפילו יותר אומנם הכתבה הופיעה במדור אוכל, אבל יש בה כמה הארות חשובות על טבע הקניינות הגברית: נתחיל מהעובדה שלפי הכותב גברים עורכים קניות מהזיכרון כי לא יאה להם לקחת רשימת קניות מסודרת : "אז למה היא לא נתנה לו רשימת קניות?" כי הוא גבר, הסבירו לי, וגבר לא מעליבים. מי זה שיש לו קצת גאווה וכבוד עצמי עורך רשימת קניות "מסודרת"? רוצים הוכחה? ראיתם פעם אציל פולני יוצא אל הסופר ובידו רשימת קניות? או, בבקשה. רשימת קניות זה לחנונים. גברים אמיתיים לעולם יעשו קניות מהזכרון, וקניות מהזכרון זה בדיוק מה שרשתות המזון אוהבות. גם יוסי וגם עדי הם גברים, וככה יוצא שגברים הם הגיבורים האמיתיים של רשתות השיווק." נעבור לזה שהם קונים הרבה יותר מנשים בגלל שהם לא יודעים מה צריך לקנות ובגלל זה רישתות השיווק
עליהם: "בסופר התמונה משתנה לחלוטין. הדיאלוג עם העצמי שלי מאוד פשוט: "המ. בוא נראה... מה היא רצתה? שישיה של הייניברג, אבקת כביסה, פלסטרים, תפוחי אדמה (מה? אין לבנים? טוב, אז יהיו אלה) גבינה לבנה 9%, טמפונים (הופה, איזו חתיכה אמא של רעם נהייתה אחרי הדיאטה? "שלום לך, כן. נו, טוב, את רואה, חה-חה-חה... צריך, אז קונים... איך רעם מסתדר בגן? סער? אה, סער, בטח. יפה יפה. ד"ש"), לחם חי (מי אוכל את זה אצלנו? סתם יקר... בוא'נה, זותי, אמא של רעם? פששש) שישיה של הייניברג (וואי, זוגתי, התחלת לשתות לאחרונה, אה?... צריך להגיד לה משהו על זה). נראה לי שיש כבר הכל. אה, וגרעינים שחורים. ואובלטים". ולבסוף הרי ברור שאנחנו אשמות, שלא קנינו לו את המילה האחרונה בתחום הטכנולוגיה "הפלאם מרקט" המצאת העתיד שתאפשר לנו לא רק לנטר היכן הוא נמצא בכל שלבי הקניה אלא מה הוא כבר קנה ומה לא.
זכור לי שפעם היה כאן דיון על האופן שבו נשים עורכות קניות והאופן שבו גברים עורכים קניות. אז אם זכרוני לא מטעה אותי (ויתכן מאוד שהוא כן) נטען שגברים הם ממוקדי קניה: הם יוצאים עם רשימה וכמו אביר אלי קרב ששים לתקוף את המטרה ולשוב הביתה במהרה. נשים לעומת זאת, זה שיר אחר. שום רשימת קניות לא תעזו, לא בחום ולא בקור. היא מלקטת, היא אוספת ולבית חוזרת עם ערמות של קניות. טוב יקירי הגברים אז יש לי בשבילכם הפתעה (משמחת עבורנו הנשים איומה בשבילכם הגברים), אתם גרועים בדיוק כמונו ואולי אפילו יותר אומנם הכתבה הופיעה במדור אוכל, אבל יש בה כמה הארות חשובות על טבע הקניינות הגברית: נתחיל מהעובדה שלפי הכותב גברים עורכים קניות מהזיכרון כי לא יאה להם לקחת רשימת קניות מסודרת : "אז למה היא לא נתנה לו רשימת קניות?" כי הוא גבר, הסבירו לי, וגבר לא מעליבים. מי זה שיש לו קצת גאווה וכבוד עצמי עורך רשימת קניות "מסודרת"? רוצים הוכחה? ראיתם פעם אציל פולני יוצא אל הסופר ובידו רשימת קניות? או, בבקשה. רשימת קניות זה לחנונים. גברים אמיתיים לעולם יעשו קניות מהזכרון, וקניות מהזכרון זה בדיוק מה שרשתות המזון אוהבות. גם יוסי וגם עדי הם גברים, וככה יוצא שגברים הם הגיבורים האמיתיים של רשתות השיווק." נעבור לזה שהם קונים הרבה יותר מנשים בגלל שהם לא יודעים מה צריך לקנות ובגלל זה רישתות השיווק