אקסגון 250-המלצות-לא לגעת
להלן מספר נתונים מרשימים על אקסגון חדש מודל 2002 שיצא מהחברה לאחר שנה וחצי של נסיעת מבחן איתו: א-חברות גרירת האופנועים עושה הרבה כסף מבעל הקטנוע. ב-בממוצע כל 6000 ק"מ החלפת צמיג אחורי,נאכל בגלל משקל המנוע{300 ש"ח) ג-פילטר אוויר בממוצע כל 8000 ק"מ-לא זול בכלל-(240 ש"ח} ד-קטנוע ניתקע קבוע על בעית קרבורטור,תושבת המחט של הקרבורטור נאכלת מהדלק-גורם להצפות חמורות וקריאה לאייל המהיר-6000 ש"ח קרבורטור חדש. ה-סנדלי סחיבה הוחלפו אחרי 13000 ק"מ.{300 ש"ח-משופץ} ו-עם בעיות הקרבורטור-מתחיל לאכול דלק-1 ליטר 15 ק"מ-כמו רכב. ז-מבנה הקטנוע פשוט זוועה-לא יחצה את ה 105 קמ"ש בירידה.מומלץ לא לנסוע יותר מהר,הקרבורטור יתפרק לגמרי. ח-סתימות דלק-אייל המהיר. ט-בטיחות-על הפנים-בסיבובים,הקטנוע זורק תחת לצד,ממש פחד איימים. י-ברקסים-פין של הברקס האחורי באופן קבוע אף מהרעידות-הרפידות נופלות והמשך כמו בסעיף ח במידה ונישארת בחיים. בקיצור אפשר לכתוב מגילה על העגלה עם סוסה. המלצה-תקבלו מחברת עופר אבניר זיו נאווי-ת"א ואשמח לשמוע תגובות
להלן מספר נתונים מרשימים על אקסגון חדש מודל 2002 שיצא מהחברה לאחר שנה וחצי של נסיעת מבחן איתו: א-חברות גרירת האופנועים עושה הרבה כסף מבעל הקטנוע. ב-בממוצע כל 6000 ק"מ החלפת צמיג אחורי,נאכל בגלל משקל המנוע{300 ש"ח) ג-פילטר אוויר בממוצע כל 8000 ק"מ-לא זול בכלל-(240 ש"ח} ד-קטנוע ניתקע קבוע על בעית קרבורטור,תושבת המחט של הקרבורטור נאכלת מהדלק-גורם להצפות חמורות וקריאה לאייל המהיר-6000 ש"ח קרבורטור חדש. ה-סנדלי סחיבה הוחלפו אחרי 13000 ק"מ.{300 ש"ח-משופץ} ו-עם בעיות הקרבורטור-מתחיל לאכול דלק-1 ליטר 15 ק"מ-כמו רכב. ז-מבנה הקטנוע פשוט זוועה-לא יחצה את ה 105 קמ"ש בירידה.מומלץ לא לנסוע יותר מהר,הקרבורטור יתפרק לגמרי. ח-סתימות דלק-אייל המהיר. ט-בטיחות-על הפנים-בסיבובים,הקטנוע זורק תחת לצד,ממש פחד איימים. י-ברקסים-פין של הברקס האחורי באופן קבוע אף מהרעידות-הרפידות נופלות והמשך כמו בסעיף ח במידה ונישארת בחיים. בקיצור אפשר לכתוב מגילה על העגלה עם סוסה. המלצה-תקבלו מחברת עופר אבניר זיו נאווי-ת"א ואשמח לשמוע תגובות