אקסגון 250-המלצות-לא לגעת

bhukiusa

New member
אקסגון 250-המלצות-לא לגעת

להלן מספר נתונים מרשימים על אקסגון חדש מודל 2002 שיצא מהחברה לאחר שנה וחצי של נסיעת מבחן איתו: א-חברות גרירת האופנועים עושה הרבה כסף מבעל הקטנוע. ב-בממוצע כל 6000 ק"מ החלפת צמיג אחורי,נאכל בגלל משקל המנוע{300 ש"ח) ג-פילטר אוויר בממוצע כל 8000 ק"מ-לא זול בכלל-(240 ש"ח} ד-קטנוע ניתקע קבוע על בעית קרבורטור,תושבת המחט של הקרבורטור נאכלת מהדלק-גורם להצפות חמורות וקריאה לאייל המהיר-6000 ש"ח קרבורטור חדש. ה-סנדלי סחיבה הוחלפו אחרי 13000 ק"מ.{300 ש"ח-משופץ} ו-עם בעיות הקרבורטור-מתחיל לאכול דלק-1 ליטר 15 ק"מ-כמו רכב. ז-מבנה הקטנוע פשוט זוועה-לא יחצה את ה 105 קמ"ש בירידה.מומלץ לא לנסוע יותר מהר,הקרבורטור יתפרק לגמרי. ח-סתימות דלק-אייל המהיר. ט-בטיחות-על הפנים-בסיבובים,הקטנוע זורק תחת לצד,ממש פחד איימים. י-ברקסים-פין של הברקס האחורי באופן קבוע אף מהרעידות-הרפידות נופלות והמשך כמו בסעיף ח במידה ונישארת בחיים. בקיצור אפשר לכתוב מגילה על העגלה עם סוסה. המלצה-תקבלו מחברת עופר אבניר זיו נאווי-ת"א ואשמח לשמוע תגובות
 
כמה דברים שנשמעים לי תמוהים...

כמדומני שלמודלים החדשים את המנוע של הCH הידוע באמינתו,אז על איזה מודל אתה דיברת? ובלי שום קשר,6000 ק"מ לצמיג זה אכן מעט,על איזה צמיג מדובר? פילטר אוויר אני חושב שכמעט בכל קטנוע צריך להחליף סביב ה8K(טיפול גדול...)והמחיר שלו אכן אסטרונמי. הזכרת כמה וכמה פעמים בעיות קרבורטורים,האם הם קרו לאחר שהוחלף לחדש ושוב המחיר נשמע לי מאד לא מציאותי,6000 ש"ח לקרבורטור חדש?אתה בטוח? וכל תקלות הקרבורטור(תושבת המחט ובעיות הכיוון)קרו לאחר החלפת הקרבורטור או לפניו?ומה הקשר בין מהירות להתפרקות הקרבורטור? בטיחות בסיבובים?אה...תחליפים צמיגים או תוריד מהירות... בינתיים ההודעה שלך(עם כל הכבוד)נשמעת לי קצת מוגזמת או אפילו מצוצה מהאצבע. ובכלל,היכן הוא טופל?
 

mr-j

New member
לפחות תוכל לתת לנו חוו"ד

איך אייל המהיר? - מהיר?
 

bhukiusa

New member
לרב הפורום

א-מדובר באקסגון מודל 2002 GTX תואם CN ולא CH ב-לגבי צמיגים-הוחלפו כבר ארבעה צמיגים אחוריים מאז שהקטנוע נרכש,קלומטראז הקטנוע עומד על 23000 ק"מ לאחר נסיעה של שנה וחצי.סוג הצמיגים שהוחלפו הנו לפי המלצת חברת אבניר {פירלי}.|אז מה נותר כבר| ג-פילטר אוויר-תודה באמת על ההצדקה-דרך אגב תחליפי עולה 30 ש"ח פחות אבל שווה לתחת. ד-בעית הקרבורטור החלה לאחר נסיעה של 13000 ק"מ (אני מדגיש-נסיעה בכבישים בין עירוניים בלבד ולא כבישים עירוניים ומשבושים}לאחר מספר פניות למוסך המרכזי ,הפיתרון היה להחליף קרבורטור,מחיר הקרבורטור שנאמר לי ע"י המוסך המרכזי הנו 5500 ש"ח לפני מע"מ-אז תחשב אתה בבקשה את הסכום הכללי -ודרך אגב לא כולל עבודה. פניתי למומחה קרבורטורים-ובשיתוף דיעה שלו הוחלט על הדבקה בדבק מיוחד את המנוף שמחובר למצוף ככה שלא יגרום לבעיות הצפה.וככה לחסוך את הגזילה של המוסך המרכזי.הקטנוע ממשיך לנסוע עד היום עם זיוף מוחלט של הנסיעה.מקטע,נחנק,ומנוע לא עובד באופן סדיר. לפי חישוב כלכלי עם אצטרך להחליף את הקרבורטור על קטנוע שהיום שווה לפי מחירון החברה 15000 ש"ח-אז מה נותר. ה-כל קפיצה בכביש משפיעה על תושבת המחט בקרבורטור במיוחד והקפיצה נגרמת במהירויות גבוהות. ו-לגבי החלקה בסיבובים-אני רוכב על אופנועים וקטנועים כבר 15 שנה,לעולם לא ניתקלתי בבעיות של זריקת תחת לקטנוע במהירות נמוכה מאוד בסיבובים. צר לי . ז-הקטנוע תמיד טופל לפי הוראות יצרן במוסך מורשה מטעם חברת עופר אבניר. פניתי לחברה לגבי טרייד אין לאותו סוג של קטנוע מבלי להזכיר את הבעיות שיש בקטנוע ,לקטנוע חדש מהשקית.להלן נתונים הטרייד: אני צריך להוסיף להם סכום של 14000 ש"ח ולתת את הקטנוע שלי 2002 ולקבל אותו קטנוע מאותו דגם ושנת 2002 ,כי לפי מה שהחברה אומרת היום כבר יוצאים לשוק דגמי קטנועים 2004 והם עדיין לא הצליחו למכור את האקסגון מודל 2002.-איזה ירידה ברמה. רב הפורום את כל מה שאני כותב פה אתה יכול לבדוק בעצמך מול לקוחות רבים עם אקסגון ומול החברה. ומה לגבי בעית בטיחות הכי גדולה שהזכרתי-הרפידות נופלות באמצע נסיעה.-לא קשור לסוג צמיגים-לא קשור למהירות-לא קשור לקרבורטור-אז למה פקינג זה קשור? וחוץ מיזה איזה אנטרס יש לי לרשום את כל מה שכתוב פה.רק טוב אני יעשה לצרכנים החושבים ללכת לכיוון האקסגון. וחוץ מיזה-לפני שרכשתי את הקטנוע ,נמסר לי ע"י האיש מכירות בחברה,שזה קטנוע סוף הדרך-מנוע ברזל-אני מצדיק את האיש מכירות,מנוע ברזל,אבל כל השאר פשוט מתפרק. קטנוע סוף הדרךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
 
למעלה