הערב נגמר לי האינטרנט.
נורת ה DSL ב C1000A שלי הפכה אדומה.
אחרי 40 דקות בערך התקשרתי לאקספון (אני לקוח שלהם בסיטונאי).
ענה לי בחור ואמר לי שהוא רואה שיש לי הרבה ניתוקים וזה קשור בשקע הטלפון וצריך להחליף אותו (הם יכולים לשלוח טכנאי תמורת 150 שקלים).
מפה לשם התקשרתי לאחר מכן ל- 166 (לשמחתי הם עונים אפילו שאני לא לקוח שלהם, בניגוד לעבר הרחוק יותר, בו הם זיהו שאיני לקוח שלהם לאחר שהקשתי את הטלפון שבו הבעיה, וניתקו את השיחה אוטומטית).
בכל אופן הנציג אמר לי שהוא רואה שיש אצלי בעיה אבל הוסיף שהבעיה היא אזורית ואמורה להפתר עד הבוקר (אמר 5-6 בבוקר אבל יכול להיות גם לפני. כרגע (כמעט 2 בלילה) עדיין אין אינטרנט קווי).
שורה תחתונה:
אם אתם בשוק הסיטונאי וקורית תקלה, תמיד שווה לבדוק גם אצל בזק, מה שלום התשתית שלהם באזור שלכם.
נורת ה DSL ב C1000A שלי הפכה אדומה.
אחרי 40 דקות בערך התקשרתי לאקספון (אני לקוח שלהם בסיטונאי).
ענה לי בחור ואמר לי שהוא רואה שיש לי הרבה ניתוקים וזה קשור בשקע הטלפון וצריך להחליף אותו (הם יכולים לשלוח טכנאי תמורת 150 שקלים).
מפה לשם התקשרתי לאחר מכן ל- 166 (לשמחתי הם עונים אפילו שאני לא לקוח שלהם, בניגוד לעבר הרחוק יותר, בו הם זיהו שאיני לקוח שלהם לאחר שהקשתי את הטלפון שבו הבעיה, וניתקו את השיחה אוטומטית).
בכל אופן הנציג אמר לי שהוא רואה שיש אצלי בעיה אבל הוסיף שהבעיה היא אזורית ואמורה להפתר עד הבוקר (אמר 5-6 בבוקר אבל יכול להיות גם לפני. כרגע (כמעט 2 בלילה) עדיין אין אינטרנט קווי).
שורה תחתונה:
אם אתם בשוק הסיטונאי וקורית תקלה, תמיד שווה לבדוק גם אצל בזק, מה שלום התשתית שלהם באזור שלכם.