אקס פקטור בריטניה 13 - ההופעות החיות

  • פותח הנושא is00
  • פורסם בתאריך

is00

New member
אקס פקטור בריטניה 13 - ההופעות החיות

תעשו טובה ותשתמשו באשכול הזה בשביל שלב ההופעות החיות.
והפעם בואו ננסה לא ל
בכותרות.

זה מתחיל מחר.
 

snirf

Active member
היה פוטנציאל אדיר השנה,ופשוט הרסו את הנבחרת


*על בית השופטים*
אני אפילו לא יודע מאיפה להתחיל...כ"כ מאכזב מה שהלך שם. כל שנה מעבירים רק 3 ללייב-שואוס? זכור לי 4...בכל מקרה, לא הבנתי את הקטע של הווילד-קארדס בשלב הזה(!) ואז הסינון הוא מ-7 ל-3, שזו החלטה נורא קשה. זכור לי בשנים קודמות שהווילד-קארדס היה ישירות בלייב-שואוס, שוואלה מתברר שזה הרבה פחות גס והתערבות הפקתית נקרא לזה...
כי השנה זה פשוט נעשה בגסות והכי התערבות הפקתית/מנטורית שיש...הרי שימו לב שכל אחד מהווילד-קארדס פשוט נבחר ע"י המנטור, כאילו שלא הייתה להם ברירה (מה שצמצם אוטומטית את הטובים בנבחרת), הרי איך תסבירו את זה ש-שרה אלטו נבחרה, איך?! לא רק ששרון לא התחברה אליה אף פעם, אלא גם שרובי וויליאמס אמר לה שהיא משעממת...אז איך היא וויתרה על מלא טובים? פשוט חירבה לעצמה את הקטגוריה, ותכף אגיע לזה.

כנ"ל לגבי ריאן בקבוצה של ניקול...מה הקשר שהיא בחרה בו?! ועוד על-פני ניאל שהיא אהבה עוד מההתחלה? אין היגיון בשיט! כ"כ מעצבן

מבאס אגב שהפיליפינית לא המשיכה בגלל עניין של ויזה ונאלצו להקפיץ את שרה אלטו, מה הקשר? ולמה לא את "הבובה החיה"?


סיימון קאוול: הבנות

למרבה ההפתעה הוא קיבל את ההחלטות הטובות ביותר, ומכאן שלדעתי יש לו את הקטגוריה עם הפוטנציאל הגבוה ביותר.
קודם כל-מזלו שהוא בחר בגיפטי
היא פייבוריטית שלי...תותחית! יש לה פוטנציאל ללכת בדרכיה של פלור איסט, ובגלל זה אני אוהב אותה...
סמנתה-הנה ווילד קארד שכן הוכיחה את עצמה וברור למה סיימון בחר בה...נתנה ביצוע מעולה, ועוד בשלב 6 הכסאות התבאסתי שהעיף אותה.
אומנם הייתי מעדיף שהוא יבחר את קייטלין על-פני אמילי...אבל אני יכול להבין את השיקול שהיא יותר מקצועית ומוכנה מקייטלין אז...בסדר.
שורה תחתונה:
בקטגוריה זאת 2 פייבוריטיות-סמנתה וגיפטי

ניקול והבנים

היה ברור שמאט יעבור, אני בעד.
אני מרוצה שהיא ויתרה על כריסטיאן, בטח הרבה התבאסו...לי אישית הוא נראה טרחן כל ביצוע מחדש. כל הביצועים שלו נראים לי אותו הדבר.
הבחירה ב-ריאן הווילד-קארד נראית לי תמוהה...הביצוע שלו היה סביר, לעומת ביצועים אחרים של ניאל ונייט למשל שכן היו יותר ראויים ממנו להיבחר. היא גם מאוד אהבה את שניהם אז לא ברור לי איך היא ויתרה על ניאל

לא מבין מה ההתלהבות מפרדי...סתם מתלהב.
שורה תחתונה:
אם נייט, ניאל ומאט היו הבחירות שלה-הייתה לה אחלה קטגוריה.

לואי והלהקות

היה לי ברור שהוא יבחר בתאומים, לא בגלל שמגיע להם...כן? אלא מחוסר נעימות. היות והוא וויתר עליהם לפני X שנים, אז השנה הוא הרגיש מחוייב להעביר אותם. כמה חבל...גם הם וגם צמד אוטביו האלו באו על חשבון להקות הרבה יותר מוצלחות ובעלות פוטנציאל. איך הוא ויתר על 4 דיאמונד?!
שורה תחתונה:
הפייבוריטים שלי הם 5AM כך שהם הדבר הטוב היחיד בקטגוריה שלו...מה שכן, עד שהיו די הרבה להקות טובות השנה והייתה יכולה להיות לו קטגוריה באמת עם פוטנציאל לזכייה-הוא פשוט חירב אותה


שרון והאובר'ס

נכנס בה משהו...היא לא הייתה מפוקסת/שיכורה...אין משהו אחר שיסביר את ההחלטות הדפוקות שלה בשלב הזה, אחרי שבשלב 6 הכסאות היא הייתה הכי מקצועית שיש.
כ"כ עצבני עליה...היו לה כ"כ הרבה מתמודדים טובים והיא פשוט העיפה את כולם לטובת האני ג'י ושרה אלטו שתעוף מהר מאוד, היא בכלל לא אהבה אותה אז...לא הבנתי מה הסיבה שהיא בכ"ז העבירה אותה(הקהילה הפינית איימה עליה?!)
איך לעזאזל היא ויתרה על סמנתה, כריסטופר וג'נט? יודעים מה? אפילו הייתי מוכן שתעביר את ג'יימס למרות שהוא לא מוכן...אבל פאק! העבירה את הכי חלשים

ריילי C-לא מפתיע, היה ברור שהיא תעביר אותה...היא חביבה אבל לא פייבוריטית.
כ"כ מבואס על סמנתה שאהבתי.
שורה תחתונה
- הקטגוריה בעלת המתמודדים הכי חזקים, הפכה לקטגוריה הכי חלשה בתחרות. שרון מטומטמת נקודה.

כמעט ואין לי פייבוריטים העונה וזה מבאס...אין סיכוי לווילד-קארדס בשלב הלייב-שואוס? מישהו יודע משהו? אוף!
מקווה שלא יחרבו את העונה יותר משכבר חירבו אותה...שלא יהיו הדחות כפולות וכאלה...ולא מאמין שיש 2 joke-acts השנה
 

is00

New member
שאלה.

כשהעליתי את ההודעה על זה שדנלוין סתם דרמטי... זה עזר להרגיע אותך לפני שראית את "בית השופטים" בעצמך?
&nbsp
חוץ מזה אני מנסה עדיין להבין מה הדימיון שאתה רואה בין גיפטי ופלר, כי אני לא רואה אותו - קודם כל מבחינת הקול - של גיפטי יותר מוצלח. גם המנעד הקולי שלה הרבה יותר מוצלח מזה של פלר. דבר שני... גיפטי אפילו לא ימתקרבת לרמה של פלר, כשזה מגיע לכריאוגרפיה וריקודים. לפחות אני לא ראיתי את זה עד עכשיו. נכון שגיפטי מנסה להצטייר כמישהי מאוד כיפית שבוחרת שירים "כיפיים", אבל בין מה שהיא מנסה למכור למה שראו בינתיים - זה נראה קצת כפוי.
נו נראה בתכניות החיות.
&nbsp
לגבי הדחות כפולות העונה... האפשרות היחידה שיהיו הדחות כפולות העונה היא רק אם באמת יחזירו אקט לתחרות. אלא אם השנה ייקצרו את מס' השבועות של התכניות החיות מ-10 ל...פחות.
&nbsp
ולסיום...מס' האקטים בתכניות החיות. באקס פקטור בריטניה בד"כ היו 12 אקטים, נראה לי. לפחות עד לעונה 9, אבל אולי אני טועה. ולהזכירך השנה הם "מנסים לחזור לבסיס".
 

danlevin1

New member
כנראה אני לא היחיד


תיכנס לפייסבוק הרשמי , כל פוסט שלהם ישר מלא תגובות אנטי , העם בריטי לא מטומטם .
וגם אני לא מסכים עם כל מה שכתב SNIRF , אני חושב שסיימון טעה בגדול שהעיף את הזמרת הכי טובה שהייתה לו בפער = קייטלין
 
למעלה