ארבעה! ארבעה חיילי צה"ל נרצחו!

Ergil

New member
ארבעה! ארבעה חיילי צה"ל נרצחו!

מי אמר "הפסקת אש" ולא קיבל?
 

Roobie

New member
../images/Emo16.gif לזכר ההרוגים

אבל הם ערבים, כמו הערבים שבהפגנות הימנים קוראים להרוג אותם. "מוות לערבים" "אין ערבים - אין פיגועים" ואיפה הכנאציסט שהיה כאן קודם? איפה הוא? למה הוא לא בא לכאן כשחיילים ערבים מוסרים את נפשם בהגנה על המדינה?
 

dorrn

New member
קוראים להרוג אותם?

אני לא זוכר הפגנת ימין שבה קראו "להרוג את הערבים". זה שתמיד יש את השניים שלושה (שכמובן תמיד מקבלים את כל הכיסוי בתקשורת.למעשה,לפעמים,גם משתמשים באמצעים טכניים כדי לגרום לכך שיראה שמנהיגים מסוימים נאמו בזמן הקריאות הללו) לא אומר שצריך להכליל את כולם.
 

Roobie

New member
זה לא ככה

יש הרבה יותר משניים-שלושה בכל הפגנה וכן, אני יודע שזה לא רוב הימין, אבל בכל זאת והנה הפרצוף האמיתי של הימין שוב נחשף - יום אחד מדברים בעד טרנספר ביום שלמחרת בוכים על כמה "ערבושים" שנהרגו
 
להזכירך, אנו נמצאים בפורום הליכוד

עמדת המפלגה הזו, ועמדת עבדך הנאמן, היא נגד טרנספר, ובעד שוויון זכויות מלא ומוחלט לכל ערבי או בדווי שנאמן למדינת ישראל, כפי שהיו אותם ארבעת המופלאים אשר הקריבו עצמם במלחמה על קיום ישראל. כך לפחות בנוגע אלי ולתנועתי, אתה מתפרץ לדלת פתוחה. בפירוש הייתי מסכים שאותו ערבי נוצרי שנהרג, אילו היה נשאר בחיים ונכנס לחיים הפוליטיים, היה מכהן כח"כ מטעם תנועתי.
 

Roobie

New member
נוצרי?

בדואים הם מוסלמים, להזכירך וכבר מספר אנשים בפורום הזה תמכו ברעיון הטרנספר, לפחות בפורומים אחרים בהם ראיתי את שמם
 

dorrn

New member
אחד היה ערבי נוצרי

שלושה היו בדואים מוסלמים. ובאנשים שתומכים בטרנספר אני מניח שהתכוונת גם אלי,אז להזכירך: 1.אני לא תומך בטרנספר של ערביי ישראל (אם כי בעיית הרוב היהודי במדינה היא בעיה קשה,שמצריכה מחשבה רצינית). 2.הטרנספר שאני מציע לערביי השטחים הוא ב ה ס כ מ ה,שלא כמו הטרנספר בכפייה שמציע השמאל (או שאולי כשמדובר במתנחלים זה לא טרנספר,אלא פשוט מעבר דירה,הגירה פנים מדינתית,ועוד כל מיני "תירוצים" שונים ומשונים שהספקתי לשמוע).
 

Roobie

New member
אהההה

אז נוצרי זה בסדר המוסלמים לא וגזענות החוצה, זה לא שייך אלינו
 
מי תומך בטרנספר של מתנחלים?

שישארו בעזה בשלטון הפלאשתינאי.. שיבושם להם לחיות במדינת עולם שלישי, תראה איך יחזרו על הברכיים לישראל...
 

רפי2002

New member
ברור שהיית רוצה ח´´כ ערבי!!!

יודע כמה מצביעים זה היה מביא לך... הבעיה שאף ערבי לא ירצה להיות במפלגה שלך.....
 

shirdeb

New member
לזכר ההרוגים הערבים:

אני רוצה רק לומר לך אולי אתה לא מבדיל בין אנשי הליכוד שבפורום הזה לבין חבר´ה שנכנסים מגופים וממפלגות אחרות הליכוד לא תומך בטרנספר ומה לעשות תמיד יש בודדים קיצוניים בדיוק כמו בשמאל שמוכנים למות בשביל הערבים.. אני אומנם די קיצונית ומבחינתי כל הערבים שלא משרתים בצבא יכולים לעוף מפה! אבל אלה שכן משרתים ונאמנים למדינה שבה הם חיים הם שווים מבחינתי יותר מיהודים שמשתמטים משירות בצבא(ולא מבעיות בריאותיות) אז גם הליכוד וגם הקיצוניים שבו כשמקללים ויורדים על הערבים במודע שלהם הם אינם מכלילים את אלה שמשרתים בצבא וזה אתה יכול להיות בטוח!!!!!!!
 

Ergil

New member
כן,

ובגניסט יוכל לומר לי בדיוק כמה יהודים שנהרגו בפיגועים הם יהודים כמו יהודים שערבים זועקים להרוג.
 
לפחות 500

ואני סופר כמובן רק את אלה שנהרגו מאז הסכם אוסלו, שהביא לנו "מזרח תיכון חדש" ו"קץ ל-100 שנות מלחמה", כפי שהבטיחו לנו רבין ז"ל ופרס יבדל"א.
 

הכהניסט

New member
איפה אני??הנה אני! והסבר על הכהניזם

סיפרו לי ששאלת עלי אז באתי. אני בחור נחמד כמו אתה רואה. בפעם המי יודע כמה: הרב כהנא מעולם לא הטיף להרג ערבים באשר הם ערבים. יתרה מכך, גם לגבי גירושם הוא הבחין ביניהם. כלומר, אלו שביניהם שיקבלו את עובדת היותה של מדינת ישראל מדינה יהודית ויסכימו לחיות בה בשקט כתושבים תוך מילוי 7 מצוות בני נוח שהגויים מחויבים - יחיו כאן. אלו שלא יסכימו - יצאו מכאן. אם הם לא יעשו מעשים מיותרים לא חייב איש למות או להיפצע. לגבי הבדוויים, או הערבים הנוצרים או הדרוזים או הצ´רקסים שבצה"ל- כעיקרון אני נגד שיתופם בצבא היהודי כמו גם בנות יהודיות (הכל מטעמי הלכה - לא להיבהל, אני לא שוביניסט או סתם גזען לשם השנאה) ואולם יתכן והם עומדים בתנאים הנ"ל אחרת מן הסתם לא היו משרתים הצבא כמו רבים אחרים מקרב העדות הדרוזיות או הבדויות בארץ. (אגב, דתם של הדרוזים מחייבת אותם להיות נאמן לחלוטין לשלטון וזה סוד הישרדותם. לכן הדרוזים בגולן שונאים את מדינת ישראל - הם חוששים שכשתמסור ממשלה "יהודית" את הרמה לסורים, והם יהיו נאמנים לישראל - אסד ישחט אותם...) עוד שאלות? מישהו?? מה עוד רצית לדעת??
 

שמאלני

New member
לזכר חילי צה"ל שנרצחו ע"י מחבלים ../images/Emo16.gif

חייב להיות מתישהו הפסקת אש נקווה שיהיה בקרוב,אם לא יהיה נצטרך להעיף את ערפאת ומישהו אחר יעלה במקומו.
 
אני מציע את ביילין...

אם יתפקד כראש הרשות הפלשתינאית באותה מידת ותרנות ורפיסות כפי שהוא נוהג כיום, מובטח לנו שלום וביטחון לנצח.
 

שמאלני

New member
דווקא רעיון לא רע...

מה רע שביילין יהיה יו"ר הרשות הפלסטינית,הוא יהודי והוא יודע מה צריכים לשמור לעם היהודי. יעני איזה מקומות לא ניתן להם בחיים,ומצד שני הוא בן אדם נורמלי ושפוי שיוכל להוביל משא ומתן בכלל לא רע מהצד הפלסטיני.
 
למעלה