האם יש בכלל תכנון כולל לרכבת?
תוואים בעלי 4 מסילות ומעלה קיימיםהאם יש בכלל תכנון כולל לרכבת?
מקריאת הידיעה מתקבלת התחושה ש "יורים לכל הכיוונים". האם נחיצות התחנות הללו נשקלות בצורה מקצועית או שהגישה היא "כל המרבה הרי זה משובח"? המרחקים - גלילות - רב מכר - הרצליה קצרים מאוד וכן המרחק מבית יהושע לפולג. זה שיזם מוכן להשקיע מיליונים אחדים (פחות מאחוז מהתקציב השנתי) לא אומר שכל תנועת הרכבות צריכה להתישר בהתאם. תחנות מעוטות ביקוש (או עם אילוצי גישה - ע"ע לב המפרץ) אינן מביאות תועלת מופחתת אלא מריעות את השירות לרוב הנוסעים. אגב, מהתצלום (איזה קטע מהאיילון מופיע שם?) רואים שבהחלט יש מקום לפחות למסילה שלישית. יובל
4 מסילות בין ת"א לחיפה.תוואים בעלי 4 מסילות ומעלה קיימים
במקומות רבים בעולם - הם מוסיפים גם קיבול וגם גמישות. שכן, ניתן להשתמש בחלק מהמסילות לרכבות מהירות בין-עירוניות NON-STOP, ואילו מסילות אחרות ישמשו את הרכבות העוצרות בתחנות הביניים המקומיות. כל זאת רק תשפר את רמת השירות ללקוח. על ההחלטות בדבר בניית מערכות כאלו והרחבתן, כולל בניית תחנות חדשות ואופן ניצולן, בניית מעברי מסילה תת-קרקעיים או עיליים למניעת הפרעה הדדית בהסתעפויות ועוד, להתבסס על תוצאות סקרי ביקוש ותחזיות תנועה לפי מודלים והנחות שונים, וזמינותו ומצבו של שטח מתאים לפיתוח המוצע - תחום מקצועי מרתק למדי! כדאי לזכור (גם הצילום ממחיש זאת): לפרוזדור מסילתי קיבול לתנועת נוסעים, וגם מטענים, גדול בהרבה מפרוזדור כבישי באותו רוחב.
אני לא מאמין שיקימו את כל התחנותהאם יש בכלל תכנון כולל לרכבת?
מקריאת הידיעה מתקבלת התחושה ש "יורים לכל הכיוונים". האם נחיצות התחנות הללו נשקלות בצורה מקצועית או שהגישה היא "כל המרבה הרי זה משובח"? המרחקים - גלילות - רב מכר - הרצליה קצרים מאוד וכן המרחק מבית יהושע לפולג. זה שיזם מוכן להשקיע מיליונים אחדים (פחות מאחוז מהתקציב השנתי) לא אומר שכל תנועת הרכבות צריכה להתישר בהתאם. תחנות מעוטות ביקוש (או עם אילוצי גישה - ע"ע לב המפרץ) אינן מביאות תועלת מופחתת אלא מריעות את השירות לרוב הנוסעים. אגב, מהתצלום (איזה קטע מהאיילון מופיע שם?) רואים שבהחלט יש מקום לפחות למסילה שלישית. יובל
תחנת לב המפרץהאם יש בכלל תכנון כולל לרכבת?
מקריאת הידיעה מתקבלת התחושה ש "יורים לכל הכיוונים". האם נחיצות התחנות הללו נשקלות בצורה מקצועית או שהגישה היא "כל המרבה הרי זה משובח"? המרחקים - גלילות - רב מכר - הרצליה קצרים מאוד וכן המרחק מבית יהושע לפולג. זה שיזם מוכן להשקיע מיליונים אחדים (פחות מאחוז מהתקציב השנתי) לא אומר שכל תנועת הרכבות צריכה להתישר בהתאם. תחנות מעוטות ביקוש (או עם אילוצי גישה - ע"ע לב המפרץ) אינן מביאות תועלת מופחתת אלא מריעות את השירות לרוב הנוסעים. אגב, מהתצלום (איזה קטע מהאיילון מופיע שם?) רואים שבהחלט יש מקום לפחות למסילה שלישית. יובל
הבעיה עם תחנת לב המפרץתחנת לב המפרץ
תחנת לב המפרץ לא מרעה את השירות לנוסעיםתחנה זו סמוכה למרכזית המפרץ, שממנה יוצאים אוטובוסים לכל צפון הארץ. כדי לאפשר תנועה טובה יותר מהצפון למרכז, הרכבת חייבת לעצור שם. צריך דווקא לעצור שם את כל הרכבות העוברות במקום (ולא רק חלק).
קטע האיילון המצולם נמצא מצפון לגשרהאם יש בכלל תכנון כולל לרכבת?
מקריאת הידיעה מתקבלת התחושה ש "יורים לכל הכיוונים". האם נחיצות התחנות הללו נשקלות בצורה מקצועית או שהגישה היא "כל המרבה הרי זה משובח"? המרחקים - גלילות - רב מכר - הרצליה קצרים מאוד וכן המרחק מבית יהושע לפולג. זה שיזם מוכן להשקיע מיליונים אחדים (פחות מאחוז מהתקציב השנתי) לא אומר שכל תנועת הרכבות צריכה להתישר בהתאם. תחנות מעוטות ביקוש (או עם אילוצי גישה - ע"ע לב המפרץ) אינן מביאות תועלת מופחתת אלא מריעות את השירות לרוב הנוסעים. אגב, מהתצלום (איזה קטע מהאיילון מופיע שם?) רואים שבהחלט יש מקום לפחות למסילה שלישית. יובל
לפי התצלום דווקא נראה שתכננו
איפה צולמה התמונה?
בין גלילות למחלף קק"ל/האוניברסיטהאיפה צולמה התמונה?
אני לא מצליח לזהות את המקום.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.