ארגנטינה

ארגנטינה

היי, ח'ברה...דברים טובים ורעים על ארגנטינאים: טוב: קונים במחירי BIN ולא ממתינים עם התשלום אפילו דקה...משלמים מהר. רע 1: נודניקים...יש לי כמה לקוחות קבועים מארגנטינה ומיד לאחר ההזמנה (2 דקות אחרי) הם שולחים אימייל מה קורה עם הטרקינג נמבר...והם כבר לקוחות קבועים שיודעים שאני עומד במילה שלי ולא סתם לוקח כסף ועדיין לחוצים כל הזמנה מחדש... רע 2: היה לי לקוח חדש, קנה מוצר BIN ושילם מיד (עד כאן הכל טוב), קיבל את המוצר ב-15 לחודש וחתם על קבלת המוצר בעצמו ועם שמו האמיתי! היום, לאחר שבוע שהמוצר כבר אצלו הוא פותח דיספיוט ב-PP וטוען שלא קיבל את המוצר מעולם (יש לי אישור מסירה) ושהוא שלח לי כבר 4 אימיילים (אפילו לא אחד) ואני לא מגיב...מיותר לציין שאני לא מעכב תשובות ללקוחות, ומקסימום עונה לאחר יום-יומיים כאשר אני צריך לברר משהו לפני התשובה. סתם רציתי לפרוק את העצבים על הארגנטנאי הזה...סה"כ אחלה לקוחות יש לי משם...
 
הסתדר...

הארגנטינאי כנראה מכיר את שיטת מצליח
, הוא התנצל וסגר את הדיספיוט
 

evilihi

New member
הממ לי זה דווקא קרה עם צרפתים

מקרה שקרה לאחרונה - הנודניק שילם - לקח לו קצת זמן אבל שילם. שעה אחרי התשלום התחיל לנגס מה עם המוצר. הסברתי לו שאני שולחת פעם בשבוע בלה בלה בלה. הניגוסים נמשכו באופן של פעמיים!! ביום! אחרי חודש על השעון הוא פתח דיספיוט וקיבל את הכסף חזרה למרות שפייפאל קיבלו את הטרקינג נמבר ממני (שולחת רק רשום מסיבות מובנות). למרבה המזל המוצר חזר אלי מסיבה כלשהי (לא מבינה צרפתית) אבל מה אם לא היה חוזר? עשיתי ערעור לפייפאל - הם טוענים שהטרקינג הישראלי לא קביל אצלם כי הם לא יכולים לאתר אותו (דההההההה מדובר במשלוח בין ישראל לצרפת). מה שמעצבן משלוחים לארה"ב ניתן לאתר עם המספר הישראלי אבל רק אחרי שהמוצר נחת בארה"ב. וזאת לא הפעם הראשונה. היתה תקופה שפשוט חסמתי קונים מצרפת ובלגיה בגלל הבעיות האלה. ועוד כאלה שמתעקשים לדבר איתי בצרפתית כשהמוצר מפורסם באיביי.קום!!!
 
למעלה