ארה"ב אחותה של ישראל או של הנאצים מעזה?

חורזת באהבה

Well-known member
מנהל
ספינת הסיוע ההומניטרי הראשונה, "גנרל פרנק ס. ביסון", יצאה להפלגתה בדרך לעזה - 36 שעות לאחר ההכרזה של ביידן כי ארצות הברית תספק סיוע הומניטרי לעזה דרך הים • משרד ההגנה האמריקאי ציין כי העברת סיוע דרך הנמל הזמני תוכל לספק יותר משני מיליון ארוחות ביום לאזרחי עזה

היכן דאגה לחטופים?
אוכל, בגדים, תרופות, אור שמש, בדיקות הריון לנשים שנאסו?
אוכל לעזה הדבר החשוב?!https://www.now14.co.il/כעבור-36-שעות-ספינת-הסיוע-האמריקאית-הרא/
 

Harrington

Well-known member
מנהל
ארה"ב אחותה של ישראל או של הנאצים מעזה?
כפי שהשבתי לך בשרשור קודם בנושא, אין לי צל צילו של ספק שהמהלך כולו מתואם ומאושר על-ידי ממשלת ישראל וכמובן העומד בראשה. דברים בעניין אגב נאמרו במפורש בימים האחרונים. אבל זה היה ברור מהרגע הראשון. ביידן, עם כל הכבוד להתקפות (שלנו) עליו ולסניליות שלו, לא היה מעלה על דעתו לצאת בהצהרות בעניין או לפעול תכל'ס לביצוע תוכנית כזאת אלמלא היה לו אישור מפורש (וכנראה אף תמיכה מפורשת) מנתניהו לעשות זאת.
היכן דאגה לחטופים?
הם ישראלים. את מי הם מעניינים?
ובנימה פחות צינית, מן הסתם ארה"ב הייתה שמחה להביא לשחרורם (כמדומני שעדיין יש שם גם בעלי אזרחות אמריקאית, אבל גם אם לא). אלא שמול החמאס הם לא יכולים וכמובן שאין להם שיתוף פעולה אמיתי, גם לא אם ארה"ב מוגדרת כ'מתווכת' וכו', ולעומת זאת מול ישראל יש עם מי לעבוד (על אף כל ההשמצות הציבוריות), לתאם דברים ולקבל אישורים.
מאחר וחשוב מאוד למערב לרבות ארצות הברית להפגין שוויוניות, דאגה לפלסטינים החפים מפשע (כלומר אלו שם שחפים מפשע ולא, ארה"ב לא בודקת בציציותיהם אם הם באמת כאלה), למנוע משבר הומניטארי (שכבר די קיים על פניו), וכו', אך הגיוני שהיא תקדם את הצעד הזה גם אם היא לא מצליחה לקבל עבורו תמורה בסוגיית החטופים.
על כל הנ"ל אפשר להוסיף שהסכמת ישראל (ו/או תמיכתה המפורשת) בצעד הזה, יסייע לה בהמשך הדרך מול חקירות של האו"ם ו/או הליכים משפטיים אם וכאשר ייפתחו בסוגיית המלחמה הזאת.
 
למעלה