ארוחה דיאטטית ניידת

Train Chaser

New member
ארוחה דיאטטית ניידת ../images/Emo21.gif

שלום לכולם! אני בנאדם עסוק מטבעי, כל היום בעבודה, בלימודים ובשאר ירקות. שמתי לב שכתוצאה מכך אני כל היום חיה על סנביצ'ים ומאפים. מה לעשות שדבר הקל ביותר לקחת ממקום למקום ולשלוף במקרה הצורך הוא כריך? לא תמיד יש לי את האפשרות להוציא פיירקס ומזלג ולשבת בניחותה ולזלול סלט, לפעמים הדרך הקלה יותר היא לזלול בורקס בצקי ושמן במקום. חוצמזה, סנביצ'ים הם קטנים, קלים ולא מתקלקלים. אפשר לקחת אותם ממקום למקום, הם ממלאים את הבטן ועושים מעט מאוד בלגאן. אבל מה לעשות עם כל הפחממות האלה? אני בטוחה שאטקינס היה זועם עליי. האם יש לכם במקרה רעיונות לתחליף נוח ודיאטטי לסנביץ' האגדי? אם כן, אשמח אם תשתפו אותי. בתודה מראש, יעל
 

אלי ו.

New member
אטקינס מת

ופחממות אינן משמינות. 1 גרם פחממות - 4 קלוריות 1 גרם חלבונים - 4 קלוריות 1 גרם שומנים - 9 קלוריות
 
אטקינס אולי היה כועס מאד עליך אבל..

הוא מת מהתקף לב... אז בואי לא נשווה אותו אלייך ... טפו טפו טפו, ראשית, תעזבי את המאפים! הם קלוריות ריקות, השאירי אותם לאכילה פעם בשבוע כשאת יוצאת עם הבן זוג\ חברות\ משפחה... ממאפים את לא תשבעי, בטח ובטח שלא תשמרי על המשקל (שלא נדבר על הקטע הבריאותי) אינני יודעת אם את עוניינת להוריד במשקל או סתם לעבור לחיים בריאים יותר, אז אני אייעץ לך לחיים הבריאים...- - עיברי ללחם כפרי קל \ רגיל (דוגמא- עינן) הוא לחם שמכיל בתוכו גם חלבונים וסיבים תזונתיים שמסעיים בתהליך העיכול ומקלים עליך... - השקיעי בסנבצ'ים שלך, תאכלי אותם בישיבה תני לעצמך זמן נתון שזה הדבר היחידי שאת עושה (דוג'- כל יום בשעה 10:00 בבוקר- את עוזבת את הכל זזה הצידה לשולחן, מתישבת ואוכלת את הנביץ לאט...) אם את מעוניינת בהמשך... תודיעי לי, נכון לעכשיו אני צריכה ללכת, אז בהצלחה, נלחמת באמבטיה.
 

אלי ו.

New member
אטקינס דוקא החליק

על קרח וחטף מכה בראש בדרכו לעבודה בגיל 72. זה לא הופך את הדיאטה שלו למומלצת אבל רצוי להצמד לעובדות. וכן, היתה לו גם בעיה בלב שלא קשורה למותו.
 

לקשמי

New member
תרמוס

אני חושבת שתרמוס יכול להיות פתרון טוב לעניין. אחרי בישול קל אפשר להכניס אליו את האוכל, כמובן עם מים חמים וכיוון שהתרמוס שומר על חום המים, האוכל ממשיך להתבשל וכשתרצי לאכול, תהיה לך ארוחה חמה וטרייה יותר. :)
 
למעלה