ארוחה מאכזבת מאוד באיטלקי מקומי

michmich12

New member
ארוחה מאכזבת מאוד באיטלקי מקומי

היי לכלום,
אני לרוב רק קוראת כאן, וגם נעזרתי בהמלצותיכם המדהימות על מסעדות בלונדון, אבל היום, ממש עכשיו, הייתה לי חוויה כ"כ מקוממת ב"איטלקי מקומי" שהייתי פשוט חייבת לשתף.
ישבנו ארבעה על הבר, הברמן החביב ישר ניגש ומזג לנו כמה סוגי יינות לבנים לטעימה. הבנזוג ואני הזמנו ברוסקטת ארטישוק, אצבעות חציל מטוגנות, כריך כדורי בשר, טוטליני לחי עגל וריזוטו ירקות שורש.
בזמן ההזמנה ביקשתי מהמלצר לקבל בהתחלה את הברוסקטה והחצילים ואת השאר אחרי, והמלצר אמר שהמנות יוצאות לפי מה שמוכן יוצר (זה גם כתוב על התפריט). אז וויתרנו והנחו שהמנות ייצאו בסדר משלהן. אני אפילו שקלתי להמתין עם הריזוטו ולהזמין אותו רק אם נראה שיש מקום בבטן, אבל הברמן הדגיש שלוקח לריזוטו זמן, אז הזמנו גם אותו מראש.
מה שלא תיארנו לעצמינו שיקרה, הוא שנקבל את כל המנות יחד!!
אחרי בערך 10 דקות המתנה, נחתו על השולחן כל המנות יחדיו, גם לנו וגם לזוג השני שהזמינו בערך 4 מנות.
המנות היו נחמדות, חלק יותר חלק פחות, כמעט כולן סבלו מבעיה של מליחות מוגזמת לדעת שאר הסועדים (אני חובבת מליחות).
פשוט תקענו 5 מנות אחת אחרי השנייה, כשהגענו לכריך כדורי בשר הוא כבר בכלל היה די קר. לא יכולנו להרגיש בטעמים של כל מנה ותכלס סתם תקענו. סיימנו את הארוחה ב- 15 דקות!
בתום הארוחה ביקשתי לדבר עם מנהל משמרת, באמת לא בשביל פיצוי, אלא פשוט כדי לספר לו על המצב המגוחך שקורה אצלו במסעדה וחבל.
המנהל היה אדיב ושירותי ושאל במה אפשר לפנק אותנו, אולי בקינוחים? אמרתי- אוקיי.
ומאז הוא נעלם וגם הברמן נעלם. חיכינו וחיכינו, אף אחד לא ניגש אלינו ושום דבר לא בא אל שולחננו. בסוף הזמנו 2 קינוחים מברמנית אחרת (עוגת גבינה טובה וטארט קוקוס מוזר ולא ממש אכיל) והיא הגישה לנו עוד אחד על חשבון הבית (מוס שוקולד סביר).
זה היה הרעיון של מנהל המשמרת לפיצוי על ארוחה כזאת הרוסה? קינוח אחד לארבעה אנשים?
אמרתי לבעלי כשיצאנו, שהם התנהגו אלינו כאילו לא מעניין אותם אם נחזור.
ואל תטעו, כותבת שורות אלו היא מלצרית שעבדה שנים רבות במסעדות פשוטות ובמסעדת שף, אני יודעת להיות לקוחה ולא מתאכזרת אל נותני שירות...
אנחנו אוכלים כל חודש במסעדה טובה אחרת ולא התאכזבנו ככה לדעתי כבר שנים.
אגב, איך הברמן יכול היה למנוע את המצב של 9 מנות על השולחן? אם הוא פשוט היה לוקח בהתחלה רק הזמנה של ראשונות ומשגר למטבח, ואז מנה של עיקריות ומשגר.
 

מיתר44

New member
ההתנהלות יצאה מכלל שליטתכם ומכאן

בסופו של דבר האכזבה. למדתי שוב את הלקח שנלמד שוב ושוב על גבי דפיו של
פורום זה: סמוך אך ורק על עצמך!
היה פשוט יותר במצבים שכאלו שאין שליטה על קצב הגעתן להזמין שתי מנות, לאכול ולשתות ולהתקדם
הלאה
 

oreldi

New member
במצבים כאלה למדתי על בשרי

להזמין מנה אחת או שתיים בכל פעם, ורק אחרי שאני מסיים לקרוא למלצר ולהזמין עוד. גם אני לא מבין מדוע מטבח של מסעדה לא מסוגל למה שהרוב הגדול של המסעדות מסוגלות. חוסר מקצועיות ורצון לחיים קלים יותר תהיה כנראה התשובה.
זה לא גורע כמובן מהאכזבה שלכם. ההתנהלות של מנהל המשמרת מעליבה ולא נראה ששירות זה הצד החזק שלו.
 

החתולית

New member
מסכימה עם אוראל

למדתי בדרך הקשה שבמקומות כאלה, אני מזמינה בכל פעם שתי מנות. מקסימום אנחנו נחים קצת בין סבב לסבב.
&nbsp
ההתנהלות שאת מתארת לא חכמה ולא שירותית.
&nbsp
חוץ מזה, יש לי בעיה עם בתי עסק שבאתר האינטרנט שלהם כתוב: "כנסו" במקום "הכנסו". השימוש השגוי נחמד רק כשהוא נעשה כבדיחה.
 

michmich12

New member
בתור מורה ללשון, אני כ"כ מסכימה איתך :)

אתם צודקים כמובן, אני לא יודעת איך אחרי כ"כ הרבה שנים של אכילה במסעדות לא חשבנו על זה.
אנחנו מקפידים ללכת רק למקומות שווים גם בארץ וגם בחו"ל וכנראה בגלל זה היינו שאננים ולא ציפינו בכלל לדבר כזה. לא יקרה שוב...
 

החתולית

New member
אני לא חושבת שאתם אחראים לתקלה או לטיפול בה

זו אחריות של נותני השירות לנווט ולנתב את המנות. אחריות בלעדית של הברמן והאחמ"ש / מנהל שטיפלו בכם בכזאת שלומיאליות.
 

gastro101

New member
התלבטתי אם להתיעץ- בצד השני של הסקלה- אתמול

מסעדת שף ותיקה, אנחנו אוכלים שם לא מעט , בפעמים האחרונות היה די ריק, אתמול בערב היה מלא לגמרי (שמחה עבורם)
הגענו בשבע ורבע , המנות הראשונות יצאו די מהר ואז חיכינו וחיכינו לעיקריות, אחרי למעלה מחצי שעה המלצר עצר, התנצל שהבון שלנו אבד , אחרי כמעט שעה יצאו העיקריות , בעלי כמעט נרדם (עיף אחרי שבוע עמוס)
הזמנו קינוח אחד לכל אחד, הם הגיעו יחסית מהר בתוספת קינוח שלישי- קרם ברולה
האם ציפו שנאכל 3 קינוחים ? ואם כן - למה לא לשאול באיזה קינוח מהתפריט ניבחר? אני ממש לא אוהבת קרם ברולה. הקינוח נשאר בשלמותו על השולחן ו..אפילו הופיע בחשבון מה שגרר עיכוב נוסף..
יצאתי מעוצבנת, באיחור של שעה ממה שתכננו (לרב כזוג , אנחנ מסיימים ארוחה תוך שעה ורבע )
צודקת ?
 

trilliane

Well-known member
מנהל
אוי. ברור שצודקת. דיברתם איתם על כך?

אגב, לו הייתי במצבכם הייתי מוותרת על קינוח ומזמינה חשבון בסוף העיקריות.
 
כמובן שצודקת. וזה לגמרי לא נדיר פה, חוסר המקצועיות.

את צודקת לגמרי. קודם כל, זה חוצפה שצריך לחכות שעה לאוכל, ושנית לגבי פיצוי הוא היה צריך לשאול או אפילו לומר בתום הארוחה שלא יחייבו אתכם על הקינוחים. ועוד בסוף לכלול את הקינוח מתנה בחשבון?!

השבוע יצאתי 3 פעמים לאכול בחוץ, ופעמיים מתוכם נגמרו באכזבה ומפח נפש - גם מבחינת שירות וגם חוסר המקצועיות המשווע של המטבח. כשאני חושבת על הארוחות הטובות שאכלתי מאז ששבתי לארץ, כולם היו בבית או בישול של חברים/משפחה. שוחחתי לאחרונה גם עם חברה תל אביבית שהיתה ידועה כמומחית למסעדות בעיר, וגם היא הגיעה למסקנה שעדיף להשקיע במוצרים טובים ולבשל בבית לאור האחוז הגבוה של מקרי שירות גרוע במיוחד, אוכל מאכזב במחיר גבוה וכו'.
 

מיתר44

New member
וולקאם. מועדון מבשלי בבית: 1 קג׳ מולים ב 56 ₪

הניב תענוג בלא יותר מחצי שעת עבודה. יחד עם צ'יפס מקילו תפוא מובחרים והרי אנו ״טובים מליאון דה בריסל״
כדברי בת הזוג.
והיין. קשיש אך מפתיע בטיבו.





 
אלה היו מולים טריים מנורווגיה עטופים ברשת או קפואים?

אם טריים,זה ממש זול ובתבשיל נראה מוצלח.
את הציפס יש מקום להקטין ולשפר בטיגון כפול אם אתה רוצה להשוות ללאון....
 

מיתר44

New member
טריים עם מעט מאוד בררה. לגבי הטוגנים, צודקת

לראשונה חתכתי עבים וקיבלנו...פוטייטוס.
לא נורא, גם למדתי וגם נהננו.
המולים היו מצויינים.
קנקון לא שירותיים בעליל: לא מוכנים למסור
מידע בטלפון, כך שנסיעה לאשדוד היא די
רולטה.
הפעם הצלחתי. סלמון טרי ב 45 ₪ לקג׳
זו מציאה. את הדג הענק פילטתי בבית
פרסתי ואיפסנתי במקפיא. 5.6 קג׳
כנל לגבי הראש והאידרות. נעשה ציר
דגים.
נצפו קוקיז בפחות מ 200 ₪ ועוד מטעמים
שונים מהים.
 
זה קטע מבאס, שבהרבה מקומות מוכרים רק דג שלם/חצי

בארץ הרבה פעמים מכוונים למשפחות, לקנייה גדולה. במקומות הפחות יקרים לקניית סלמון בעיר שלי (שמה לעשות, זה בסופרמקט) תמיד דורשים את המחיר הטוב לדג מלא, ואפילו פילה זה לרוב מינימום 2 קילו. זה לא רלוונטי בעליל לאדם יחיד, ועוד כזה שרוצה לאכול טרי, לא מופשר (גם אם זו הפשרה בבית). לא ברור לי למה הם לא חותכים לחתיכות קטנות יותר. כל כך הרבה פעמים נתקלתי בלקוחות שאומרים "טוב, אין לי מה לעשות עם כזו כמות" ועוזבים בלי לקנות (וכבר קרה שעשיתי חלוקה חצי-חצי עם לקוחות כאלו מחוסר ברירה - כמה דג סלמון כבר אפשר לאכול ביומיים כאדם אחד?!?!).
 
את המולים רכשת בקנקון? חשבתי שאצל בטשון.

זה מסביר את המחיר הנמוך. אני מזמינה דגים ופירות ים עד הבית מזיקו והמחיר לק"ג טרי הוא 76 ש"ח.
לגבי ציר דגים מהסלמון, זה לא דג שממש מתאים לכך. עדיף לעשות מראשים גדולים של דגי ים כמו לוקוס או אינטיאס.
 

החתולית

New member
צודקת לגמרי

תקלות קורות, אבל משלוח פיצוי בצורת קינוח שלישי לזוג שהזמין שני קינוחים, מעיד על חוסר הבנה בסיסי בשירות לקוחות לטעמי.
&nbsp
האחמ"ש היה צריך להנחות את המלצר, להציע לכם קינוח על-חשבון הבית לפני שאתם מזמינים קינוחים. לא הנחה? היו אמורים להגיש לכם שני קינוחים ולהגיד שאחד מהם על-חשבון הבית.
&nbsp
זה בעצם כל כך פשוט.
 

gastro101

New member
זה מה שחשבתי שיקרה - קינוח אחד OTH

כשיצאנו ,האחמשית שוב התנצלה בפני בעלי , הערתי לה על הקינוח-פנקטוה שאני לא אוהבת, ואמרה- למה לא בקשת שאחליף לך..נו, באמת ?
 

החתולית

New member
לפעמים אני חושבת שמעבירים אותם קורס בפולניות

איכשהו צוותים במסעדות מצליחים פעמים רבות להעביר את האחריות לתקלה ללקוח. פאסיב אגרסיב פולני להפליא.
 
למעלה