גלית יחידה
New member
ארוך אבל חשוב לי
אינני מסכנה , אני רק חולה וחולה קשה, חולת סרטן, ואירוע מוחי שפגע בצידו הימני של הגוף, המחלות עושות שמות בגוף ופוגעות בכל תחומי החיים. ההכנסות בבית ירדו עקב המחלה , נכון שפוטרנו שנינו בעקבות המחלה,אחד חולה והשני מטפל. אנחנו אנשים שעברו תקופות קשות בחיים ועברנו והצלחנו לעמוד שוב על הרגליים וגם את התקופה הזו אנחנו רוצים לעבור מבלי להזדקקק לנדבות. תמיד אמרו לי שבזמנים קשים יהיו אנשים טובים באמצע שיעזרו לי,לא ביקשתי נדבות או תרומות , רק רציתי משהו שהמערכת מסוגלת לתת בתנאי שתשחרר את עצמה מאטימות ואנשים יעבדו גם עם קצת לב. בשבוע שעבר ישבתי בבנק בכדי להסדיר ניירות לסיוע בשכר דירה, מצטערת לומר שהפקידה טרטרה אותי במשך ימים על מסמכים שהיא פשוט לא אמרה שצריך להביא אבל גם זה דבר שאפשר לסלוח, נו מה לעשות לא כל העובדים מיומנים. ממנהלת הבנק הייתי מצפה ליחס אחר ואכן כך היה לפחות בתחילת הדרך ,אחרי שהיא ראתה שאני יושבת כל פעם כשעתיים ( פקידה אחת הרבה לקוחות וטיפול שאורך זמן )ומחכה ואחרי שפניתי אליה היא בהחלט הפעילה את סמכותה והדברים זזו, ובשיחתנו הקנטונת שבה הייתי קצת ממורמרת פלטתי משפט אחד " החשבון שלי מוגבל ואני לא יודעת איך להסתדר" ומנהלת הבנק אמרה לי ואני הייתי ממש מופתעת מדבריה, " מה את צריכה עזרה במה אני יכולה לעזור לך, והשבתי שאפשר אולי לשבת לנסות לפתור את המשבר ולהגיע להסדר והיא השיבה בחיוב.. למחרת נכנסתי אליה והיא הפנתה אותי למנהלת מח' העו"ש ניסיתי להסביר כי אתמול היא זו שרצתה לעזור אולם היא בשלה תפני לסנדרה ושהיא דיברה איתה על החשבון שלי, ובעצם כל החלטה היא של מנהלת העו"ש כך ענתה לי מנהלת הבנק ,פניתי למנהלת העו"ש גב' סנדרה, הבאתי איתי מסמך שבו מצויינים חובותי החיצוניים עקב הגבלת חשבוני וביקשתי הגדלת מסגרת ב -3000 ש"ח . החובות החיצוניים סך של 20,000 ש"ח,גב' סנדרה שמעה את דברי בסבר פנים רציני לקחה את המסמך ואמרה שהיא צריכה לדבר עם המנהלת למרות שקודם לכן המנהלת אמרה שהכל בהחלטת מנהלת העו"ש. היום יום שישי יומיים לאחר השיחה , קיבלתי טלפון מגב' סנדרה היא הסבירה לי שעקב מצ"ב החשבון שלי שהוא מוגבל אין לה שום אפשרות לעזור לי , לא בהלוואה ולא בהגדלת אשראי , האם לא ידעה זאת מראש? והשאלה הגדולה שאני שואלת את עצמי לשם מה פנתה אלי מנהלת הבנק, האם באמת התכוונה לעזור , כי הרי ברור לי שבסכומים שאני צריכה אין לה שום בעיה להחליט, לא צריך לא אישור של ההנהלה צריך קצת רגש ויוזמה ורצון טוב .לא אני יזמתי את השיחה ומעולם לפני כן לא פניתי אליה בכל בקשה שהיא , היא מכירה אותי הן כלקוחה של הסניף והן מעבודתי שפוטרתי עקב המחלות האם הדברים שאמרה היו רק להרגיע את המצב שבו נמצאתי בעקבות טרטור הפקידה, יש לי הכנסות בסך של 9000 ש"ח וכמו כן הסברתי כי בעלי החל לעבוד , אז מדוע לא לנסות לעזור לבנאדם לעמוד על רגליו. נכון שיש חוקים בבנק אבל יש גם חריגים, אני עובדת עם אותו הסניף משנת 1991, הייתי חייבת כספים בבנק והייתי במינוסים גבוהים ושילמתי ,ושילמתי גם לא מעט ריביות הרי הבנק לא נותן בחינם ,ומעולם לא קרה שהוגבלתי בחשבון זה, ומעולם לא קרה שלא הגעתי להסדר שישביע את שני הצדדים, והראיה היא שהיום יש לי מסגרת אשראי נמוכה של 7000 ש"ח ועוד הלוואה של בסך -5000 ש"ח שמשולמת מדי חודש בחודשו הבנק כשהוא רוצה הוא נותן בחינם לעשירים כמו פטור מעמלות, אני משלמת את כל העמלות ואת הריבית הכי גבוהה שיש, כשהיה לי כסף קיבלתי את הריבית הכי נמוכה כאשר ישנם אנשים שבאותו סכום כסף או אולי קצת יותר קיבלו ריבית גבוהה יותר. מה שאני מנסה להגיד, שאם מנהלת בנק שהיא סמכות העל בסניף הזה באה אלי ושואלת במה אוכל לעזור ואומרת שתעזור מחשבתי הייתה שיש לי על מה לסמוך. היום יום שישי החלטתי שאני אדחה את שמיעת התשובה לשבוע הבא, רציתי שבת ולא לחוצה הילדים חוזרים מהצבא (שני ילדים בן ובת ) בשעה תשע בבוקר בערך קיבלתי טלפון ממנהלת מחלקת האשראי הגב' סנדרה והיא הודיעה לי כי לא מצאה כל עילה למצוא לנכון ללכת לקראת כי חשבוני מוגב (זאת היא ידעה מלכתחילה )דרך אגב, פעם ראשונה שאני מקבלת טלפון מהבנק לבשר לי תשובה, תמיד אני זו שהייתי צריכה ללכת לבנק גם אם התשובה הייתה חיובית ( יעול הבנק, או סתם יצר סדיסטי של אדם) אני זוכרת שצלצלתי לקופת חולים בכדי לדעת מה התוצאות של הביופסיה אמרו שלא נותנים תשובות בטלפון, ואכן רוב האנשים מבינים שתשובות רעות לא נותנים בטלפון, רק בבנק איגוד סניף רחובות נהנים שהלקוח יעבור שבת מאושרת עם התשובות שלו.
אינני מסכנה , אני רק חולה וחולה קשה, חולת סרטן, ואירוע מוחי שפגע בצידו הימני של הגוף, המחלות עושות שמות בגוף ופוגעות בכל תחומי החיים. ההכנסות בבית ירדו עקב המחלה , נכון שפוטרנו שנינו בעקבות המחלה,אחד חולה והשני מטפל. אנחנו אנשים שעברו תקופות קשות בחיים ועברנו והצלחנו לעמוד שוב על הרגליים וגם את התקופה הזו אנחנו רוצים לעבור מבלי להזדקקק לנדבות. תמיד אמרו לי שבזמנים קשים יהיו אנשים טובים באמצע שיעזרו לי,לא ביקשתי נדבות או תרומות , רק רציתי משהו שהמערכת מסוגלת לתת בתנאי שתשחרר את עצמה מאטימות ואנשים יעבדו גם עם קצת לב. בשבוע שעבר ישבתי בבנק בכדי להסדיר ניירות לסיוע בשכר דירה, מצטערת לומר שהפקידה טרטרה אותי במשך ימים על מסמכים שהיא פשוט לא אמרה שצריך להביא אבל גם זה דבר שאפשר לסלוח, נו מה לעשות לא כל העובדים מיומנים. ממנהלת הבנק הייתי מצפה ליחס אחר ואכן כך היה לפחות בתחילת הדרך ,אחרי שהיא ראתה שאני יושבת כל פעם כשעתיים ( פקידה אחת הרבה לקוחות וטיפול שאורך זמן )ומחכה ואחרי שפניתי אליה היא בהחלט הפעילה את סמכותה והדברים זזו, ובשיחתנו הקנטונת שבה הייתי קצת ממורמרת פלטתי משפט אחד " החשבון שלי מוגבל ואני לא יודעת איך להסתדר" ומנהלת הבנק אמרה לי ואני הייתי ממש מופתעת מדבריה, " מה את צריכה עזרה במה אני יכולה לעזור לך, והשבתי שאפשר אולי לשבת לנסות לפתור את המשבר ולהגיע להסדר והיא השיבה בחיוב.. למחרת נכנסתי אליה והיא הפנתה אותי למנהלת מח' העו"ש ניסיתי להסביר כי אתמול היא זו שרצתה לעזור אולם היא בשלה תפני לסנדרה ושהיא דיברה איתה על החשבון שלי, ובעצם כל החלטה היא של מנהלת העו"ש כך ענתה לי מנהלת הבנק ,פניתי למנהלת העו"ש גב' סנדרה, הבאתי איתי מסמך שבו מצויינים חובותי החיצוניים עקב הגבלת חשבוני וביקשתי הגדלת מסגרת ב -3000 ש"ח . החובות החיצוניים סך של 20,000 ש"ח,גב' סנדרה שמעה את דברי בסבר פנים רציני לקחה את המסמך ואמרה שהיא צריכה לדבר עם המנהלת למרות שקודם לכן המנהלת אמרה שהכל בהחלטת מנהלת העו"ש. היום יום שישי יומיים לאחר השיחה , קיבלתי טלפון מגב' סנדרה היא הסבירה לי שעקב מצ"ב החשבון שלי שהוא מוגבל אין לה שום אפשרות לעזור לי , לא בהלוואה ולא בהגדלת אשראי , האם לא ידעה זאת מראש? והשאלה הגדולה שאני שואלת את עצמי לשם מה פנתה אלי מנהלת הבנק, האם באמת התכוונה לעזור , כי הרי ברור לי שבסכומים שאני צריכה אין לה שום בעיה להחליט, לא צריך לא אישור של ההנהלה צריך קצת רגש ויוזמה ורצון טוב .לא אני יזמתי את השיחה ומעולם לפני כן לא פניתי אליה בכל בקשה שהיא , היא מכירה אותי הן כלקוחה של הסניף והן מעבודתי שפוטרתי עקב המחלות האם הדברים שאמרה היו רק להרגיע את המצב שבו נמצאתי בעקבות טרטור הפקידה, יש לי הכנסות בסך של 9000 ש"ח וכמו כן הסברתי כי בעלי החל לעבוד , אז מדוע לא לנסות לעזור לבנאדם לעמוד על רגליו. נכון שיש חוקים בבנק אבל יש גם חריגים, אני עובדת עם אותו הסניף משנת 1991, הייתי חייבת כספים בבנק והייתי במינוסים גבוהים ושילמתי ,ושילמתי גם לא מעט ריביות הרי הבנק לא נותן בחינם ,ומעולם לא קרה שהוגבלתי בחשבון זה, ומעולם לא קרה שלא הגעתי להסדר שישביע את שני הצדדים, והראיה היא שהיום יש לי מסגרת אשראי נמוכה של 7000 ש"ח ועוד הלוואה של בסך -5000 ש"ח שמשולמת מדי חודש בחודשו הבנק כשהוא רוצה הוא נותן בחינם לעשירים כמו פטור מעמלות, אני משלמת את כל העמלות ואת הריבית הכי גבוהה שיש, כשהיה לי כסף קיבלתי את הריבית הכי נמוכה כאשר ישנם אנשים שבאותו סכום כסף או אולי קצת יותר קיבלו ריבית גבוהה יותר. מה שאני מנסה להגיד, שאם מנהלת בנק שהיא סמכות העל בסניף הזה באה אלי ושואלת במה אוכל לעזור ואומרת שתעזור מחשבתי הייתה שיש לי על מה לסמוך. היום יום שישי החלטתי שאני אדחה את שמיעת התשובה לשבוע הבא, רציתי שבת ולא לחוצה הילדים חוזרים מהצבא (שני ילדים בן ובת ) בשעה תשע בבוקר בערך קיבלתי טלפון ממנהלת מחלקת האשראי הגב' סנדרה והיא הודיעה לי כי לא מצאה כל עילה למצוא לנכון ללכת לקראת כי חשבוני מוגב (זאת היא ידעה מלכתחילה )דרך אגב, פעם ראשונה שאני מקבלת טלפון מהבנק לבשר לי תשובה, תמיד אני זו שהייתי צריכה ללכת לבנק גם אם התשובה הייתה חיובית ( יעול הבנק, או סתם יצר סדיסטי של אדם) אני זוכרת שצלצלתי לקופת חולים בכדי לדעת מה התוצאות של הביופסיה אמרו שלא נותנים תשובות בטלפון, ואכן רוב האנשים מבינים שתשובות רעות לא נותנים בטלפון, רק בבנק איגוד סניף רחובות נהנים שהלקוח יעבור שבת מאושרת עם התשובות שלו.