ארם גרשוני גלריה אלון שגב
אין מה לאמר על הטכניקה המושלמת של הציורים של ארם גרשוני - רק להעריץ ההפתעה באה לי דוקא משני כיוונים שלהם לא ציפיתי בתערוכה שכזו ( שהרבה מהעבודות המוצגות בה מוכרות). כל הציורים, ברצף , למעט כד חרס הולנדי בכחול ולבן, מעבירים סביבה ונוכחות מאד מקומית/ישראלית. שולחן העץ הפשוט על הקיר הלבן, העגבניות , המנגו, ובעיקר הלחם... הכל נראה מאד מוכר ושייך לכאן. ההפתעה השניה היא בהצגת ציורים לא גמורים ( או כפי שמוגדר בדף הנלווה "עדין בתהליך ציור") ועבודות אלה, בהקשר אחר היו יכולות להיות "גמורות". ציור אחד קטנטן, של לחמניה קלועה זרועת גרגירי פרג מוסגרה במסגרת עץ מכוסה בעלי כסף. האיקונה הזאת היא הדבר ההכי מנוגד שאני מסוגל להעלות על הדעת ל"ככר הלחם".
אין מה לאמר על הטכניקה המושלמת של הציורים של ארם גרשוני - רק להעריץ ההפתעה באה לי דוקא משני כיוונים שלהם לא ציפיתי בתערוכה שכזו ( שהרבה מהעבודות המוצגות בה מוכרות). כל הציורים, ברצף , למעט כד חרס הולנדי בכחול ולבן, מעבירים סביבה ונוכחות מאד מקומית/ישראלית. שולחן העץ הפשוט על הקיר הלבן, העגבניות , המנגו, ובעיקר הלחם... הכל נראה מאד מוכר ושייך לכאן. ההפתעה השניה היא בהצגת ציורים לא גמורים ( או כפי שמוגדר בדף הנלווה "עדין בתהליך ציור") ועבודות אלה, בהקשר אחר היו יכולות להיות "גמורות". ציור אחד קטנטן, של לחמניה קלועה זרועת גרגירי פרג מוסגרה במסגרת עץ מכוסה בעלי כסף. האיקונה הזאת היא הדבר ההכי מנוגד שאני מסוגל להעלות על הדעת ל"ככר הלחם".