ארסנל נגד צ'לסי שידור ישיר חי לצפייה ישירה - 02.05.2023

  • פותח הנושא ליגה אנגלית 2023
  • פורסם בתאריך
ל

ליגה אנגלית 2023

Guest
לצפייה בשידור משחק הפרמייר ליג לחצו כאן!

ארסנל נגד צ’לסי לצפייה ישירה, ארסנל נגד צ’לסי שידור חי, ארסנל נגד צ’לסי שידור ישיר, ארסנל נגד צלסי שידור ישיר חי לצפייה ישירה - תקציר המשחק: לאחר שהובסה במשחק העונה ואז ראתה את מנצ'סטר סיטי עוקפת אותה בדרך לפסגה, תנסה מחר (שלישי, 22:00, ספורט1) ארסנל לקטוע רצף ארבעה משחקים ללא ניצחון אם ברצונה לשמור את חלום האליפות בחיים. התותחנים יארחו את צ'לסי לדרבי לונדוני מסקרן, והחדשות הטובות הן שהיריבה במומנטום עוד פחות טוב: צ'לסי סופרת חמישה הפסדים רצופים ושמונה משחקים רצופים ללא ניצחון בכל המסגרות. ניצחון רביעי ברציפות על צ'לסי ישיב את ארסנל למקום הראשון עם שתי נקודות יותר מסיטי, אף שערב המחזור, לפפ גווארדיולה ושחקניו משחק אחד פחות.

וויליאם סאליבה ימשיך להיעדר אצל המארחת, ובמסיבת העיתונאים הודה מיקל ארטטה: "לקח לנו זמן להתאושש ממה שקרה באיתיחאד. אין מה לעשות מלבד להבין שסיטי לקחה את המשחק לרמה אחרת לגמרי, ואנחנו לא הגענו לרמה הזאת. עדיין נותרה עבודה. צריך להישאר צנועים, האליפות כבר לא בידיים שלנו, אבל מה שכן בידיים שלנו זה לנסות לנצח משחקים, ועדיין אפשר לזכות. לא הייתי להרים את השחקנים, עדיין יש להם אש בבטן".

מנגד רשימת הפצועים של פרנק למפארד כוללת את ריס ג'יימס, מייסון מאונט, מארק קוקורייה וארמנדו ברויה. קאלידו קוליבאלי וקאי האברץ נמצאים בספק. "אני גאה לאמן את המועדון הזה", אמר המנג'ר, שמחפש נקודת בכורה בקאמבק שלו. "יש פה בעיה של ביטחון ויכולת. ארסנל קבוצה פנטסטית, ננסה לעשות תוצאה טובה".
 
למעלה