ארקיע שירות לקוחות
משתפת אתכם במקרה שקרה לנו בטיסה עם ארקיע ללונדון בראש השנה האחרון. אם יש למי מבאי הפורום רעיון / עצה איך לטפל מעבר למה שניסיתי לעשות, אשמח לתובנה. וכך היה: הזמנו טיסה בארקיע מנתב"ג לסטנסטד ב 5/9/18. הזמנתי ושילמתי מראש על הושבה במעבר עבורנו עלות: 10$ למושב. בהגיענו לצ'ק אין בעלי שם לב שמושבינו שונו וקיבלנו מושב חלון ואמצע. התלוננו אבל, לנציגי ארקיע זה לא הזיז...המושב במעבר עליו שילמנו כבר נמסר לנוסע אחר, הטיסה מלאה. העזרה היחידה שהוצעה לנו זה שהצוות ינסה לשכנע אותו להחליף איתנו מקומות! (להזכירכם: המושב במעבר שולם מראש!) - כמובן, שהנוסע שישב במעבר לא הסכים להתחלף וכך, נותרנו עם מושב חלון ואמצע שלא רצינו, לא נוח לנו ולא היינו משלמים על כך מראש!. צוות הקרקע וצוות המטוס אמרו לנו לשלוח את כל המסמכים לארקיע שירות לקוחות ושם יזכו אותנו על מחיר המושב ששולם. חזרנו מלונדון ב 10/9/18 ומאז, אני מנסה להשיג את שירות הלקוחות של ארקיע! אי אפשר לפנות אליהם טלפונית. יש אפשרות לפנות אליהם רק במייל או פקס או בדואר. שלחתי אין ספור פעמים את התלונה עם כל המסמכים
גם במייל וגם בפקס ולא קיבלתי שום תשובה! אפילו לא "תלונתך נתקבלה ותטופל..." כלום! נאדה! גורנישט...אני יודעת שזה רק בקשה להחזר של 10$ ששלמתי ולא קיבלתי את השירות עליו שילמתי. לא נמות בלי 10$ האלו...אבל החוצפה שמפרסמים מייל ופקס לשירות לקוחות ולא עונים בכלל? החוצפה של חב' תעופה שאין לה מענה טלפוני בשירות לקוחות? וזה בנוסף לחוצפה של לשנות באופן שרירותי מושב ששולם מראש ולהעמיד אותנו במצב שאנו צריכים לבקש מנוסע שיפנה מקום בגלל טעויות של ארקיע!. המסקנה שלי בכל מקרה היא לא לטוס בארקיע. חברה שמזלזלת בקהל לקוחותיה לא ראויה לאמון. אם מישהו יודע / מכיר איך לפנות לארקיע וגם לקבל תשובה, אשמח לשמוע.
משתפת אתכם במקרה שקרה לנו בטיסה עם ארקיע ללונדון בראש השנה האחרון. אם יש למי מבאי הפורום רעיון / עצה איך לטפל מעבר למה שניסיתי לעשות, אשמח לתובנה. וכך היה: הזמנו טיסה בארקיע מנתב"ג לסטנסטד ב 5/9/18. הזמנתי ושילמתי מראש על הושבה במעבר עבורנו עלות: 10$ למושב. בהגיענו לצ'ק אין בעלי שם לב שמושבינו שונו וקיבלנו מושב חלון ואמצע. התלוננו אבל, לנציגי ארקיע זה לא הזיז...המושב במעבר עליו שילמנו כבר נמסר לנוסע אחר, הטיסה מלאה. העזרה היחידה שהוצעה לנו זה שהצוות ינסה לשכנע אותו להחליף איתנו מקומות! (להזכירכם: המושב במעבר שולם מראש!) - כמובן, שהנוסע שישב במעבר לא הסכים להתחלף וכך, נותרנו עם מושב חלון ואמצע שלא רצינו, לא נוח לנו ולא היינו משלמים על כך מראש!. צוות הקרקע וצוות המטוס אמרו לנו לשלוח את כל המסמכים לארקיע שירות לקוחות ושם יזכו אותנו על מחיר המושב ששולם. חזרנו מלונדון ב 10/9/18 ומאז, אני מנסה להשיג את שירות הלקוחות של ארקיע! אי אפשר לפנות אליהם טלפונית. יש אפשרות לפנות אליהם רק במייל או פקס או בדואר. שלחתי אין ספור פעמים את התלונה עם כל המסמכים
גם במייל וגם בפקס ולא קיבלתי שום תשובה! אפילו לא "תלונתך נתקבלה ותטופל..." כלום! נאדה! גורנישט...אני יודעת שזה רק בקשה להחזר של 10$ ששלמתי ולא קיבלתי את השירות עליו שילמתי. לא נמות בלי 10$ האלו...אבל החוצפה שמפרסמים מייל ופקס לשירות לקוחות ולא עונים בכלל? החוצפה של חב' תעופה שאין לה מענה טלפוני בשירות לקוחות? וזה בנוסף לחוצפה של לשנות באופן שרירותי מושב ששולם מראש ולהעמיד אותנו במצב שאנו צריכים לבקש מנוסע שיפנה מקום בגלל טעויות של ארקיע!. המסקנה שלי בכל מקרה היא לא לטוס בארקיע. חברה שמזלזלת בקהל לקוחותיה לא ראויה לאמון. אם מישהו יודע / מכיר איך לפנות לארקיע וגם לקבל תשובה, אשמח לשמוע.