אשמח אם תוכלו לחוות את דעתכם

girasol

New member
אשמח אם תוכלו לחוות את דעתכם

הזמנו 5 סורגים מיצרן מסויים. הבעיה הראשונה צצה כשלא שאלו אותנו באיזה צבע נרצה סורגים, ואני פשוט הנחתי, כיוון שהיה להם ידע מוקדם על החלונות והמידות שלהם בבניין, שסורגים יהיו בצבע של חלון (זה מה שהיה לנו עם הזמנת רשתות בכל מקרה). הם לא היו אצלנו לפני הזמנה טלפונית שעשינו. בהמשך התברר שהם הכינו עבורנו סורגים בצבע קרם. התחיל ויכוח, בסוף הם הסכימו לצבוע את הסורגים על חשבונם לצבע של החלונות.
כשהם הגיעו להתקין את הסורגים, הם שמו שניים מהם בצורה די עקומה (פס אופקי שהם מחברים בעצמם לא אופקי אלא יש שם כמה מעלות של סטייה), וסורג אחד התברר שהכינו גדול מדי. אמרו שיחזרו אלינו לגבי סורג חמישי. בדקנו והמידה של החלון שהייתה בידיהם הייתה נכונה.
התקשרו אלינו אחרי כשבוע ו"רצו להסביר על ההתקנה". אמרו שיתקינו לנו את אותו הסורג איכשהו מבחוץ כדי שלא יצטרכו להכין חדש. סירבנו בטענה שזו טעות שלהם ואנחנו רוצים סורג במידות נכונות מותקן כמו שאר הסורגים. הם מנגד טענו ש"אנחנו מחפשים אותם בקטנות" ו"בגללנו הם לא ירוויחו שום דבר". בסוף הסכימו שיעשו חדש. מאז עבר חודש וחצי. מתוכם היינו שבועיים בחו"ל ובזמן הזה הם חייבו את כרטיס האשראי שלי בסכום כסף שמשלים את עלות 4 סורגים שהם התקינו. זה נעשה ללא ידיעתי והסכמתי (ההסכם היה לשלם את היתר אחרי כל ההתקנה). רשמתי להם מכתב התראה לפני נקיטת צעדים משפטיים, ובמקביל פניתי לחברת אשראי לבטל את החיוב שהם ביצעו על דעת עצמם. החיוב בוטל ואני אמורה לקבל החזר, אבל הם כנראה לא מתכוונים לשים לנו את הסורג האחרון. כל פעם שדברנו איתם הם אומרים שיבדקו מה קורה ויחזרו אלינו, ולא חוזרים. לא ניתן לקבל מהם תשובה. המצב הוא שהיום חסר לי סורג ואני לא יכולה לפתוח חלון זה. זה אומר מבחינתי שצריך להחליף את כל הסורגים בבית (את ה2 העקומים, ואם אני בוחרת לשים סורג אחר בחלון שאין בו סורג כרגע, אז יש עוד חלון באותו חדר עם סורג של גשם לכן אני צריכה כבר להחליף את הכל). זה גם ישאיר חורים בעדן החלון. בקיצור, בלאגן. אני רוצה לתבוע אותם (למרות שהייתי מעדיפה שיסיימו את העבודה שלהם) על כל ההוצאות אבל לא בטוחה איך להתנהל.
אשמח לכל חוות דעת על הנושא, כולל כאלה שחושבים שאין לי סיכוי או שלא שווה להתעסק בזה.
תודה מראש
 

girasol

New member
תשובה

הסך הכל שהיינו אמורים לשלם זה 2600. בפועל שולם רק חצי 1300 ותשלום אחרון עוד לא ירד. אבל להחליף הכל זה אומר גם לעקור סורגים שיש כרגע, ישארו חורים, צריך לסתום אותם איכשהו (אין לי כרגע מושג איך), אני מניחה שכל זה גם יעלה כסף.
והאמת שאני ממש עצבנית עליהם שהם ניסו לגנוב לי כסף מהאשראי
. לא נראה לי שמגיע להם אגורה על כל מה שקרה עד עכשיו.
 
המקרה לא כל כך פשוט

אם הבנתי נכון, הזמנתם 5 סורגים, 2 הותקנו לשביעות רצונכם, 2 הותקנו עקום (ניתן לתיקון), וסורג אחד לא הותקן בשל חוסר התאמה.

גם אם תודיעו על ביטול העסקה, תחוייבו לשלם עבור התקנת 4 סורגים, אולי בהפחתה מסויימת בשל ההתקנה העקומה. כלומר, מתוך 2,600 השקלים שהתחייבתם לשלם, תאלצו לשלם כ- 1,900 ש"ח.

נראה לי שהפתרון הטוב ביותר הוא ללחוץ עליהם להתקין את הסורג החמישי (במידות הנכונות) ולתקן את ההתקנה של הסורגים שהותקנו עקום.
 

girasol

New member
אבל למה אני צריכה לשלם על 4 סורגים

אם אני נאלצת להחליף את כל הסט? או שזה הגיוני לצפות ממני לשים סורג שונה לחלוטין בחדר שבו יש חלון נוסף עם סורג שלהם? מעולם לא ראיתי שבאותה דירה יש 2 סוגי סורגים שונים. למה שלי יהיה?
אני מעדיפה שהם יסיימו את העבודה, פשוט נמאס לי לרדוף אחריהם ולחכות חודשם. זו גם הסיבה ששלחתי דואר רשום עם אזהרה. במידה והם לא מגיבים תוך פרק זמן זה, זה לא מעיד על חוסר כוונה מצידם להשלמת עבודה?
ותודה על חוות הדעת.
 

girasol

New member
טוב, יש עדכון

קבלתי מהם דואר רשום בתשובה שבו הם מודיעים שלא מתכוונים להכין סורג בטן חדש. מציעים אופציה של התקנה חיצונית של סורג קיים או לחילופין להכין סורג ישר. בנוסף, הם עיוותו את הכל וטוענים שידענו בדיוק מה אנחנו מקבלים, ושבעלי ביקר אצלם לפני ביצוע ההזמנה (מה שממש לא נכון כי הוא בקר אצלם רק אחרי שהם ייצרו סורגים והתברר לנו שהם בצבע שמנת. אבל לך תוכיח באיזה תאריך הוא בקר אצלם). פשוט ערימה של שקרים אחרי שאמרו שכן יכינו סורג חדש. אגב, הם גם עדכנו את האתר שלהם בהתאם להתפתחויות כאשר בעת ההזמנה היו שם פרטים אחרים לחלוטין. חבל שאין לי צילום או הוכחה ממשית לשום דבר. מי ידע שככה זה יתפתח?
 
למעלה