אשמח לביקורות והצעות ייעול ללוגו

Mani Greenblat

New member
לדעתי האישית

הדוגמאות בצד שמאל עמוסות מאוד ואילו בצד ימין דלות.

הייתי מפרידה את האייקון מהכיתוב עצמו -
בצד ימין שמה אייקון (אני חושבת שה N עם החץ מדליקה).
בצד שמאל הטקסט.
בלי קו מפריד באמצע.
בהצלחה :)
 
תודה. שוב הלוגו, לאחר שינויים

הכיתוב צריך להיות עם הלוגו
למעשה את שם החברה הם רושמים בשתי השפות ואת שורת ההסבר רק בעברית. הלוגו היה צריך להיות עם כל המלל.
אני אציע להם אם חשוב להם שם החברה גם בעברית, לעשות הפרדה כנראה - לוגו עברית ולוגו אנגלית
בתמונה: העליון - הלוגו הקיין והתחתון - שידרוג שלי
 

CtrlX

New member
לטעמי הוא לא עובד בכלל

הקיים שלהם עובד טוב יותר ןגם לא מספיק.

נתחיל בפשוט, הירוק הקיים מייצג פרשיות וחדשנות מה שהירוק שלך לא עושה, הוא כבד, זקן, מאין "בעעע".

אני לא מבינה את הבחירה בחץ המעוגל, הוא לא קשור לשום שפה.

ההרגשה שלי היא שיש יותר מידי "גם וגם וגם" - הE והN והפונטים באנגלית ב2 גדלים והפונט בעברית שנראה ששם רק לשם מילוי חורים.

לפעמים צריך רגע לעצור, להבין מה הערך החשוב של המותג, להתחיל מחדש ובנקי יותר.
 

פודיום6

New member


אני נאלץ להסכים עם חברי המלומד.
מה גם שהסידור שאת מציעה ללוגו הוא בעייתי כי מדובר במלבן ארוך מאוד.
 

rondadon1985

New member
משער כי Control = פקד, ומכאן הבלבול. ולעניין:

לא התחברתי גם כן ללוגויים, אבל אם כבר לבחור מבינהם, אז הייתי הולך על אחד מהימניים בקובץ הראשון, ויותר לכיוון של העליון מבינהם.

קצת קשה לי לקרוא לאחרים לוגו פשוט,
לוגו מבחינתי זה משהו "פשוט", ולא משהו שמכיל משפטים שלמים.
 

פודיום6

New member
צריך לקבל שם החלטה

ייתכן שאם הם חייבים את השם המלא בלוגו יחד עם המשפט בעברית אז במצב כזה כדאי דווקא לוותר על הסמל.

הכל ביחד מרגיש הרבה בשביל לוגו אחד.
 
שיווק מוצרי חשמל ותאורה:

גופי תאורה (לא שנדלירים) לחניונים, חדרי מדרגות, מפסקים, שקעים, מפסקים עם שעון.
עובדים עם ספקים, חברות בניה, לא ללקוח הפרטי
 

CtrlX

New member
זה לא ערך, זה מי שהם.

חלק ממיתוג מחדש הוא להבין מה ערכים של המותג, מה הוא רוצה לייצר? מה שונה ממנו מאשר שאר החברות שעוסקות באותו תחום.

דרך ערך אפשר להתחיל לחשוב על הלוגו החדש.
תהליך מיתוג הוא לא רק לשנות את הלוגו שיהיה "יפה" יותר.
 

פודיום6

New member
יש כל מני שיטות לעבודה

השיטה המקובלת היא אכן שמגדירים מספר ערכי מותג מראש (בד״כ 3) ועובדים לפיהם. הבעיה שהרבה פעמים זה נגמר ברשימה ג׳נרית כמו: חדשני, מוביל, יוקרתי וכו׳.
שיטה נוספת שנכנסת בשנים האחרונות לשימוש יותר ויותר היא השיטה של תוכן דרך עיצוב. שעובדת יותר על תחושות ובצורה טיפה הפוכה כי לא מגדירים באופן ברור את המטרה מראש.
המעצב מעצב לכיוון מסויים ובודק את עצמו במהלך העבודה אם הלוגו מתאים לתחום המדובר ואיזה רגש הוא מעורר. בסופו של דבר המטרה לייצד סמל שיוצר את הרגש הנכון ונמצא בתחום הנכון וע״י כך לייצר לו משמעות.
כמובן שיש שיטות נוספות...

ללא כל קשר, דבר נוסף שחשוב להבין לפני שמתחילים לעצב את הלוגו הוא גם למה הוא ישמש וכיצד הוא יופיע.
 

CtrlX

New member
מסכימה שיש הרבה שיטות,

אישית אני לא בעד "אינטואיציה"
במיוחד במקרים כאלו שהמעצבת לא מצליחה לעורר רגש במיתוג.

לוגו טוב יכול להיות בשימוש לכל סוגי הפרינטים ואפילו למדיה דיגיטלית.
 

nausicaa2

New member
לא טוב

קודם כל אין רעיון ודבר שני הטיפוגרפיה לא טובה בכלל... אני הייתי מתחילה מאפס
 
אנשים שמים פה הודעות בשביל ללמוד ולהבין

מנסיון של אחרים.
תמיד טוב להתעדכן, ללמוד ולהקשיב לניסיון ובכלל לשמוע עוד דעות.

לתת הערה כזו ללא הסבר, אין בזה תכלית... עדיף כבר לא להגיב.

זו לא הייתה שאלה של כן ולא - אין בה מטרה, אי אפשר להגיע למשהו אהוב ומוסכם על כולם - אלף יגידו כן ואלף אחרים יאמרו לא
 
למעלה