אשמח לביקורת על החנות שלי באטסי

handmadesudio

New member
אשמח לביקורת על החנות שלי באטסי

היי חברים וחברות,
שמי גלית ואני ודודתי (אולגה) פתחנו עסק יחדיו,
מצרפת לכם לינק לחנות שלנו באטסי, אשמח להערות ואם יש לכם טיפים לשיפור טרפיק בחנות,
היא פתוחה כחודשיים והייתה לנו רק מכירה אחת.
 

cippcap

New member
היי גלית

אתחיל בזה שאני עצמי נמצא בETSY רק מעט יותר משבוע כך שאני עדיין לא מרגיש בנוח לתת המלצות בנוגע לחנות.
מה שכן, מה דעתך לשמוע קצת על הדברים שמחוץ לחנות?
דווקא כאן, מניסיון של 6 שנים בניהול חנות של רשת ספרים גדולה (מתחרזת עם "דלת סתרים"), יותר נוח לי לדבר - הכול בגדר המלצות ודעות אישיות אוקיי ?
אז ככה,
מרגע שפתחת חנות, ובעצם כל סוג של עסק, התפקיד שלך מעכשיו הוא ל"חנך" את האנשים. הכוונה היא באמת להקנות להם הרגלי קנייה לגבי החנות\ המוצרים שלך.
בדיוק כמו שאחרים חינכו אותך ואותי במהלך השנים : כשאת מחפשת מגפיים בזול את הולכת ל"TO-GO", כשאת מחפשת משקפי שמש את הולכת ל"קרולינה למקה" וכו'. בדיוק כמו שלימדו אותך לאן ללכת - את צריכה ללמד אנשים שכשהם מעוניינים במוצרים מהסוג שלך - הם צריכים לחפש אותך.
פשוט. יאללה תתחילי.
ממש לא !
כאן מתחיל העניין האמיתי ולפני הכול תשאלי את עצמך אם את מעוניינת בעסק הזה כמשהו צדדי וחביב או כמשהו באמת להתפרנס ממנו ולצמוח איתו.
במקרה שלי מדובר באופציה השנייה. ושוב במקרה שלי, מדובר במוצר שהעולם עדיין לא מכיר ואני מתכוון לגרום לו להכיר.
אין לי תקציב של מיליונים לשיווק מאסיבי אז אני משתמש באינטרנט מכל מיני זוויות.
אני (וגם את וגם כולנו כאן) זקוק לחשיפה- שאנשים ידעו מי אני, מה זה CIPPCAP (שימי לב איך אני משווק את עצמי בתוך התשובה שנתתי לך) ולמה בכלל הם צריכים את זה בחיים? מתוך כל האנשים האלו- מי שכן צריך את זה בחיים - חייב שיהיה לו נוח ושיידע איפה להשיג את זה.
האסטרטגיה שלי בשלב הזה נעה בין השתתפות בירידי מכירות שונים ברחבי הארץ שם אני ממש קופץ על אנשים ובני נוער ומלהיב אותם (מתכון להמון פאדיחות דרך אגב...), אני מפנה אותם לפייסבוק שלי ומדליק אותם עם התכנים והתמונות המיוחדות שיש לי שם.
גם עצם ההשתפות בפורום הזה היא סוג של שיווק - בכך שאנשים נכנסים וקוראים הם כבר מתחילים להכיר אותי. חלקם גם ייכנסו לקישורים שלי למטה ( ללחוץ על הקישורים לא עולה כסף חבר'ה
,ילמדו מה המוצר ויעבירו את זה הלאה.
וכמובן, רשתות חברתיות - ממליץ מאוד לא להתחיל לפתוח פרופילים בכולן, תמצאי לך אחת או 2 שממש נוח לך איתן (ושמתאימות לאופי המוצר שלך) ותתמקדי בהן. בשבילי זה פייסבוק כרגע. אני מגשש גם באינסטגרם ובפינטרסט אבל עדיין לא מוצא את עצמי שם.
פתחתי בנוסף חנות בETSY, אולם לדעתי האישית זה לא מספיק מבחינת נגישות וחשיפה. בסופ"ש האחרון פתחתי חנות גם ב BONANZA ואני מנהל כרגע מו"מ לפתיחת 2 חנויות נוספות בשני אתרי מכירות נישתיים (כאלו שמבקשים לברר עלייך טרם פתיחת החנות). תבדקי בקישור הזה ואני בטוח שתוכלי למצוא כמה אופציות שיכולות להתאים לקהל היעד שלך http://www.businessnewsdaily.com/5287-etsy-alternatives-handmade-sites.html
בנוסף, גיליתי אתר מדהים שעוסק כולו בנעלי סניקרס ואול סטאר, יש שם פורומים פעילים מאוד והצטרפתי לשם כדי שאוכל לשגע גם את שאר העולם...
בקיצור,
תנסי חזק, תטעי (לא חזק), ותלמדי היטב מה עובד בשבילך. אני אישית לא מאמין ב"נתחיל ונראה איך יילך" - אל תצפי שאנשים יעמדו בתור רק בגלל שפתחת חנות- תאמיני לי שזה לא קורה כמעט אף פעם.
וזהו בינתיים- כתבתי מגילה לעניין הפעם אבל אם הגעת(ם) עד לסוף, מקווה שהצלחתי לתרום משהו.
את וכולם מוזמנים להגיב - בואו נהפוך את הפורום הזה למקום ששווה ללמוד ממנו.
ארי.
 

handmadesudio

New member
תודה על התגובה הארוכה :)

קראתי הכל :)
אני לא מכירה את בוננזה ולא יודעת מה כמות הטרפיק שלהם שם או מה כמות המחירות או איזה תנאים הם רוצים.
אני בעצמי לומדת (באופן עצמאי) קורסים על שיווק אינטרנטי ואפיליאייטס (מהמומחה אדם טל) ויש שם לא מעט טיפים איך ליצור טראפיק בחינם.. (אני עשיין בחיתולים בנושא הזה)
ירידים- קבלנו כוויה בנושא הזה ומאוד רצינו להכנס ליריד החלומות של נתנאלה אבל גם כבר חודשיים לפני היריד לא היה מקום לעוד עסקים וגם העלות היא 1000 ש''ח ליום , אבל ביקרתי שם ביום האחרון של היריד- בשבת והמרום היה מפורק באנשים, בכל מקום עמדו בתור עם כרטיסי אשראי ביד... אז כנראה שזה שווה את ה4 אלף לכל הארבעה ימים...
 

cippcap

New member
האמת שדי חפרתי אבל

זה חלק מלהיות חדש ומתלהב

עם הירידים זה עשוי להיות קשה מאוד בהתחלה, אני עדיין מחפש את המיקום שנוח לי בו. אתחיל להשתתף ביריד המעצבים בימי חמישי-שישי בדיזנגוף סנטר בעוד שבועיים בערך. שוב, מבחינתי מדובר כנראה בהפסד כספי ( המדבקות שלי זולות לעומת העלות הכוללת של היומיים האלו) אולם אני מגיע לשם באמת כדי לקדם, לשווק, ליצור התעניינות ולהפנות אנשים לאינטרנט ולהיכן שאפשר למצוא אותי. מקווה שתהיה שם תנועה ערה.
וכן, ממשיכים לנסות כל מיני דברים. כוויה אחת זה כלום. מחלימים וממשיכים.
איך ההתרשמות מקורס השיווק? את מרגישה שאת מקבלת כלים ? אשמח לשמוע כי אני עצמי מתעניין.
 
יפה מאוד!

מכירה אחת בחודשיים זה נחשב טוב!

ויש לכם חנות ומוצרים יפים מאוד. שני הסנט שלי בנוגע לחנות שלך :

1. לעשות שיווק פסיבי ולא אקטיבי - תוסיפו אותה לחתימה של, כך שגם שאלות ריאליות ( על, נניח, גמילה לפעוט ) יחשפו אנשים למוצר שלך, וכמו שאמרו לך למעלה, גם לכתוב במקומות רלוונטיים.

2. תורידי את ה10 % מהמשפט הראשון, במידע על החנות שלך וגם מהמוצרים, למה ? כי זה לא אומר לי כלום, אין טעם לעשות הנחה של 10% ללא קהל יעד קבוע וכרגע זה תופס את המקום היקר של השורות הראשונות שאומרות למי שמרפרף על הדברים שלך ( בחיפוש לדוגמא) מה המוצר הזה .

3. לא ברור לי - האם את מוכרת את הכריות או את הציפוי בלבד? במה הן ממולאות ?
 

handmadesudio

New member
קודם כל תודה רבה

הכריות מגיעות עם המילוי, מלאות באקרילן...
הסיבה ששמתי את זה גם בתיאור מוצר כי יש פעמים שאנשים מגיעים למוצר ולא חנות ולא יראו את הכותרת... ולכן עלולים לפספס. הכל בגדר של ניסוי וטעיה.. זה שם כבר 3 ימ ים זה עדיין לא הניב לי מכירה. אז שווה גם לנסות בלי לכתוב את זה בתיאור.
לא הבנתי את מספר 1 שכתבת, תוכלי לנסח מחדש בבקשה?
 
למעלה