אשמח לדעתכם:)

אשמח לדעתכם:)

קודם כל אציג את עצמי - כרגע מחפשת עבודה. בעברי כמה שנים של עבודה במוקדי שירות ואני מנסה כרגע למצוא עבודה בתחום. נשואה ואמא ב"ה לתינוקת קטנה.

הייתי ביום הערכה באחד ממוקדי השירות. הגעתי לשם בדרך לא דרך, כיוון שזו פעם ראשונה שלי בעיר שבה מוקד השירות נמצא לצערי איחרתי קצת ולקחתי מונית עקב כך. באותו יום הוצגו לפנינו מספר מטלות שהיינו אמורים לבצע באופן פרטני. היה זמן מוקצב לכל מטלה ואני הייתי בין הראשונים שסיימו לענות על המטלות. בין מטלה למטלה היו רגעים שפשוט ישבנו בכיסא וחיכינו שהשאר יסיימו לענות.

בעקבות לקיחת המונית הגעתי היישר לחדר ההדרכה, ולכן לא הספקתי לגשת לשירותים כיוון שחששתי שאני אאחר. במהלך ההצגה העצמית והמבחנים ביקשתי לגשת לשירותים, לאחר שסיימתי את המטלה שהוצגה לי באותו שלב. ההליכה שלי לשירותים לא הייתה פוגעת בשום התקדמות אותו יום כיוון שזה לוקח בדיוק דקה ונשאר עוד 10 דקות למשל לסוף המטלה., סירבו לכך ואמרו שאחכה להפסקה (שהייתה בסופו של דבר רק אחרי שעה וחצי מתחילת יום ההערכה).

כאמא לתינוקת שאלה השבועות הראשונים שלה במשפחתון אני צריכה להיות זמינה בטלפון. ואכן קיבלתי שיחה שחשבתי שייתכן שהיא מהמשפחתון (המספר היה דומה, יש לאותו משפחתון מספר מספרי טלפון וטרם חשבתי את כולם, אז חשבתי שייתכן שמדובר במשפחתון) וביקשתי גם לצאת לענות, לאחר שסיימתי את המטלה שניתנה לי, כשיש עוד זמן למטלה הבאה. גם לזה קיבלתי סירוב.

בשיחה האישית נאמר לי שהם מרגישים שאני לא רצינית, בגלל שני הדברים האלה. הסברתי להם את המצב שהייתי צריכה לשירותים אחרי נסיעה ארוכה ולא הייתה לי אפשרות ללכת לפני כי חששתי שאני אאחר. לא אמרתי להם את זה אבל בשום מרכז הערכה אחר שהייתי בו לא עשו לי בעיות בגלל העניין הזה..גם לגבי הטלפון הסברתי את העניין.

אני לא מעוניינת בעבודה מכל מיני סיבות אבל אני מרגישה שגם מהם אני עומדת לקבל סירוב רק על סמך הדברים שרשמתי (התשובות עוד לא התקבלו). אני מאוד מקצועית ואני בטוחה שעברתי את כל המטלות ואם להסתמך רק על המטלות אין סיבה לא להעסיק אותי. פשוט מעניין אותי לדעת אם ההתנהגות שלהם לגיטימית בעיניכם? מה אני מפספסת? זה כל כך לא מקצועי לבקש לצאת לשירותים בגלל שמיהרתי להגיע ופשוט לא הספקתי, ולענות לטלפון כשמדובר בתינוקת קטנה?

אשמח אם תאירו את עיני
 

naty3

New member
זה לא מקצועי לענות במוקד לשיחת טלפון אישית

נכון שזה אנושי, כי יש לך תינוקת, אבל הם מסתכלים גם על הרצינות בקטע הזה. עובדה שדיברו איתך על זה בשיחה האישית.

מה יקרה אם תעבדי שם ובאמצע שיחה עם לקוח תהיה לך שיחה בטלפון האישי? תגידי ללקוח לחכות כי מתקשרים מהמשפחתון?

בכל מקרה, כתבת שאת לא מעוניינת בעבודה, אז תמשיכי הלאה.
 

baraline

New member
אמנם אני לא אמא אבל אני מבינה את הדחיפות

העניין הוא שזה יוצר מצב בו לכל אחד יש "תירוץ" לגיטימי לענות לטלפונים - קרוב משפחה חולה, שיחה מהבנק, מהמוסך...
כל מיני דברים יכולים להיות קריטיים לאנשים שונים ואז זה יוצר מצב קצת פרוץ...
לא יודעת. שום דבר אישי נגדך אבל אני מבינה שזאת הבעיה עם שילוב אמהות לתינוקות קטנים בעבודה...
 

trilliane

Well-known member
מנהל
זו הסיבה שיש לי משיבון (תא קולי)

כדי שאם מתקשרים ממספר לא מזוהה יוכלו להשאיר הודעה. ממי שיכול אני מבקשת לשלוח מסרון ואז זה קל יותר לראות אם מדובר במשהו דחוף. אם מדובר באמת במקרה חירום, אז שיתקשרו לאחראי המשמרת והוא כבר ידאג לקרוא לי.
 
יש משהו שאת צריכה לקחת בחשבון

וזה איך דברים נראים מהצד - את מציגה לנו את מה שהיה מהצד שלך, וזה נראה מובן והגיוני מהצד של אמא צעירה שבתה בדיוק נכנסה למשפחתון... אבל את אנשי מרכז ההערכה לא רק שזה לא מעניין, זה אפילו נשמע כמו תירוצים וסיפורים. תחשבי על זה מנקודת מבט של לקוח: תחשבי שהיית מתקשרת למוקד והנציגה הייתה שמה אותך על המתנה ממושכת פעמיים ואחר כך מסבירה שלא הספיקה ללכת לשירותים לפני תחילת המשמרת ואחר כך מסבירה שהייתה לה שיחת טלפון שחשבה שזה מהמשפחתון של הבת שלה - היית מקבלת את זה בהבנה? גם אם תגידי שכן, רוב הלקוחות לא היו מקבלים את זה בהבנה ואין סיבה שזה יהיה אחרת.

היית צריכה באותו יום לבקש ממישהו אחר שיהיה זמין לשיחות מהמשפחתון, או שאם זה כל כך קריטי - לא ללכת למרכז הערכה באותה תקופה. הנושא של השירותים זו אמנם קצת קטנוניות לדעתי מצד עובדי המקום, אבל זה משהו שגם צריך להבין ולקבל, אנחנו אנשים מבוגרים ומצפים מאיתנו לדעת להתאפק. הזכרת לי את התקופה שהשגחתי על נבחני פסיכומטרי - בבחינות האלו אסור ששניים מאותה כיתה יצאו ביחד לשירותים, כי נדרש ליווי, ככה שקורה כמעט תמיד שמישהו נדפק כי גם אם ישלו זמן ללכת לשירותים, אם מישהו אחר ביקש שניות לפניו לצאת, הוא כבר לא יוכל. לא הוגן אבל אלו החיים.

ולסיום המגילה - יש לא מעט מוקדים שמציעים משרת אם בתנאים מותאמים לאמהות, אני ממליצה לך להתמקד במוקדים האלו, שם סביר להניח שיגלו יותר הבנה לצרכים של אמא לתינוקת מאשר במוקדים שפונים בעיקר למשוחררים טריים ולסטודנטים.
 
העניין שזה לא קרה באף מקום אחר

הייתי בכמה וכמה ימי הערכה כאלה, ומעולם לא הייתה בעיה של לצאת לשירותים. אני גם אף פעם לא מבקשת כי תמיד הקפדתי ללכת לפני תחילת היום, במקרה זה לא הספקתי..
פשוט לא חשבתי שהמעמד של מרכז ההערכה הוא אותו דבר כמו אמצע משמרת, וגם אמרתי להם את זה כשהם שאלו אותי למה ביקשתי ללכת לשירותים וכו'..ברור לי שבאמצע משמרת לא הייתי עושה דבר כזה עבדתי שנים במוקדים אני מבינה את ההתנהלות שם ומקבלת ומכבדת אותה..

העניין של הפלאפון בעיקרון נכון אבל כיוון שמעולם לא העירו לי במקומות אחרים [לא שביקשתי לצאת במקומות אחרים לדבר בטלפון כל פעם] אז לא חשבתי שזה יקרה הפעם..פשוט נורא הופתעתי מההתנהלות הזאת שמעולם לא קרתה לי באף מקום אחר..

הלוואי והייתי מוצאת מוקד שמתאים לי אבל אני עדיין לומדת כך שזה לא כזה פשוט...
 
זה שלא העירו

לא אומר שקיבלו את זה בהבנה. גם אני לא הערתי לאנשים שהתנהלו בצורה לא עניינית כשראיינתי אותם, הם פשוט לא התקבלו לעבודה, אני מניחה שחלקם אפילו לא מבינים למה (האמת שהייתה מישהי שהתקשרה וחקרה אותי למה ודרשה עוד צ'אנס, כשההתנהלות הזאת רק גרמה לה להיראות פחות טוב בעיניי ולהבין שהשיקול שלי היה נכון).

יש דברים שמתקבלים בהבנה מצד עובד מהשורה ולא מתקבלים בהבנה במעמד ראיון, ולענות לטלפון בזמן שאת במרכז הערכה זה משהו שפשוט לא מקובל, גם אם יש לך סיבה ממש ממש טובה.
 
למעלה