אשמח להבין מהם חסרונות שיטת הבדידים?
אני קוראת בכל מקום שחסרון שיטת הבדידים הוא שלא לימדו את התלמידים חשיבה כמותית ומנעו מהם לספור. אני למדתי בשיטת הבדידים, וממה שאני זוכרת למדתי שכל בדיד מייצג מספר = כמות בדידים לבנים (=1) הנכנסת בכל אחד מהבדידים. למעשה כן הייתי סופרת, כל הזמן הייתי סופרת כמה יחידות לבנות נכנסות בכל בדיד - אז מה בעצם לא טוב בשיטת הבדידים? אשמח לקבל קישור למאמר או תשובה בעניין זה. אגב, אחותי שקטנה ממני ב- 12 שנים למדה לפי שיטת הזנבגופים ועד היום אני זוכרת את הפעם היחידה שניסיתי לעזור לה בכיתה א' או ב' להכין שיעורי בית וממש לא הבנתי כלום, אבל פשוט כלום.
אני קוראת בכל מקום שחסרון שיטת הבדידים הוא שלא לימדו את התלמידים חשיבה כמותית ומנעו מהם לספור. אני למדתי בשיטת הבדידים, וממה שאני זוכרת למדתי שכל בדיד מייצג מספר = כמות בדידים לבנים (=1) הנכנסת בכל אחד מהבדידים. למעשה כן הייתי סופרת, כל הזמן הייתי סופרת כמה יחידות לבנות נכנסות בכל בדיד - אז מה בעצם לא טוב בשיטת הבדידים? אשמח לקבל קישור למאמר או תשובה בעניין זה. אגב, אחותי שקטנה ממני ב- 12 שנים למדה לפי שיטת הזנבגופים ועד היום אני זוכרת את הפעם היחידה שניסיתי לעזור לה בכיתה א' או ב' להכין שיעורי בית וממש לא הבנתי כלום, אבל פשוט כלום.