אשמח להכוונה או לכל מסר באשר הוא

Sky38

New member
אשמח להכוונה או לכל מסר באשר הוא

הי,
שלחתי לך מסר עם הפרטים לפרטי
אשמח לתגובה
תודה
ושיהיה לך המשך יום נפלא
 
חכמת חיים וידע רב עוד מגלגולים קודמים

שלום לך Sky38

"...נשוי + 2 , לא מוצא את עצמי מבחינה תעסוקתית. עד לפני חמש שנים עבדתי בעבודה מסודרת כ-7 שנים ברציפות, מיום בו התפטרתי (מיוזמתי) לא מוצא את עצמי עד היום.
במהלך החמש שנים האחרונות עברתי מצבים רגשיים שהשפיעו עלי פיזית ונפשית, שבזכותם עברתי תהליכי ריפוי והתפתחות שהובילו לשינויים רבים. ואף היו תקופות בהן טיפלתי וסייעתי לאנשים אחרים להירפא ממצוקות והכבדות רגשיות.
בחודש האחרון נכנסתי לעבודה בעסק משפחתי אבל בתוך תוכי לא מרגיש מסופק ומחובר לזה בכלל.
מה עליי לעשות או במה עלי לעסוק"?

ראשית Sky38 תודה על פנייתך להכוונה דרך הפורום.

אכן עברתה מסע ארוך ומגוון במהלך השנים האחרונות מאז ההתפטרות. למרות החוסר וודאות והקשיים הרבים רכשת כלים חדשים וניסיון חיים רב שאותם תוכל להעניק לאחרים כפי ששיתפת אותי (במסר הפרטי) שסייעת לאנשים במהלך התקופה האחרונה. טיפול עזרה לאנשים הוא מילוי וסיפוק שלא ניתן לתאר אותו במילים.
לפי המפה הנומרולוגית אפשר לראות חכמת חיים וידע רב עוד מגלגולים קודמים. פיתוח הצד הרוחני יעניק לך כוחות, ידע והכוונות להמשך מסע חייך. כדאי לפרק מתחים וללמוד לשמור על איזון גוף ונפש.
נומרולוגית אתה נכנס בקרוב לשנה שתבנה בך צורך לשינויי כפי שהתחלתה אותו מאז הפיטורין.

כדאי להמשיך ולפתח את הצד הטיפולי, במקביל להמשיך לעבוד בעסק המשפחתי למרות "חוסר הסיפוק" אך מנגד (העבודה בעסק המשפחתי) מקנה לך יציבות, ביטחון והכנסה!

אני מזמין אותך לקרוא באתר על המסע שלי, ללמוד, לקחת כל טיפ אפשרי וכשתרגיש מוכן – תוכל תמיד ליצור איתי קשר אישית, לקבוע פגישה או לשאול כל שאלה.

"כל החיים אנו מתמודדים עם שינויים ואתגרים. אחדים מאתנו נשברים ומתרסקים, אחרים – מוצאים דרכים לטפל בעצמם, מתחזקים, מגיעים לתובנות, מתפתחים ו'צומחים' למקומות חדשים ומרתקים."

בדרך שתבחר

חנן חיים


 
למעלה