אין צורך בכלים יעודיים
אלא אם כן ההברגה שלך תפוסה. אבל אם האופניים נקיות ושמורות אין סיבה שתצטרך לשם כך איזשהו כלי עבודה. כמו שיוסי אמר (וככה זה בכל הבולמים האחוריים מהסוג שיש לך) יש כוונון עומס קפיץ. זאת אומרת שאם אתה מסובב את הטבעת לכיוון הגלגל האחורי (פותח את הבולם) אתה מרכך את הבולם ואם אתה מסובב את הטבעת לכיוון הגלגל הקדמי (סוגר את הבולם) הרי שאתה מקשיח אותו. בעקרון אתה צריך (מומלץ) לדרוך על הגלגל האחורי עם רגל אחת ולמשוך את המושב של האופניים (בלי לפתוח אותו) למעלה כדי שהבולם יפתח עד הסוף ורק אז להתחיל לכוונן אותו על פי נוחיותך (בעיקרון בולם שמכוונן כמו שצריך למשקל הרוכב אמור להיכווץ שניים עד שלושה סנטימטרים תחת משקל הרוכב כשהרוכב יושב על האופניים). תחת הסקאלה הזאת תכוונן את הבולם על פי נוחיותך. אם אתה מעדיף העברת כוח יעילה יותר על חשבון הנוחות, הרי שתכוונן את הבולם כך שירד שני סנטימטרים תחת משקלך. אם הנוחות חשובה לך יותר מההעברת כח אז תכוון אותו לשלושה סנטימטרים של כיווץ תחת משקלך. מקווה שהייתי מספיק ברור, בהתחלה אולי ייקח לך זמן למצוא את הנקודה שהכי מתאימה לך בכוונון אבל בסוף אתה תראה שזה היה שווה קצת זמן התעסקות. אני במקרה, בגלל שאני רזה וקל יחסית, אוטומטית אני מכוונן את הבולם לרכות המקסימלית שלו ולרוב הוא מתאים לי כך עד שהוא מתחיל להתבלא ואז צריך קצת להקשיח אותו... בהצלחה!