שמלת תחרה1
Well-known member
אשמח להסבר.
אם שושק׳ה של אנגלמאייר, בגד כבובה בדמות גרוטסקית של אישה כאשר אברי המין שלה חשופים ומובלטים באקסטרים היא אמנות שיש מקום שתסתובב ברבים ברחובות ירושלים השמרנית, איך זה שאותם אנשים אשר מגינים על שושקה המציגה נשיות בהמית ברחובות ירושלים, יצאו נגד ציור קיר של שתי דמויות מצוירות על קיר כמציצים למקלחות נשים? או לפחות לא נשמע קולם נגד מחיקת יצירת אמנות מרחובות ת-א. ציור מחווה ותזכורת היכן נעשה הסרט "מציצים".
אותם אנשים מציגים גם דמות עמוסת אברי מין גבריים ברחובות ת-א.
הטענה למחיקת הציור של מאירי הייתה תחושת הפגיעה בנשים ובמיוחד אלו שעברו הטרדה מינית או אונס. ונשאלות השאלות:- וכי הדמויות של שושק'ה והגבר רב הפינים אינם מעוררים את הפוסט-טראומה אצל נפגעות המין?
ושאלה נוספת, האם הוצאת אמנות מחללים ציבוריים תלויה במעשה האמנות או במי שנפגע ממנה?
או שגם הרגישות לבהמיות ותחושת הפגיעות הוא עניין פוליטי?
כלומר:- האם הכל נקבע ע"י שני פרמטרים שהם, מהי ההשתייכות הפוליטית של האמן? ומהי ההשתייכות הפוליטית של מי שטוען כי הוא הנפגע ממעשה האמנות?
אם שושק׳ה של אנגלמאייר, בגד כבובה בדמות גרוטסקית של אישה כאשר אברי המין שלה חשופים ומובלטים באקסטרים היא אמנות שיש מקום שתסתובב ברבים ברחובות ירושלים השמרנית, איך זה שאותם אנשים אשר מגינים על שושקה המציגה נשיות בהמית ברחובות ירושלים, יצאו נגד ציור קיר של שתי דמויות מצוירות על קיר כמציצים למקלחות נשים? או לפחות לא נשמע קולם נגד מחיקת יצירת אמנות מרחובות ת-א. ציור מחווה ותזכורת היכן נעשה הסרט "מציצים".
אותם אנשים מציגים גם דמות עמוסת אברי מין גבריים ברחובות ת-א.
הטענה למחיקת הציור של מאירי הייתה תחושת הפגיעה בנשים ובמיוחד אלו שעברו הטרדה מינית או אונס. ונשאלות השאלות:- וכי הדמויות של שושק'ה והגבר רב הפינים אינם מעוררים את הפוסט-טראומה אצל נפגעות המין?
ושאלה נוספת, האם הוצאת אמנות מחללים ציבוריים תלויה במעשה האמנות או במי שנפגע ממנה?
או שגם הרגישות לבהמיות ותחושת הפגיעות הוא עניין פוליטי?
כלומר:- האם הכל נקבע ע"י שני פרמטרים שהם, מהי ההשתייכות הפוליטית של האמן? ומהי ההשתייכות הפוליטית של מי שטוען כי הוא הנפגע ממעשה האמנות?