אשמח להסבר

שמלת תחרה1

Well-known member
אשמח להסבר.
image.jpg image.jpg אם שושק׳ה של אנגלמאייר, בגד כבובה בדמות גרוטסקית של אישה כאשר אברי המין שלה חשופים ומובלטים באקסטרים היא אמנות שיש מקום שתסתובב ברבים ברחובות ירושלים השמרנית, איך זה שאותם אנשים אשר מגינים על שושקה המציגה נשיות בהמית ברחובות ירושלים, יצאו נגד ציור קיר של שתי דמויות מצוירות על קיר כמציצים למקלחות נשים? או לפחות לא נשמע קולם נגד מחיקת יצירת אמנות מרחובות ת-א. ציור מחווה ותזכורת היכן נעשה הסרט "מציצים".
אותם אנשים מציגים גם דמות עמוסת אברי מין גבריים ברחובות ת-א.
הטענה למחיקת הציור של מאירי הייתה תחושת הפגיעה בנשים ובמיוחד אלו שעברו הטרדה מינית או אונס. ונשאלות השאלות:- וכי הדמויות של שושק'ה והגבר רב הפינים אינם מעוררים את הפוסט-טראומה אצל נפגעות המין?
ושאלה נוספת, האם הוצאת אמנות מחללים ציבוריים תלויה במעשה האמנות או במי שנפגע ממנה?
או שגם הרגישות לבהמיות ותחושת הפגיעות הוא עניין פוליטי?
כלומר:- האם הכל נקבע ע"י שני פרמטרים שהם, מהי ההשתייכות הפוליטית של האמן? ומהי ההשתייכות הפוליטית של מי שטוען כי הוא הנפגע ממעשה האמנות?
 

SupermanZW

Well-known member
אשמח להסבר.
צפה בקובץ המצורף 3193 צפה בקובץ המצורף 3194 אם שושק׳ה של אנגלמאייר, בגד כבובה בדמות גרוטסקית של אישה כאשר אברי המין שלה חשופים ומובלטים באקסטרים היא אמנות שיש מקום שתסתובב ברבים ברחובות ירושלים השמרנית, איך זה שאותם אנשים אשר מגינים על שושקה המציגה נשיות בהמית ברחובות ירושלים, יצאו נגד ציור קיר של שתי דמויות מצוירות על קיר כמציצים למקלחות נשים? או לפחות לא נשמע קולם נגד מחיקת יצירת אמנות מרחובות ת-א. ציור מחווה ותזכורת היכן נעשה הסרט "מציצים".
אותם אנשים מציגים גם דמות עמוסת אברי מין גבריים ברחובות ת-א.
הטענה למחיקת הציור של מאירי הייתה תחושת הפגיעה בנשים ובמיוחד אלו שעברו הטרדה מינית או אונס. ונשאלות השאלות:- וכי הדמויות של שושק'ה והגבר רב הפינים אינם מעוררים את הפוסט-טראומה אצל נפגעות המין?
ושאלה נוספת, האם הוצאת אמנות מחללים ציבוריים תלויה במעשה האמנות או במי שנפגע ממנה?
או שגם הרגישות לבהמיות ותחושת הפגיעות הוא עניין פוליטי?
כלומר:- האם הכל נקבע ע"י שני פרמטרים שהם, מהי ההשתייכות הפוליטית של האמן? ומהי ההשתייכות הפוליטית של מי שטוען כי הוא הנפגע ממעשה האמנות?
בדיוק, הכל נקבע ע"פ ההשתייכויות הפוליטיות.
 

אור גינאל

Well-known member
ההסבר הוא שזו אומנות להתנגד לאומנות.
אבל יותר נכון להגיד שזה ספין שאומנים מחוללים כשאף אחד לא מתייחס ל'יצירות' שלהם .

לגבי השאלה וכי הדמויות של שושק'ה והגבר רב הפינים אינם מעוררים את הפוסט-טראומה אצל נפגעות המין?
התשובה היא לא . משום שאפילו הפין היחיד שיכול להיות פונקיונאלי הוא נטול אשכים .
ואותי יותר מטרידה העובדה שכל הפינים ללא יוצא מן הכלל הם מהולים . האם יש כאן איזשהו מסר אותו הצפין האומן הגאון ב'יצירתו '?
לגבי השאלה השניה- פוליטיקה מתחלקת בין שמרנים לליברליים, אם ליברליים הם מעודנים, שמרנים על אחת כמה וכמה.
בקיצור, אל תקחי את החיים קשה .
 

משתפרת1

Well-known member
ההסבר הוא שזו אומנות להתנגד לאומנות.
אבל יותר נכון להגיד שזה ספין שאומנים מחוללים כשאף אחד לא מתייחס ל'יצירות' שלהם .

לגבי השאלה וכי הדמויות של שושק'ה והגבר רב הפינים אינם מעוררים את הפוסט-טראומה אצל נפגעות המין?
התשובה היא לא . משום שאפילו הפין היחיד שיכול להיות פונקיונאלי הוא נטול אשכים .
ואותי יותר מטרידה העובדה שכל הפינים ללא יוצא מן הכלל הם מהולים . האם יש כאן איזשהו מסר אותו הצפין האומן הגאון ב'יצירתו '?
לגבי השאלה השניה- פוליטיקה מתחלקת בין שמרנים לליברליים, אם ליברליים הם מעודנים, שמרנים על אחת כמה וכמה.
בקיצור, אל תקחי את החיים קשה .
רק רגע של עברית
הפין נימול, לא מהול. ההבדל הוא בין למול ומילה לבין למהול ומהילה.
 

אור גינאל

Well-known member
רק רגע של עברית
הפין נימול, לא מהול. ההבדל הוא בין למול ומילה לבין למהול ומהילה.
האות הא בשורש מ.ה.ל. במשמעות של נימול אינה מקורית מכיוון שהמקור של המילה נימול הוא מהשפה הארמית שם השורש הוא מ.ו.ל.
זה שורש יוצא מן הכלל מגזרת ע"ו ,
ולכן אין בעיה עם הטיות המילה מהול בהקשר לפין שנכרתה ממנו העורלה.
 
נערך לאחרונה ב:

סבא של כיפה אדומה

Well-known member
מנהל
זה נבלה וזו טרפה.
הציור של המציצים נמחק וטוב שנמחק.
והמרבה זרגיים הוא גם איזשהו אדיוט שמנסה לפגוע בשרה נתניהו
בשל סיפור ההטרדה המינית שהיא סיפרה שהיא חווה.
 

Harrington

Well-known member
מנהל
לכנות את הזבל הזה אומנות זאת סטירה למושג אומנות. אמנם בעשורים האחרונים יש טרנד להגדיר כל דבר כאומנות שמתחשק ל'אמן' להגדירו כך, ללא כל קשר להגיון או היסטוריה לשונית. כך ראינו אסלות שירותים שמוגדרות כאמנות, בריכות דם שמכונות כך, ועוד. אבל הלכה למעשה זה מגוחך. אמנם מבחינתי אין מניעה מיוחדת שבן אדם ילבש איזו תחפושת שהוא רוצה, אבל לכנות את זה אמנות, זאת פשוט בדיחה בעיני.

עם זאת, יש הבדל בין שני הדברים. ראשית אותו ציור אכן היה אמנות (שכן מה לעשות, ציורים יכולים להיות אמנות, ודאי אם מדובר בציורים ברורים ולא בסתם זריקות צבע על בד/קיר). אבל שם הציור ביטא מעשה פסול, מוסרית ופלילית כאחד. הטרנד שקיים גם הוא בשנים האחרונות לכנות כל דבר הטרדה מינית, גם הוא מגוחך בעיני. אשה שמתרגשת מראיית איבר מין זכרי, שתתמודד. כל עוד הגבר המדובר לא פגע בה פיזית, מבחינתי זאת לא הטרדה מינית. לעומת זאת אותו ציור היה נכון להורידו לכאורה לא בגלל שהוא ספק פגע בנשים, אלא בגלל שהוא ביטא מעין הסכמה וחיוך למעשה פסול (צפיה לתוך מקלחות הנשים).
שני דברים שונים.
 
למעלה