אשמח לחוות דעתכם על תכנית של דירת 2 חדרים מקבלן

יפעת7771

New member
אשמח לחוות דעתכם על תכנית של דירת 2 חדרים מקבלן
היי

זכיתי די מזמן בהגרלה של מחיר למשתכן ולאחרונה הפרויקט התקדם והתפרסמו תכניות של הדירות. אני רווקה תפרנית ושמחתי לראות שיש בפרויקט כמה דירות 2 חדרים שיעלו פחות מ-700 אלף. שאלותיי:
1. דעתכם הכללית על תכנון הדירה.
2. איך אני יודעת מה גודל הממ"ד? האורך הוא 3.05 אבל לא מצוין רוחב.
3. מה הייעוד של החדרון הקטן מתחת לממ"ד? חדר ארונות?
4. חדר הרחצה - האם יש שם גם אמבטיה וגם מקלחון? הסימון שמשמאל לשירותים הוא מיקום של מכונת כביסה? והקווים המקבילים הוא חבלי כביסה?
5. נראה לכם קריטי שאין חלון במטבח?
6. אני חייבת פינת עבודה בדירה (שולחן משרדי וכיסא). נראה לכם שהחלל בסלון שמעל הקו האדום יתאים לפינה כזאת?
תודה רבה
 
חוות דעת על דירת 2 חדרים
הי יפעת
- גודל הממ"ד הוא 3.05/3.12
- הנישה ליד הממ"ד נוצלה באמת כחלל לארון בגדים.
- בחדר הרחצה יש אמבטיה (אין מקלחון), ומצד שמאל של האסלה יש סימון של מכונת כביסה, עליה ניתן לשים גם מייבש. הקווים המקבילים הם אכן סימון של חבלי כביסה במסתור הכביסה.
- בדירה כזו, שיש לה כיוון אוויר אחד, זה לא קריטי שאין חלון במטבח. ניתן לשים קולט אדים כדי להתמודד עם ריחות של בישולים וטיגונים.
- ניתן למקם פינת עבודה בחדר השינה מול המיטה.
- בדירה הזו מה שהייתי בודקת הוא הפיכת סידור הישיבה בסלון כך שהספה תהיה מול דלת הכניסה, והטלוויזיה תהיה על הקיר של ארון הבגדים. בצורה הזו ניתן יהיה למקם בסלון ספה ארוכה יותר, מבלי שהדבר יצור הפרעה במעבר.
- בקשר למטבח- מפאת קוטנו הייתי ממקמת בו כיריים של 2 להבות ולא 4, וממקמת מקרר קטן יחסית (מקרר סטודנטים) וזאת כדי שיוותרו משטחי עבודה מקסימליים. כרגע בדירה אין סימון לשולחן אוכל, וזה דבר שיהיה צורך לבדוק איך למקם באזור המטבח, אם כדלפק שיהיה חלק ממשטחי המטבח או כשולחן נייד קטן, שימוקם בין המטבח והסלון.
 

גלמיש1

New member
נקודה ששווה לשים לב אליה
צמוד לחדר השינה/ממד ישנו חדר האשפה הקומתי. לא ברור לי מה פירוש הדבר, כמה דירות יש בקומה, כמה קומות יש מעל והאם יש שם פיר אשפה של כל הקומות ? האם פיר/פחי האשפה יותקנו סמוך לקיר שלכם?
ממליצה לבדוק את הנושא הזה היטב כדי שלא תגלו פתאום מטרד של רעש ליד המיטה.
&nbsp
בנוסף - דוקא משום שהדירה קטנה מומלץ מאד לקבל ייעוץ מאיש מקצוע שידע למקסם על סנטימטר בה. כגון בדיקת האפשרות להרחיב את חדר הארונות כדי לייצר בו גם פינת עבודה. גם המטבח, חדר הרחצה, מתוכננים לא טוב ואפשר לשפרם באופן משמעותי.
 
למעלה