אשמח לייעוץ....

googz

New member
אשמח לייעוץ.... ../images/Emo4.gif

שלחתי ללקוחה חבילה ב21/10. עידכנתי אותה שהחבילה נשלחה וצירפתי את מספרה. לא הגיבה... שלחתי לה קונבו לפני שבועיים (ובנוסף מייל למקרה שהיא לא בודקת קונבואים) שהחבילה שלה הגיעה לדואר לפי המידע מUSPS. ולא הגיבה... החבילה תוחזר אליי ב4/12. מה אני אמורה לעשות במקרה כזה?
הלקוחה לא תקשורתית במיוחד...... תודה! עדי.
 

RolyzCreations

New member
אין לך הרבה מה לעשות

אולי לשלוח אמייל נוסף (הייתי משנה את שורת הנושא למקרה שהאמייל הקודם סונן והגיע לתקיית הספאם) את שלך לגמרי עשית. את לא יכולה ללכת לדואר במקומה :) כשהחבילה תחזור אליך, תשלחי לה שוב אמייל ותשאלי אותה מה היא רוצה לעשות. אם היא לא תענה ולא מדובר במוצר custom made , אישית הייתי מחזירה לה את הכסף פחות דמי המשלוח (דרך ריפנד בפייאפל)
 

googz

New member
תודה רולי!

אכתוב לה שוב ונקווה לטוב.... מרגיז שלקוחה יכולה לטרוח לחפש תכשיט, לשקול האם בא לה עליו, לצלוח את מערכת התשלום של אטסי (דבר שראינו שלהרבה לקוחות לא פשוט בכלל), ובסוף להחליט שלא מתאים לה לאסוף אותו!!! (אני מקווה שלא קרה לה משהו.....
)
 
למעלה