אשמח לסדר בבלאגן...

מילקי 10

New member
אשמח לסדר בבלאגן...

אני מעוניינת להתקדם לרכב חדש או חדש יותר.
כרגע מחזיקה בדייהטסו סיריון 2007, עשתה 100 אלף, היא מאוד שמורה, אני יד 2
יש לי שתי אופציות:
1. טרייד אין (לא בטוחה לגבי המחיר שאקבל)
2. למכור ללקוח פרטי (הרבה כאב ראש)

אופציות לקניה:
1. מאזדה 2 (רכב החלמות שלי) - יקרה בטירוף וצריכת דלק גבוהה
2. סוזוקי סוויפט - הבעיה שהחדשות עם מנוע קטן יותר, האם משמעותי?
3. יונדאי I20 - אמממ.....
4. קאיה פיקנטו - מנוע קטנצ'יק - 1100
5. פורד פיאסטה - תיבת הילוכים רובוטית, מעצבן ביותר

הדרישות - מנוע יחסית חזק (לצורך העניין נהגתי בסוזוקי אלטו חדשה והיא חלשה ומרגיש כמו קופסא), צריכת דלק נמוכה עד סבירה, כן העיצוב חשוב לי (סוזוקי ספלאש נראית כאילו בעטו בה), המחיר... עד 70,000 וכמובן שעדיף דרומה.

ידוע לי שיבואנים יוצאים עם מבצעים לסוף שנה... עד כמה מורידים והאם הרכבים שציינתי כלולים במבצעים אלה?
האם עדיף לרכוש מיבואן בסוף שנה או מסוכנות ליסינג?
יש רכבים אחרים מומלצים? הכיוון הוא סופר מיני

יצא קצת ארוך..מודה לכל מי שקרא עד כאן...
 

© DrorZi

New member
מה צריכת הדלק שיש לך עכשיו בסריון?

כמה ק"מ בשנה את עושה?
את יכולה להעריך אם רוב הנסיעות שלך בתוך או מחוץ לעיר?
&nbsp
 

מילקי 10

New member
יוצא לי באזור ה 10 בשנה

רוב הנסיעות בעיר ופעם בחודשיים בערך לצפון.
צריכת דלק...כשאני בתוך העיר מתדלקת פעם בשבועיים באזור ה 220-230.
 

© DrorZi

New member
צריכת דלק מודדים בק"מ לליטר ולא בשקל ללוח שנה


 

פלגיה

New member
10,000 בשנה, לחלק ל- 28

בערך 350 בשבועיים
220 שקל= בערך 30 ליטר.
נשמע משהו כמו 1:11 או 1:12
 
עד כמה צריכה משולבת משתנה ברכב כאשר הנהיגה

במישור לעומת הררי, למשל ת"א וסביבותיה לעומת טבריה וסביבותיה.
 

prizman

New member
אם מסתכלים על זה לעומק

כל עליה היא גם ירידה כך שזה מתאזן.
 

enigo

New member
אבל היא מתדלקת פעם בשבועיים (משמע לחלק ל-26)

וגם זה רק כשהיא נוסעת בעיר - משמע לא כשהיא נוסעת לצפון. נניח שהיא יוצאת מהמרכז, משמע נסיעה לצפון זה סביב 300-400 ק"מ, 6 פעמים בשנה. משמע בעצם צריך לחלק 8000 ק"מ ל-26, והנה אנחנו באזור 10 ק"מ ללליטר...
בקיצור - מהנתונים שלה אי אפשר לדעת כלום.
 
פלגיה ביצעה חישוב ממוצע

הטעות היחידה שלה שיש 26 "שבועיימים" בשנה ולכן 26 תדלוקים
תיקון הטעות יוביל למסקנה שהדייהטסו שלה חסכוני יותר, אני מהמר על בין 12 ל13 קרוב יותר ל13 קמ/ליטר.
&nbsp
יפה ומכובד, במיוחד כי מדובר בצריכה עירונית ברובה...זה לא 50-50 אלא הרבה יותר עירוני [אתה חישבת שמה10K, יש 8K בעיר]
 

enigo

New member
בלי קשר לממוצע - היא התעלמה מהנסיעות הבין עירוניות

ומהתדלוקים במקרה של נסיעה בין עירונית, וזה משנה את כל החישוב.
ובקיצור - עם רמת הפרטים הללו, אי אפשר באמת לחשב.
לגבי ההימור שלך - כן, נשמע הגיוני, גם מההכרות שלי עם הרכב.
 

פלגיה

New member
כן, זה חישוב גס מאוד

(כולל הטעות, מודה. לא יודעת איך התפלק ה-28). מה גם שה-10,000 הוא אומדן משוער ולא מדוייק.
 

enigo

New member
היא כן. דו מצמדי, אבל עדיין רובוטי

ולשואל המקורי - הסוויפט תהיה זריזה בערך כמו הסיריון שלך, ואחת החסכוניות בשוק.
מאזדה2 לא הייתי קונה חדשה כרגע - המחליפה כבר הוצגה. בכל מקרה, אין חדשה בתקציב שהגדרת, אפילו לא מליסינג.
גם היונדאי i20 כבר הוחלפה.
אין פיקנטו 1100. אוטומט מגיע רק עם 1250 סמ"ק. ובכל מקרה - זו מיני, לא סופרמיני.
שורה תחתונה - אין סופרמיני חדשה בתקציב שלך.
 

מילקי 10

New member
מה הכוונה החדש כבר הוצגה?

שנה מתקדמת יותר כן, השאלה אם משופרת וזה משמעותי.
שים בצד לרגע את התקציב. מה עדיפה מבין האופציות?
האם החלפת המנוע של הסוויפט משמעותית?
 

enigo

New member
חדשה = חדשה לחלוטין. רכב אחר

החלפת המנוע של הסוויפט משמעותית, אבל עדיין מדובר ברכב עם ביצועים מספקים בהחלט.
מבין כולן נראה לי שכמי שרגיל לסיריון, הסוויפט הכי תתאים לך.
 

enigo

New member
כתבתי על מבצעי סוף שנה לא מזמן כאן בפורום. חפש את השרשור

 
למעלה