אשמח לעזרה מקצועית :)

ladykoko

New member
אשמח לעזרה מקצועית :)

היי קוראים לי אור, ואני סטודנטית לעיצוב תעשייתי.
אני עוסקת כרגע בפרוייקט שקשור לילדים ואודה לכם אם תעזרו לי :

הפרוייקט עוסק בחווית הילדים בזמן אזעקות אמת,
ורציתי לברר - באיזה גילאים ילדים מרגישים בטוחים \ שלא רואים אותם כשהם מכסים לעצמם את הפנים ( מסתתרים כביכול תחת מסכה מסויימת)?
ואיך אפשר לגרום לילד להשאר 10 דק בתוך מסכה ולא לגרום לו להוריד אותה?

אשמח אם תוכלו לעזור לי,אם תרצו אפרט וארחיב עוד, תודה מראש.
 

גרא.

New member
ladykoko,יש הרואים את התפתחות הילד כשיפורים

הדרגתיים בזיכרון ובחשיבה.שלב אותו עוברים כל הילדים.ילד עלול להרגיש אשם אם הוא מתנהג שלא כמצופה,
והוא מנסה להיות בסדר גם כשהמבוגרים אינם נוכחים.אם וכאשר הוא מקבל את כל צרכיו מהסביבה,הוא עשוי
להאמין שהוא יכול להשפיע על הסביבה,ולקבל את מבוקשו.ההנחה בתיאוריה הזו היא שההבטים הרגשיים,הופכים
להיות מרכזיים לילד,ודרך הפעיליות האימהיות האו עשוי להרגיש שיש לו יכולת לשלוט על מה שקורה,עד,עד שהוא לא מצליח.
לגישות החינוך בהן משתמשת האם,יש הפפעה לערכיים ותכונות אצל הילד.אם וכאשר האם מנסה להקנות הרגלים במהירות
ובחוסר סובלנות,זה עלול להפחיד ילד שלא ישתפ פעולה..בגיל 2-3 הפחד מניתוק בעיצומו,הילד תצלוי באימו,הוא עלול לפתח
רכושנו,ואינו מוכן להתחלק עם חפציו,עם בני משפחתו,קל וחומר חברים.הילד דבק באימו,נוכחותה מרגיעה ומרחיקה פחדים.פחד
מכליון מופיע בשנים השנייה והשלישית.למשל כפי שהמים נעלמים באסלה,כל פוחד הילד שגם הוא יכול להעלם בתוך הצינור.פחדים
בגיל שנתיים אופיניים הם למשל פחד משינה,אקט שיש לו קונוטציה של ניתוק.פחדים מרעש,פחדים ממים,מכלבים גדולים.כך גם
לבישת המסכה,מנתקת לכארה את הילד מאימו.ןבכך ליצור חרדת ניתוק..כל המצבים האלה מחייבים הבנה והגנה,וכן הסבר לילדים
אבל בוודאי שלא חסות יתר.איך אפשר לגרום לילד לרצות להשאר עם המסכה יותר מ-10 דקות? לא קל בוודאי על רקע הנאמר.יש
צורך באימון מקדים,בהסבר שיכול להשתמש בסיפור ביבליוגראפי.אבל לא להפגין כעס,או כפי שנאמר,חסות יתר.מכאן ברור שכיסוי
הפנים במדכב מנתק את הילד הקשר עם הוריו,ומכאן שמשמעות הקשר הזה,עבור ילד קטן ייותר,היא קשה יותר ככל שהכיסוי נמשך.
 
למעלה