אשמח לעזרתכם בבעיה קטנה

אסףשמש

New member
אשמח לעזרתכם בבעיה קטנה

שלום, אשמח לקבל עזרה אם מישהו מבין בעניין. הסיפור הוא ככה. הזמנתי מאוסטרליה 3 סרטי DVD שמחירו של כל אחד בסביבות ה 80 שקל. כאשר החבילה הגיעה - זו אכן היתה בוודאות חבילה המותאמת ל 3 DVD אך בתוכה היו רק שני סרטים. האתר טוען ששלח את כל ה 3 וזה באמת נשמע לי הגיוני כי אני לא חושב שיש לאתר כזה מה לשחק בשטויות. לדעתי הסרט נעלם בארץ וייתכן מאד שבמכס מישהו העלים אותו. פה אני זקוק לעזרה - למי עליי לפנות ומי יכול וצריך (אם בכלל יש מישהו) לפצות אותי על הסרט שנעלם. אשמח לשמוע מכם. תודה. אסף
 
תנסה לבדוק כמה דברים:

מי ביצע את המשלוח? UPS, FED-EX, DHL? בדוק אם למשלוח שלך היה ביטוח, אם כן תגיש תביעה. אם שילמת בכרטיס אשראי, תפנה בפקס´ לחברת האשראי שלך, לשירות הלקוחות, תשלח לשם הצהרה בה אתה מפרט את כל העיסקה, מה הזמנת, כמה שילמת ותטען שלא קיבלת את כל התמורה, ותתנגד להורדת התשלום מחשבונך. תצרף את כל המסמכים הרלוונטיים לעיסקה, כדון תדפיסי אי-מיילים שהחלפת עם הםפק, תדפיס ההזמנה שלך, תדפיס המוצרים שהזמנת מהאתר. לנהל משפט באוסטראליה בשביל 80 ש"ח לא תוכל. אם אתה רוצה, תספר לנו אחר כך מה קרה. בהצלחה.
 

mluggy

New member
לדעתי מישהו הרים לך את זה בארץ

הסיפור של העלמת תקליטורים מחבילות מחו"ל ידוע ומוכר בארץ, אפילו התפרסמו כמה כתבות בוואי-נט על הנושא. לדעתי, הכתובת שלך זה רשות הדואר.
 
למעלה