אשמח לשמוע את דעתכן בענייני יחסי עבודה

אשמח לשמוע את דעתכן בענייני יחסי עבודה


מנסה לספר באופן כללי כדי למנוע זיהוי.
אני יחסית חדשה במקום העבודה, אבל מנוסה מאד בתחום.
גיליתי לא מזמן שהמקביל אליי לא משתף אותי בהחלטות מסוימות.
הוא לא מעליי, אך הוא הגיע לפניי למקום.
עד כה זרמתי איתו והסכמתי להחלטות שנקבעו לפני הגעתי, שהיו אמנם שונות מדברים שאני עשיתי, אבל נשמעו לי בסה"כ הגיוניות.
אני לא יודעת ממה נובע אי השיתוף שלו - אם זה נעשה בתום לב או מרצון להסתיר ממני דברים מסוימים, אבל ברור שזה מפריע לי.
אגב אנחנו עובדים ממש במקביל - כל אחד על פרויקט מסוים (נניח כל אחד בונה בית, והבתים צריכים להיות באותם סטנדרטים), ושנינו נמדדים על העבודה שלנו.

כשאמרתי למנהלת שלא ידעתי על עניין מסוים, היא הביעה תמיהה, אבל לא נראה לי שדיברה איתו על כך.

איך הייתן מתנהלות במצב כזה? מדברות עם המנהלת או איתו ישירות, ואם איתו - איך מתנסחות?

תודה רבה למגיבות.
 

debby12

New member
מנהל
הוא לא משתף אותך בהחלטות שנוגעות ל"בתים שלך"?

קצת קשה לחוות דיעה כי לא הבנתי עד הסוף את הסיטואציה

הוא לא משתף אותך בהחלטות הנוגעות לפרוייקטים שהם שלך? או רק בהחלטות הנוגעות לפרוייקטים שלו?

בהנחה שזה משליך גם על הפרוייקטים שלך, אני הייתי מתחילה בלדבר איתו. כי אם תפני ישר למנהלת אני מניחה שהיא תשאל מה הגירסה שלו בנושא

אז הכי נכון לבדוק את זה קודם כל מולו. אני הייתי עושה את זה באופן מאוד עדין. אם זה משהו שמעצבן אותך - תתאמני בלא להראות לו את זה....

במהלך שיחה חברית איתו הייתי אומרת משהו כמו: דרך אגב, אני חושבת שנוכל לעבוד טוב יותר ביחד אם נקבל החלטות הנוגעות לשנינו באופן משותף או ביחד אם המנהלת שלנו. למשל ההחלטה לגבי X...

ואז הייתי עוצרת ורואה איך הוא מגיב. חשוב לשמוע איך הוא רואה את זה.

תיזהרי שזה לא יחריף למריבה. אם זה בכיוון של לריב, הייתי אומרת ש"אני רואה את זה אחרת. אבל תן לי לחשוב על זה עוד קצת"

וזהו. והייתי הולכת לחשוב על זה באופן קר ורגוע. אם עדיין את חושבת שנעשה לך עוול - תוכלי לפנות למנהלת אחרי כמה ימים. אבל ככה יהיה לך את הגירסה שלו / איך הוא רואה את זה. וגם - תני לזה כמה ימים. אולי הוא ירגיש חרטה ויבוא להגיד לך שבעצם הוא מבין למה זה הפריע לך וכו'.? רוב האנשים מעדיפים לא לריב

איך היחסים ביניכם באופן כללי? (זו בעצם שאלה מקדימה לפני שמייעצים לך)
 

mykal

New member
לטעמי,

זה משפט מפתח, ואני מצטטת:"כשאמרתי למנהלת שלא ידעתי על עניין מסוים, היא הביעה תמיהה, אבל לא נראה לי שדיברה איתו על כך."
חכי להזדמנותת נוספת כזו, ואז כשתתפלא, תשאלי למה את מתפלאה?
האם אמרתם לו לעבוד יחד ולשתף? אני חשבתי שזה ברור לו שכל אחד עובד בנפרד.

כלומר--תטילי עליה את האחריות לשיתוף,
בלי לכעוס או להתמרמר, אלא שיחה פשוטה.
ואל תתעסקי עם ההתנהלות שלו.
ואם החלטה שלו לא נראית לך, תגידי לו אני לא מסכימה כך אלא כך.
ככל שתחליטי שזה לא מציק לך זה יחלוף יותר מהר.
 
למעלה