שרוןsharon8
New member
אשמח לשמוע את דעתכן בענייני יחסי עבודה
מנסה לספר באופן כללי כדי למנוע זיהוי.
אני יחסית חדשה במקום העבודה, אבל מנוסה מאד בתחום.
גיליתי לא מזמן שהמקביל אליי לא משתף אותי בהחלטות מסוימות.
הוא לא מעליי, אך הוא הגיע לפניי למקום.
עד כה זרמתי איתו והסכמתי להחלטות שנקבעו לפני הגעתי, שהיו אמנם שונות מדברים שאני עשיתי, אבל נשמעו לי בסה"כ הגיוניות.
אני לא יודעת ממה נובע אי השיתוף שלו - אם זה נעשה בתום לב או מרצון להסתיר ממני דברים מסוימים, אבל ברור שזה מפריע לי.
אגב אנחנו עובדים ממש במקביל - כל אחד על פרויקט מסוים (נניח כל אחד בונה בית, והבתים צריכים להיות באותם סטנדרטים), ושנינו נמדדים על העבודה שלנו.
כשאמרתי למנהלת שלא ידעתי על עניין מסוים, היא הביעה תמיהה, אבל לא נראה לי שדיברה איתו על כך.
איך הייתן מתנהלות במצב כזה? מדברות עם המנהלת או איתו ישירות, ואם איתו - איך מתנסחות?
תודה רבה למגיבות.
מנסה לספר באופן כללי כדי למנוע זיהוי.
אני יחסית חדשה במקום העבודה, אבל מנוסה מאד בתחום.
גיליתי לא מזמן שהמקביל אליי לא משתף אותי בהחלטות מסוימות.
הוא לא מעליי, אך הוא הגיע לפניי למקום.
עד כה זרמתי איתו והסכמתי להחלטות שנקבעו לפני הגעתי, שהיו אמנם שונות מדברים שאני עשיתי, אבל נשמעו לי בסה"כ הגיוניות.
אני לא יודעת ממה נובע אי השיתוף שלו - אם זה נעשה בתום לב או מרצון להסתיר ממני דברים מסוימים, אבל ברור שזה מפריע לי.
אגב אנחנו עובדים ממש במקביל - כל אחד על פרויקט מסוים (נניח כל אחד בונה בית, והבתים צריכים להיות באותם סטנדרטים), ושנינו נמדדים על העבודה שלנו.
כשאמרתי למנהלת שלא ידעתי על עניין מסוים, היא הביעה תמיהה, אבל לא נראה לי שדיברה איתו על כך.
איך הייתן מתנהלות במצב כזה? מדברות עם המנהלת או איתו ישירות, ואם איתו - איך מתנסחות?
תודה רבה למגיבות.