אשרי אני יתום

  • פותח הנושא magy
  • פורסם בתאריך

magy

New member
אשרי אני יתום

לא מצליחה להזכר מאיפה המשפט הזה........ מאיזה ספר או מי אמר. אולי טופלה טוטוריטו? לא בטוחה.... וזאת למה? כי כשקוראים את המחקר החדש, (לחיי המחקרים החדשים) שמשום מה לאחרונה, הופכים את עולמנו, אפסייד דאון...... כל מה שידענו, צריך למחוק.....ולהכניס את החומר החדש להפנה ממושכת. אבל גם על המחקרים החדשים האלה כדאי לערוך פעם איזה מחקר...........וישא"ק. מה שרציתי בעצם, זה לספר שאני אמורה לחגוג את בורותי. אשרי דביל אני - כי המחקר החדש קובע, שבורות "מצילה" מאלצהיימר....... או לפחות מאטה את קצב המחלה......... איך שלא נסתכל על זה....זה מגוחך. כי במחקר הקודם דובר על כמה שיותר להפעיל את תאי המוח כדי לשפר את עירנותם...... כמה שיותר להשתמש בהם, לתרגל אותם, לפתור תשבצים, בעיות מתמטיות סבוכות כדי להגמיש אותם כדי להחיות אותם............ לא להזניח אותם ללא עיסוי מתמיד. וזאת על מנת לעכב את המחלה הארורה הרובצת לפתחנו. ועוד אבסורד, המעשנים לא יחלו באלצהיימר, במחלות אחרות כן.. אבל לא באלצהיימר כי הניקוטין שמגיע לתאים מרביץ בהם מכת ערנות וחיים.......... וכעת, הפלא ופלא, ככל שיש לך פחות שנות לימוד, אתה צפוי לדרדור איטי יותר. לעומת המשכילים שמחלתם מדרדרת במהירות. אז אני אמורה מאד לשמוח על מיעוט שנות ההשכלה הפורמלית שלי... אבל מה עושים עם כל ההעשרה, המידע והידע המונחים שם בתאים שלא לדבר על משחקים שנונים ושוברי ראש שאני עדיין משחקת כדי להפעיל את שאריות החומר האפור? האם מדובר רק בהשכלה מדודה או שמא גם האינטליגנציה עשויה להפריע ? אוקצור...........לפעמים בא לי להגיד........... "לכו תדחפו את עצמכם ואת כל המחקרים שלכם.......ל- --ת " ואחר כך סיפור אישי ... על רופא שחשב שאלוהים העביר לו את השרביט ........ואני לקחתי לו אותו....... כי הרופא שכח לקרוא עיתון באותו שבוע.......... ובו היה מחקר שעדיין לא הגיע לידיעת סגן האלוהים.....
 

magy

New member
המצב לא ידרדר בגלל ספור אחד../images/Emo3.gif

מה שם הספור? אם לא איכפת לך להעשיר אותי בקצת ידע...... או לאוורר לי את הזכרון הישן....
 

magy

New member
דרישת שלום לאוקסי

יש עלייך כמה פרטים מהסיפור שרק משפט אחד נשאר לי ממנו בראש? אז לא טופלה? או שלסיפור של טופלה קראו - הסיפור? נו תביאי משהו......זה לא ידרדר אותי....... את לא רוצה שאזכור חומרים חמישים שנה אחורה את כל מה שלמדתי בבית ספר עממי - תיכון............ הגזמת!!!
אבל אני יכולה לספר לך שבתיכון שאלו אותי, אחרי תשובה שנתתי.....לשאלה.... אם אבא שלי רופא. ואבא שלי בכלל היה זגג...... שאפילו לא ידע מה זה רופא מקסימום שידע זה דוקטור....... גם איזה רופא במקצוע מאד מסויים..שאל אם אני קולגה... מה לעשות, הביטויים המקצועיים שלו היו שגורים בפי... שלא לטובתי........
אבל עדיין לא סיפרתי את הסיפור איך הראיתי לאיזה רופא שוויצער, מאיפה משתין הדג......
 
מי שאמר את המשפט

הוא מוטל בן פייסי החזן (ככה גם נקרא הספר מאת שלום עליכם)
 

magy

New member
משפט מחוזי מאד.........

בגלל זה אני רק מציצה בכותרת......לאחרונה........ וסוגרת..............מיד
 

ענבר.

New member
וכ"מנה אחרונה"

התפרסם שלשום "מחקר" שפוסל את כל המחקרים האחרונים - קפה זה טוב לבריאות והורמונים לגיל המעבר כן מונעים התקפי לב ותוספות סידן לסוגיהן רק מזיקות... בקיצור, הפקר פטרושקה. כדאי לקרוא רק רכילויות. זה לא משמין, לא גורם להתקפי לב ובהחלט מוסרי.
 
אז ככה

טופלה טוטוריטו הוא גיבור הסיפור "הדגל". את המשפט "אשרי יתום אני" אומר מוטל בן פייסי החזן. שניהם גיבורי סיפורים של שלום עליכם.
 

magy

New member
../images/Emo23.gif תודה על המידע.........

מחזיר זכרונות אבודים..........
 
למעלה