אשתף אתכם בשיר שכתבתי לרון-אשלי שלי

אשתף אתכם בשיר שכתבתי לרון-אשלי שלי ../images/Emo23.gif

מוכנה לשמוע את חוות דעתכם שיר לרון-אשלי שלי לקראת עלייתה לכיתה א' ילדה יפה שלי את עולה לכיתה א' וההתרגשות בליבי גואה ושוב אני ניזכרת איך רק אתמול היפיפיה נולדה ילדתי - יפתי , עים עיני השקד הגדולות שאליי תמיד מחייכות ילדתי המתוקה שרק אמש זחלה וכבר לקראתי היא רצה במהרה נסיכת הנסיכות יפה קטנה שלי מוכשרת מאוד מציירת כמו גדולה וזהירה בגזירה והדבקה כל כך מהר גדלת , צמחת והתפתחת וכאילו כדי שלא תפלי רק אתמול החזקתי לך את היד אוי מתוקתי ילדה עים לב רחב מקווה שלא תפחדי יותר אבא ואמא שומרים עלייך את היי שלווה ובטוחה בדרכך החדשה תמיד אצעד פה לצידך להחזיק בכף ידיך בכיתתך החדשה מידע את תרכשי ולהנות אל נא תשכחי אוהבת אותך מאוד מאוד ומודה לה' ששלח אותך אליי והלוואי והיו לי כמוך וכמו אחותך הרבה עוד אוהבת
אמא
 

frige

New member
נוריתו'ש, כתבת ממש יפה

שתהיה המון
לבנות המדהימות שלהן בדרכן החדשה, לרון-אשלי בכיתה א' ולסוזן-לי בגן חובה. איך שהזמן רץ, אה??? המון המון בריאות ואושר לכולם. ו.... קדימה, אם את רוצה עוד כמוהן, אז זה הזמן להתחיל לנסות, לא???, הרי כבר שיכנעתי את אבי והוא מוכן למשימה, לא??
ד"ש שרית
 

S r 35

New member
נורית - השיר שלך מאוד יפה

מאוד מזדהה עם המילים - אפילו שאני אמא לבן גדול. ואפילו שהוא בגן-חובה. מאחלת לרון-אשלי המון הצלחה בהמשך וחיים טובים ומאושרים.
 
למעלה