אתגר לוותיקים עוד מימי הSLR

ים מלוח

New member
אתגר לוותיקים עוד מימי הSLR

שלום קיבלתי ממש עכשיו במתנה (כן כן אחרי שיכנועים רבים) מצלמת מינולטה 7000 עם עדשת המקור ועדשה של טמרון 28 - 280 מ"מ המצלמה הזו זה משהו פיגוז (לדעתי) יש לה מהירות תגובה מדהימה ובכלל היא מוצאת חן בעיני ואני הולך לחגוג איתה ועם הצלולויד מה שכן אין חוברת למצלמה , על פניו נראה שאני מבין ויודע כיצד להפעיל את הפונקציות המצויות בה אבל עדיין אני מנסה לחפש מידע נוסף , חיפוש בגוגל לא הניב תוצאות (יתכן ואני לא ממש יודע מה לחפש מלבד הקשת מינולטה 7000 בלועזית) מי שמכיר ויכול להנחות אותי היכן עוד ניתן לקרוא על המצלמה אודה לו . לה מאוד מאוד כבר מעכשיו תודה מראש
 

LazyGecko

New member
יש לך נסיון בצילום ?

אם לא, תקרא קצת על חשיפה, צמצם,פוקוס וכדומא. יש בטאגליינס למעלה ובגוגל. תהנה !
 

ים מלוח

New member
מה זה קשור לנסיון בצילום ?

אני מחפש את ספר המשתמש של המינולטה 7000 , אם תוכל לעזור לי להגיע למידע אודה לך על כך,בכל מקרה נסיון צילום במצלמות פילם יש לי אבל לא במשך שנים רבות , מספיק כדי להבין את התהליך ולהתנסות בצילום וללמוד מהטעויות. בעיקר צילמתי בשחור לבן (כי היה לי קל לפתח ) אני די חדש בדיגיטאליות לא מכבר קיבלתי את הניקון קולפיקס 5700 , אני עדיין למד אותה , מתברר שיש לה כל כך הרבה אפשרויות למעט מהירות התגובה בהשוואה למצלמות הפילם וה DSLR (שיום אחד ארכוש על בטוח רק עניין של זמן ויכולת חיסכון)
 

ijam

New member
משהו כזה?

חיפוש בגוגל הניב מיידית את המדריך הזה: http://www.mir.com.my/rb/photography/hardwares/classics/maxxum7k/manual/ מקווה שזה עוזר לך. אגב, יש אתרים שבהם ניתן לרכוש ספרות מקורית שהגיעה עם כל מיני דגמים של מצלמות של יצרנים שונים. לפעמים נתקלים גם בסריקות PDF של המדריכים להורדה בחינם. לפעמים אפילו היצרנים עצמם מאפשרים להוריד את המדריכים. כל יצרן וגישתו. מונחים באנגלית שבד"כ עוזרים בחיפוש כזה: 1) user guide 2) manual - המונח הזה יניב גם תוצאות לא רלוונטיות כי פירושו גם "ידני" בהקשר של פוקוס למשל, ולא רק "מדריך למשתמש".
 

ים מלוח

New member
תודה - אתה תותח אני אפילו לא קליע

בחיפוש שלי לא ראיתי אפילו את הקישור הזה אני חוזר לספסל הלימודים ללמוד את רזי הגוגל והגדרותיו שוב תודה לכולם
 

Cik

New member
מינולטה 7000 - קבל...

היתה לי כזאת מצלמה פעם, לפני שעברתי לניקון. בארה"ב היא נקראת MAXXUM 7000
 

מיכאל אבידן

Member
מנהל
יש לי מינולטה 7000 MAXXUM כולל פלש מקורי למכירה. רק רציניים מוזמנים להציע הצעות במסר פרטי.
 
למעלה