תפוז אנשים מודיע
New member
אתם הקופירייטרים של
עסקים
בעולם הנדל"ן נוהגים לציין שלא תמיד משנה מה גודל הנכס, צבעו, או ערכו, בשורה התחתונה מה שבאמת חשוב ומה שבאמת קובע זה דבר אחד - לוקיישן, לוקיישן, לוקיישן! גם בפרסום עסקים הדבר די דומה - צריך למצוא את המקום שמחבר בצורה הטבעית ביותר בין העסק לבין הקהל הרלוונטי ביותר עבורו.
תפוז עסקים - אינדקס העסקים החדש של תפוז אנשים, מאפשר בדיוק את החיבור המיטבי הזה בין העסק לקהילה רלוונטית ומתאימה.
בתקופה הקרובה אנו עומדים להשיק קמפיין פרסומי לתפוז עסקים ולכם יש הזדמנות לקחת בו חלק ולזכות בפרסים שווים בפורום קידום עסקים קטנים ובינוניים
נסחו הודעות סלוגן משעשעות לתפוז עסקים יחד עם המלצה באיזה פורום רלוונטי לפרסם אותה, במבנה דומה לדוגמאות הבאות:
הספה אכלה לך את הכלב? כנסי לרשימת המאלפים בתפוז עסקים (פורום כלבים)
החתול לא ממצה את הפוטנציאל? כנסי לרשימת הקואצ'רים בתפוז עסקים (פורום חתולים)
ירדו לך המים? כנסי לרשימת האינסטלטורים בתפוז עסקים (פורום הריון ולידה) אז קדימה, למה אתם מחכים
כל הפרטים כאן http://www.tapuz.co.il/forums2008/viewmsg.aspx?forumid=2292&messageid=164470106
בעולם הנדל"ן נוהגים לציין שלא תמיד משנה מה גודל הנכס, צבעו, או ערכו, בשורה התחתונה מה שבאמת חשוב ומה שבאמת קובע זה דבר אחד - לוקיישן, לוקיישן, לוקיישן! גם בפרסום עסקים הדבר די דומה - צריך למצוא את המקום שמחבר בצורה הטבעית ביותר בין העסק לבין הקהל הרלוונטי ביותר עבורו.