אתם חושבים שהמודיעין האמריקאי והמודיעין הישראלי לא ידעו לפני עשר שנים

שמצרים שחתומה על הסכם שלום עם ישראל לא מחמשת את החמאס ברצועה? אתם חושבים שרק לאחרונה בשנה האחרונה נודע למודיעין האמריקאי והישראלי על עשרות ומאות המנהרות שהקימו המצרים והעזתים האוטוסטרדות שאפשרו להכניס אמל"ח מטורף לרצועה?
הם ידעו ונתניהו ידע
אתם חושבים שהמודיעין האמריקאי והישראלי לא ידעו על הבן של סיסי ועל הבדואי שלפני 20 שנה התגורר בסיני בחושה שהפך להיות מיליונר או אפילו מיליארדר מההברחות? הבן של סיסי שהוא מיליונר בעצמו מההברחות שנעשו בידיעה ובהכוונת המצרים?
לפני עשור הם ידעו בצמרת הביטחון של צה"ל. המוסד הביא להם תיעודים מטורפים של כמויות המזון הנשק הטילים ומה לא שעוברים ממרחבי סיני ממאגרים מתחת לאדמה שבנו המחבלים והסייענים שלהם והכל בכסף שהגיע מקטאר מיליארדים של דולרים .
הם ידעו ולא עשו כלום. הקונספציה . הם ידעו שמצרים מחללת את הסכם השלום ובונה מעברים מתחת לתעלה לכיוון ישראל שיכולים להעביר ארמיה שלמה בשלוש שעות. הם ידעו ושתקו. למה ? הקונספציה.
הם ידעו שמצרים בונה צבא פי 4 גדול יותר מצה"ל. הם ידעו ושתקו.
נתניהו ידע. הדרג המדיני ידע . הם קיבלו תדרוכים על מה שקורה ברפיח בציר פילדלפי במעברי התעלה אבל הם לא עשו כלום.
אם הייתם רואים את מה שהממשלה שלכם מסתירה מכם וזה הסרטון של ה47 דקות הייתם מבינים מה אני כותב לכם כאן.
אם אני הייתי ראש ממשלה בישראל לפני 10 שנים הייתי מוחק את מצרים ממפת העולם כיישות מלחמתית ומחזיר אותה לתקופת האבן והקרח.
שתי פצצות אטום הכי מלוכלכלות בנשורת רדיו אקטיבית .האחת על סכר אסואן שהיה מטביע חצי מצרים והשניה על התעלה תעלת סואץ והמעברים התת קרקעיים להכנסת צבא לסיני עם נשורת רדיואקטיבית ששום אניה לא הייתה עוברת שם בתעלה ל100 שנה לפחות.
זוכרים את צ'רנוביל?
מכניס את צה"ל לרצועה חצי שעה אחרי שמצרים מחוסלת כובש בחזרה את ציר פילדלפי ומבריח את תושבי הרצועה לעבר אל עריש סיני ומחסל את החמאס בלי חטופים ובלי בטיח . רצועת עזה הייתה הופכת להיות שטח מת דומם ללא זכר למוסלמי אחד אחרי שהיינו מזרימים גז מתאן למנהרות ומפוצצים אותן שזה עבודה לפחות לשנה שנתיים יום יומית של החדרת עשן גילוי הפירים החדרת מתאן ופיצוצו היו הורגים מאות מחבלים מדי יום ביומו .
זה מה שהיה צריך לעשות לפני עשור .
אתם לא תחגגו את יום ההולדת ה80 של מדינת ישראל.
 
אני מקפיץ את הפוסט הזה כי הוא חשוב להבין איך המדינה שלכם ההנהגה המדיני והצבאית משקרים אתכם מרמים אתכם זה כבר מאז הסכם חרבון אוסלו.
יש במאי שעושה סרט על רצח רבין ואתם יודעים איפה הוא? בבית סוהר במעצר מנהלי.
רק שתבינו שמעצר מנהלי יתבצע ללא שום תיעוד על פשע או רצון לבצע פשע אלא רק על חשש של מישהו בשב"כ ללא שום בסיס לחשש במקרה הזה של הבמאי סרט על רצח רבין הפחד שמא האמת על רצח רבין תגלה לציבור אחרי שמאז הרצח המערכת המדינית והביטחונית הסתירה מכם מידעים חשובים על הרצח ועל הסיבות שהביאו לרצח ועל הטיוח ההסתרה והשקרים על זהות הרוצח האמיתי.
המערכת שלכם מרמים אתכם בכל האספקטים הביטחוניים והפוליטים כבר מאז אסון חרבון אוסלו.ה
גם במקרה של הסכם עם מצרים שנמכר לציבור הישראלי כהסכם שלום ולא כהסכם כניעה לקרטר ולמצרים לאנואר סאדאת זה מעולם לא היה הסכם שלום .שמו בובות בקהיר. הקימו כאילו שגרירות ישראלית בקהיר ושמו שם בובות .
מצרים היא מדינת אויב וישראל היא מדינה מטומטמת ומושחתת מן היסוד. אתם מוכרים גז למצרים? בסדר אין בעיה שישלמו לכלכלה הישראלית אבל למה לא משתמשים בזה ככלי להפעלת לחץ על המצרים? למשל לשחרר את המעבר למאות אלפי פליטים מהרצועה לאל עריש? למה לא משתמשים בגז כמנוף ללחוץ את המצרים? מה יותר חשוב להם? לא להכניס את תושבי הרצועה לאל עריש או לאבד את הגז שישראל מספקת למצרים ולפגוע פגיעה קשה מאוד בכלכלה המצרית הרעועה?
חומר למחשבה. מי מנהל את מדינת ישראל? חבורה של שקרנים מהשקרן הגדול ועד לאחרון קציני המטה של צה"ל?
 
למעלה